En terechtquote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef tliciouz het volgende:
Ja hou maar op, nu al helemaal spijt!
Wat vond laster ervan dan?quote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef tliciouz het volgende:
Ja hou maar op, nu al helemaal spijt!
Ik ga maar zeg het je nietquote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je morgen maar teruggaat. Anders word ik boos. Moet ik je billekoek geven.
klinkt alsof ze er veel plezeir aan zal belevenquote:Op zondag 16 december 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke Janine? Van GTST?
[ afbeelding ]
Met haar zou ik zwoel en sensueel de liefde bedrijven totdat haar vagijn schraal is en mijn eikel eraf ligt.
Ik zal eens met jou mee beginnenquote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom zeg je het dan om mee te beginnen?!?! [ afbeelding ]
Verwarrend dit
Jij weet het he, goorlapquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
Janine wordt knapper naarmate zij ouder wordt.
Zeker welquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
Janine wordt knapper naarmate zij ouder wordt.
waarmee?quote:Op zondag 16 december 2012 21:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zal eens met jou mee beginnen
pffffffffffffffffffffffffffffffffffff zijn fam. pfffffffffffffffffffffquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja mooi maar te bloot en curvy voor zijn fam.
nou, dan draag je het bij je eigen famquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
gewoon naar zijn familie. dont carequote:Op zondag 16 december 2012 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, dan draag je het bij je eigen fam
Blazer oid eroverheen kan dat toch wel oplossen?quote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Insert community gay plaatje.quote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hihi, binnenkort mandarijntjes leggen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
Ik lig nu al lekker in mn bedje straks slapen wat een zaligheid
Te lazy om te douchen of pil te nemen
Chicks die stinkenquote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
Ik lig nu al lekker in mn bedje straks slapen wat een zaligheid
Te lazy om te douchen of pil te nemen
o nee, ik zou daar ook wel rekening mee houden hoorquote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gewoon naar zijn familie. dont care
serieusquote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o nee, ik zou daar ook wel rekening mee houden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |