quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet hoor maar zou ook niet willenddat mn vriendin als een hoer naar de fam mee gaat

Dat vind ik nooit mooi en zonde van het jurkje. Maar heb bij de zara blazer met leer gezien, maybe combineer ik dat wel met een rokje ofzo.quote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blazer oid eroverheen kan dat toch wel oplossen?
volgende maand kom je melden dat je een baby krijgt?quote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
Ik lig nu al lekker in mn bedje straks slapen wat een zaligheid
Te lazy om te douchen of pil te nemen
Dat L0t gun je haar toch ook niet.quote:Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgende maand kom je melden dat je een baby krijgt?
Ik niet maar mijn vriend wil dat niet.quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o nee, ik zou daar ook wel rekening mee houden hoor
ja, serieus.quote:
Ja kan ik gezellie met lot in OUD postenquote:Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgende maand kom je melden dat je een baby krijgt?
Leuke familie maar dat wisten we al zo ongeveerquote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn mam en stiefvader stuurden een bloemetje omdat ik dat ongeluk heb gehad en repten met geen woord over langskomen ofzo, ado zn zusje kwam vanmiddag gelijk trouwens.
Laster is stom, laat me met hem praten. Preutse jongen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik niet maar mijn vriend wil dat niet.
Thanks babe.quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet hoor maar zou ook niet willenddat mn vriendin als een hoer naar de fam mee gaat
Ja ik zou d'r ook best wel volblaffen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke Janine? Van GTST?
[ afbeelding ]
Met haar zou ik zwoel en sensueel de liefde bedrijven totdat haar vagijn schraal is en mijn eikel eraf ligt.
dat zeg ikquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik niet maar mijn vriend wil dat niet.
Rimpels gladstrijken met m'n liefdesnectarquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja ik zou d'r ook best wel volblaffen.
Ja praat even op hem in.quote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laster is stom, laat me met hem praten. Preutse jongen.
Waarschijnlijk ben je dan niet vaak genoeg volgeblaft.quote:
Niks mis meequote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Sinosappel het volgende:
Deze man weet wat gezond is voor de vrouwtjesquote:Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Rimpels gladstrijken met m'n liefdesnectar.
Wat is vaak genoeg?quote:Op zondag 16 december 2012 21:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan niet vaak genoeg volgeblaft.
en toch blijf ik het raar vindenquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuke familie maar dat wisten we al zo ongeveer
ik ben zo zwanger geraaktquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja kan ik gezellie met lot in OUD posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |