Was die erin gegaan was die wedstrijd nog legendarischer geworden dan de 4-2-met-hattrick van Guidettiquote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die kopbal van Pelleop m'n netvlies gebrand, staat'ie.
Zeker weten, ja.quote:Op zondag 16 december 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was die erin gegaan was die wedstrijd nog legendarischer geworden dan de 4-2-met-hattrick van Guidetti
Nog de de afdrukken op me kop van mijn vingers die erin gebeiteld waren, zoooo dichtbij toenquote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die kopbal van Pelleop m'n netvlies gebrand, staat'ie.
Sowieso ging ALLES vandaag over rechts en was het pijnlijk hoe slecht Elabdellaoui met Schaken aansloot ja, PRECIES dat zei ik tegen Kapitein vanmiddag. Enige manier hoe dat ging was via Pelle, maar ja die stond dan weer daardoor met zijn rug richting de 16quote:Op zondag 16 december 2012 17:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nog de de afdrukken op me kop van mijn vingers die erin gebeiteld waren, zoooo dichtbij toen![]()
Ellabdeallaoui deed het aanvallend niet verkeerd, er was echter totaal geen aansluiting van Schaken of het middenveld.
Na thunderdome doorgegaan naae de kuip. Lekkerrequote:Op zondag 16 december 2012 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Caland !!!!!!!!!!
Ben je weer bezopen gek
quote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Na thunderdome doorgegaan naae de kuip. Lekkerre
Jij in de RAI ja? Ik had geen zin daarin. Maar positief dat je 't naar je zin gehad hepquote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Na thunderdome doorgegaan naae de kuip. Lekkerre
1 wedstrijd, dan kan hij tenminste niet geschorst worden voor Ajax-uit.quote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een wedstrijd
Lees alleen dat mensen vinden dat Pelle nog een schorsing moet krijgen? Waarvoor dat dan?
Omdat ze jaloers en krankzinnig zijn. Pelle heeft niets verkeerd gedaan. Scheids heeft het beoordeeld, dus kan er niets meer gegeven worden.quote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een wedstrijd
Lees alleen dat mensen vinden dat Pelle nog een schorsing moet krijgen? Waarvoor dat dan?
De scheids heeft het teruggezien en vond het "absoluut geen rode kaart".quote:Op zondag 16 december 2012 17:42 schreef Irritatie100 het volgende:
dacht ook al, heb Pelle niks zien doen. Alleen een of andere kerel die op de grond lag te creperen na een duel met Pelle, toen zag dat de scheids niks gaf en toen INEENS al klagend en wegwerpgebaren makend opstond
Mulder trouwens
ik stond al te juichenquote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
What the fuck gebeurde er trouwens met die shit (aan mijn zijde van het stadion) dat Bossen eerst naar de stip wijst, en vervolgens 'faket' dat hij een doeltrap bedoelde?
Leg dan gewoon uit dat je overruled bent door je lijnrechter i.p.v. dit toneelstukje
Die waren aan het schoppen begin van de wedstrijdquote:Op zondag 16 december 2012 17:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Die van ado lagen sowieso vaker op de grond dan dat ze aan het voetballen waren
Zei net dit in de slowchat:quote:Op zondag 16 december 2012 17:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Die van ado lagen sowieso vaker op de grond dan dat ze aan het voetballen waren
quote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef Helpmefok het volgende:
Hun moeders hebben vroeger gewerkt achter Holland Spoor en ze hebben datzelfde principe toegepast op de grasmat in De Kuip...
Wanneer was dat?quote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
What the fuck gebeurde er trouwens met die shit (aan mijn zijde van het stadion) dat Bossen eerst naar de stip wijst, en vervolgens 'faket' dat hij een doeltrap bedoelde?
Leg dan gewoon uit dat je overruled bent door je lijnrechter i.p.v. dit toneelstukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |