hoezo hebbie de kerstverlichting hangen?quote:Op zondag 16 december 2012 22:08 schreef Adolecens het volgende:
Zal ik het hier even gezellig maken??
Wie faalt er nouquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoezo hebbie de kerstverlichting hangen?
jij met je imageshackquote:
Oh ja hoorquote:Op zondag 16 december 2012 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel wat erotiserend
Ben jij ook een gamerchick? Mi gado mi jezusquote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig geworden man, al die vage nieuwe shit. Die enorme grote gevallen waar je in kan zitten enz
quote:
Doet me denken aan robocopquote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben jij ook een gamerchick? Mi gado mi jezus.
De 1e keer dat ik in zo'n robot ging in multiplayer had ik echt zoiets van HOLY SHIT WAT VET![]()
!
[ afbeelding ]
grappigquote:
Nah na Halo 3 en Reach had ik wel weer genoeg van Halo.quote:Op zondag 16 december 2012 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
GoW vind ik dan weer geen bal aan nee. Halo (4) is gewoon vet qua graphics, gametypes, gameplay, alles eik.
Deed mij denken aan Mech-Assault, zo'n robotspel op de oude Xboxquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:08 schreef Adolecens het volgende:
Zal ik het hier even gezellig maken??
Jammer, ik dacht dat je "tot morgen" zou zeggen.quote:
De 1e Halo speelde ik bij een vriend van me met een Xbox, toen had ik nog een PS1 geloof ikquote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah na Halo 3 en Reach had ik wel weer genoeg van Halo.
Halo 4 kwamen ze ook alleen maar mee voor de centjes
quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Jammer, ik dacht dat je "tot morgen" zou zeggen.
Gezellig.quote:
Iemand die mij snaptquote:
Watquote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Sinosappel het volgende:
Omg amazing nooit gezeten dat hondenplaatjes zo leuk konden zijn
Aan het wachten op de ninja edit...quote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Sinosappel het volgende:
Ja en dat is gewoon uit een filmpje, dus ziet het er sowieso mooier uitquote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deed mij denken aan Mech-Assault, zo'n robotspel op de oude Xbox.
Dat water, kijk hoe mooi gek!
Ik heb ook nooit gezeten zijn we nu soulmates?quote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb nog maar 1 avond gespeeld de nieuwe, nog niet gelukt in zo'n ding te komenquote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben jij ook een gamerchick? Mi gado mi jezus.
De 1e keer dat ik in zo'n robot ging in multiplayer had ik echt zoiets van HOLY SHIT WAT VET![]()
!
[ afbeelding ]
Euh...nee.quote:
Mijn vriendinnen kunnen ook nooit zittenquote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezeten zijn we nu soulmates?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |