Het kost zoveel tijd zonder!quote:Op woensdag 26 december 2012 01:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zoals een vaatwasser of een wasmachine ook luxeproducten zijn, maar ik me ook moeilijk een huishouden zonder kan voorstellen.
Komt volgend jaar op de marktquote:Op woensdag 26 december 2012 08:49 schreef AnkeV het volgende:
nu nog een ideale dweiler vinden.... of ramenlapper.
Het lijkt in de war te raken door de reflecterende poten van de salontafel...quote:Op maandag 24 december 2012 15:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Het loopt ook vast op het laagpolige vloerkleed in de woonkamer. Het is een veelkleurig kleed met grote stukken zwart.
Dit zou nog weleens een reden kunnen zijn om 'm terug te sturen.
Gebruik een tissue en zelfs dat is niet meer nodig! Mijn filter is nog als nieuw!quote:Op woensdag 26 december 2012 10:02 schreef Yemanja het volgende:
Ik sluit me volledig aan bij de vorige sprekers. Ik gebruik mijn gewone stofzuiger alleen nog maar om het filter van de Neato schoon te zuigen.
Voor jou misschien, In mijn geval speelt de gezondheid parten en ben ik blij als ik boven ben, laat staan dat ik een stofzuiger moet meenemen en dan ook nog alle kamers moet zuigen en opruimen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is een luxeproduct, for sure. Maar ik kan niet meer zonder
Mijn tante heeft er om dezelfde reden ook eentje nu, nadat ze die van ons had gezienquote:Op donderdag 27 december 2012 20:09 schreef crowone het volgende:
[..]
Voor jou misschien, In mijn geval speelt de gezondheid parten en ben ik blij als ik boven ben, laat staan dat ik een stofzuiger moet meenemen en dan ook nog alle kamers moet zuigen en opruimen.
Voor mij is het een uitkomst, ben nu aan het sparen voor een 2e voor boven. Dweilen zal hopelijk binnenkort worden opgelost.
Blijft er meer energie over voor de rest van mijn leven.
Zou na een paar keer laden toch beter moeten zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:45 schreef Tamara123123 het volgende:
Owh typefout![]()
Ik bedoelde: mijn Neato rijdt ook maar 'n half uur...
Ja en wat bedoel je hier nu mee?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:19 schreef AnkeV het volgende:
ik heb de batterijsets eens gewisseld tussen beide apparaten vanmorgen en de software zit er zeker voor iets tussen. Ik heb ze dus beiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |