Maar hij was wel lekkerquote:Op zondag 16 december 2012 19:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
De paardentram rijd ook niet meer!
Ja heerlijk kreeg je wandelende nieren van!quote:
Opa moet niet gaan lopen piepen hoor, 2/4 is een hele mooie uitslagquote:Op zondag 16 december 2012 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop kijkt nog even naar de samenvatting van Ajax bij Studio Sport, maar echt vrolijk wordt hij er ook nu niet van.
[ afbeelding ]
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 16 december 2012 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Opa moet niet gaan lopen piepen hoor, 2/4 is een hele mooie uitslag
Die Kl* te scheidsrechters toch ookquote:Op zondag 16 december 2012 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat Feyenoord vandaag de hulp van de scheidsrechter nodig had zit Oop nog altijd niet lekker..
quote:
Ben boos op opa nu, met zijn Adoquote:Op zondag 16 december 2012 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Kut Feyenoord met hun stinkmazzel, aldus Oop
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben blij dat hij het wedstrijdzwemmen niet volgt.
Of aan suno worstelenquote:Op zondag 16 december 2012 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben blij dat hij het wedstrijdzwemmen niet volgt.
Oeps, Sumo worstelen moet het natuurlijk zijnquote:
Hij was even aan het checken of oma haar vitamientjes wel gegeten had. Ze moet nu verplicht een peer eten van opa.quote:Op zondag 16 december 2012 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de manier waarop opa nu het wereldkampioenschap verstoppertje spelen volgt
Hij is het inmiddels alweer vergeten, hij heeft het nu weer te kwaad vanwege een grensrechter.quote:Op zondag 16 december 2012 19:46 schreef beequeen het volgende:
Zijn vrouw moet het peertje opeten. Daar heeft hij uiteindelijk voor betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |