ja laten we ons maar gedragen anders roept Opa dat wij ook onder de tram mogen gaan liggen of tegen een verdwaald trammetje mogen aanbotsenquote:
Rijd hier geen tram in de buurtquote:Op zondag 16 december 2012 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja laten we ons maar gedragen anders roept Opa dat wij ook onder de tram mogen gaan liggen of tegen een verdwaald trammetje mogen aanbotsenlas vanmiddag wel over in de Fik steken, vond ik ook wel een mooie
Wie ?quote:
Sommigen.quote:
Ja dat weet ik ik niet, ze zei dat weten WE ondertussen wel!quote:
Ja, maar dat is ook zo.quote:Op zondag 16 december 2012 19:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ik niet, ze zei dat weten WE ondertussen wel!
De paardentram rijd ook niet meer!quote:
Maar hij was wel lekkerquote:Op zondag 16 december 2012 19:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
De paardentram rijd ook niet meer!
Ja heerlijk kreeg je wandelende nieren van!quote:
Opa moet niet gaan lopen piepen hoor, 2/4 is een hele mooie uitslagquote:Op zondag 16 december 2012 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop kijkt nog even naar de samenvatting van Ajax bij Studio Sport, maar echt vrolijk wordt hij er ook nu niet van.
[ afbeelding ]
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 16 december 2012 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Opa moet niet gaan lopen piepen hoor, 2/4 is een hele mooie uitslag
Die Kl* te scheidsrechters toch ookquote:Op zondag 16 december 2012 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat Feyenoord vandaag de hulp van de scheidsrechter nodig had zit Oop nog altijd niet lekker..
quote:
Ben boos op opa nu, met zijn Adoquote:Op zondag 16 december 2012 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Kut Feyenoord met hun stinkmazzel, aldus Oop
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben blij dat hij het wedstrijdzwemmen niet volgt.
Of aan suno worstelenquote:Op zondag 16 december 2012 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben blij dat hij het wedstrijdzwemmen niet volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |