idd beter dan Nel met bloemetjesjurk, kisten en een tomosquote:Op zondag 16 december 2012 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een lekkere Oud-Zuid slet met Vespa en Uggs![]()
![]()
.
Uiteraard.quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Andersom is natuurlijk geen enkel probleem
Uiteraard niet, maar in retrospect kun je het toch geen 'dure ontmaagding' noemen?quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij maakt voor aanvang van elke relatie of hosselpoging een uitgebreide businesscase?
quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
quote:
Tuurlijk wel, ligt aan jouquote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moet je je voorstellen dat je een chick hebt, die uren per dag op FOK! zit en foto's van zichzelf post in US enzo, incl. geilende fobo-hosselaars. Daar kan je toch geen serieuze relatie mee hebben. Of zelfs mee scharrelen.
Vas ik zou dit niet pikken.quote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
idd beter dan Nel met bloemetjesjurk, kisten en een tomos
Nog nooit een chick uit dat stadsdeel gehadquote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij lijkt me meer van de Zuid-Oost types.
Die van mij kostte me destijds een fles apfelkornquote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar in retrospect kun je het toch geen 'dure ontmaagding' noemen?
Dat je dat nog moet vermelden zeg.quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hahahaha.quote:
kon m ook niet af kijkenquote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte much?
Best wel, ja.quote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte much?
Echt, he.quote:Op zondag 16 december 2012 18:11 schreef Zosk het volgende:
Sommigen staan er echt bij van "moet dit?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |