Arme vrouwtjes.quote:Op zondag 16 december 2012 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he.![]()
"Please just let me die."
Ik moest vooral denken aan de bakfietsmoeder die dit heeft bedacht en heeft verzonnen wie welke tekst doet, waar diegene moet staan, welke pasjes enzquote:Op zondag 16 december 2012 18:11 schreef Zosk het volgende:
Sommigen staan er echt bij van "moet dit?"
Hahaha, die lacht zich kapot nu.quote:Op zondag 16 december 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moest vooral denken aan de bakfietsmoeder die dit heeft bedacht en heeft verzonnen wie welke tekst doet, waar diegene moet staan, welke pasjes enz.
Ik had dit per direct geweigerd, hoor. Alsjeblieft, zeg.quote:Op zondag 16 december 2012 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he.![]()
"Please just let me die."
Dan wordt er zo'n groepsdruk op je uit geoefend dat je geen nee kan zeggen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik had dit per direct geweigerd, hoor. Alsjeblieft, zeg.
I don't give a fuck, al riep heel Nederland het naar me. Opzouten met zulke shitquote:Op zondag 16 december 2012 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan wordt er zo'n groepsdruk op je uit geoefend dat je geen nee kan zeggen.
Dat ze met zijn allen niet tegen je praten tijdens de pauze in de kantine, of dat je koffiekoekjes blijven verdwijnen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zielig gedoe is dat.quote:Op zondag 16 december 2012 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Shit.quote:Op zondag 16 december 2012 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat ze met zijn allen niet tegen je praten tijdens de pauze in de kantine, of dat je koffiekoekjes blijven verdwijnen.
Ontneem je kingtoppie de kans op een ontmaagding.quote:Op zondag 16 december 2012 18:49 schreef WAHRHEIT het volgende:
END / 20/12/2012 - Ultiem einde van de wereld bareback orgie
Ik?quote:Op zondag 16 december 2012 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ontneem je kingtoppie de kans op een ontmaagding.
Heb al 3 machines was gedraaid en opgevouwen, weggewerkt. Gezogen, keuken gepoetst, gedweild, wc's en badkamer, bedden opgemaakt en gekookt ja. Zal de komende weken ook wel zo blijven..quote:
Aaawhhh.... Maja, merk je ook eens wat wij altijd doenquote:Op zondag 16 december 2012 19:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb al 3 machines was gedraaid en opgevouwen, weggewerkt. Gezogen, keuken gepoetst, gedweild, wc's en badkamer, bedden opgemaakt en gekookt ja. Zal de komende weken ook wel zo blijven..
Gewoon de kinderen aan het werk zettenquote:Op zondag 16 december 2012 19:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb al 3 machines was gedraaid en opgevouwen, weggewerkt. Gezogen, keuken gepoetst, gedweild, wc's en badkamer, bedden opgemaakt en gekookt ja. Zal de komende weken ook wel zo blijven..
Heb 9 jaar op mezelf gewoond en daarnaast deed ik al een deel. Dat wist ik al wel hoorquote:Op zondag 16 december 2012 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aaawhhh.... Maja, merk je ook eens wat wij altijd doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |