Ik weet niet wat zij zou zeggen, maar ik zou zeggen: neem mij de volgende keer maar mee.quote:Op maandag 17 december 2012 23:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben net uit eten geweest met werk.
- Salade met gegratineerde geitenkaas en een geitenkaasbitterbal
- Verse lintpasta met wilde spinazie, tomaat, pesto en mozzarella
- Macarons met hazelnootmousse en sinsasappelsorbertijs
Wat zou ze daarover te zeggen hebben?
Niet nodig, ze verdient gewoon een paar klappen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
ik wil alvast mijn nederige excuses aanbieden voor het feit dat ik me ernstig ga opwinden over deze mevRauw
Ze mag wel wat van mijn vetjes hebben dan.quote:
Heiloo, Wildschutquote:Op maandag 17 december 2012 23:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zij zou zeggen, maar ik zou zeggen: neem mij de volgende keer maar mee.
sorry, Mike
Zij ziet er iig uit alsof ze kanker heeft.quote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef shmoopy het volgende:
Van al dat gezeik krijg je ook kanker.
overal krijg je dat van, behalve van wat zij doetquote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
wáár krijg je kanker van?
ik hoop niet van je overmatig kwaad maken want dan ben ik een kanshebber.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:05 schreef marcodej het volgende:
Als ie vlees zou eten zou hij dat truukje wel kunnen.
Nee, dan zie je eruit als een anorexiapatient, ook gezondquote:Op maandag 17 december 2012 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
overal krijg je dat van, behalve van wat zij doet
Echt he, alsof ze 70 is.quote:Op maandag 17 december 2012 23:05 schreef shmoopy het volgende:
OMG, ze ziet er echt verschrikkelijk uit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |