voor 14 jaar kan je al redelijk tellen....quote:Op zondag 16 december 2012 19:28 schreef LattissimusDorsi het volgende:
Nope, rukken met rechts (5x per dag) fotever alone..
Ik ben ook niet mager, maar het is iets dat ik nooit eerder heb gezien. Met laatst bedoel ik 2 jaar terug he :p
Dit.quote:Op zondag 16 december 2012 19:46 schreef Tja..1986 het volgende:
Je weet dat veel met gewichten trainen slecht is voor je groei?
Hij doet tenminste wat aan zn lichaam terwijl de enige beweging die jij krijgt het heen en weer bewegen van je muis is.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hij doet tenminste wat aan zn lichaam terwijl de enige beweging die jij krijgt het heen en weer bewegen van je pielemuis is.
Zo al je vragen beantwoord, slotje kan erop.quote:Op zondag 16 december 2012 19:18 schreef LattissimusDorsi het volgende:
Hallo mensjes,
Ik heb laatst ontdekt dat ik nogal aparte dingen heb aan mijn lijf. Een aantal voorbeelden:
1) 4 pack ipv 6 en ik train mijn lower abs ook heel veel. Je krijgt geen 6 pack, je bent 14.
2) Plat vlak op biceps die rond zijn. Je krijgt geen ronde biceps, je bent 14
3) biceps die klein lijken van buitenkant arm, maar groter zijn ban binnenkant. Die zijn klein, je bent 14.
4) nogal dunne onderarmen Die zijn dun, je bent 14.
5) extreem kleine linker lat. vergeleken met de rechter Worden ook niet groter, je bent 14.
6) kleine traps Die blijven klein, je bent 14.
Ik ben 14 jaar oud, het kan misschien hier aan liggen.
Alvast bedankt,
LD
Ja, alleen wel verkeerd gespeldquote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef danzazlol het volgende:
Volgensmij is TS een beetje obsessed. Ze username is de naam van een spier in het latijn.
Broscience alert. Zolang je niet gaat maxen op je 1 rm iedere week kun je als 14 jarige prima aan de gewichten hangen en al een aardige basis leggen.quote:Op zondag 16 december 2012 19:46 schreef Tja..1986 het volgende:
Je weet dat veel met gewichten trainen slecht is voor je groei?
Je traint verkeerd, je eet te weinig, je rukt te vaak en je bent te jong om te trainen. Ik denk dat al je 'rare' punten nu verklaard zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 19:18 schreef LattissimusDorsi het volgende:
Hallo mensjes,
Ik heb laatst ontdekt dat ik nogal aparte dingen heb aan mijn lijf. Een aantal voorbeelden:
1) 4 pack ipv 6 en ik train mijn lower abs ook heel veel.
2) Plat vlak op biceps die rond zijn.
3) biceps die klein lijken van buitenkant arm, maar groter zijn ban binnenkant.
4) nogal dunne onderarmen
5) extreem kleine linker lat. vergeleken met de rechter
6) kleine traps
Ik ben 14 jaar oud, het kan misschien hier aan liggen.
Alvast bedankt,
LD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |