gisteren had Opa alleen een lekkerbekkie daarom vandaag het HaringHappen Pullupquote:Op zondag 16 december 2012 18:24 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Veel maakt het toch niet uit dus ik kan er weer makkelijk de cap van gisteren en vorige week ingooien.
![]()
![]()
Goede koelkast op juiste temperatuur, kan haring best nog een dag liggenquote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gisteren had Opa alleen een lekkerbekkie daarom vandaag het HaringHappen Pullup
Mee eens!!! 010 for the win!!!!quote:Op zondag 16 december 2012 17:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je weet, ik gun jullie (opa, jou) bijna alles, maar dat ff niet
quote:Op zondag 16 december 2012 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En hier dan de echte caps
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weinig verschil met die van Pullupquote:Op zondag 16 december 2012 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En hier dan de echte caps
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zeg ik gammaquote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weinig verschil met die van Pullup![]()
Sorry Opa
zelfde tijd, zullen we nu nog wel welkom zijn bij Opa op zijn sjatquote:
Wel ja joh!quote:Op zondag 16 december 2012 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zelfde tijd, zullen we nu nog wel welkom zijn bij Opa op zijn sjat
ja laten we ons maar gedragen anders roept Opa dat wij ook onder de tram mogen gaan liggen of tegen een verdwaald trammetje mogen aanbotsenquote:
Rijd hier geen tram in de buurtquote:Op zondag 16 december 2012 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja laten we ons maar gedragen anders roept Opa dat wij ook onder de tram mogen gaan liggen of tegen een verdwaald trammetje mogen aanbotsenlas vanmiddag wel over in de Fik steken, vond ik ook wel een mooie
Wie ?quote:
Sommigen.quote:
Ja dat weet ik ik niet, ze zei dat weten WE ondertussen wel!quote:
Ja, maar dat is ook zo.quote:Op zondag 16 december 2012 19:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ik niet, ze zei dat weten WE ondertussen wel!
De paardentram rijd ook niet meer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |