SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
.
Graag gedaan.quote:Op zondag 16 december 2012 14:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Geef Leila nog meer aandacht ja
Rij je dan zelf?quote:Op zondag 16 december 2012 14:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga elke dag met de fiets heel soms met de auto
wooow vet mooi en alles!quote:Op zondag 16 december 2012 14:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slet.quote:Op zondag 16 december 2012 14:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
originele usernamequote:Op zondag 16 december 2012 14:13 schreef Maloena het volgende:
[..]
Leilani? (Dat is overigens geen Arabische meisjesnaam.)
Die vrouw die gaygay postte.quote:Op zondag 16 december 2012 14:13 schreef Maloena het volgende:
[..]
Leilani? (Dat is overigens geen Arabische meisjesnaam.)
mooier dan jij ooit zal wordenquote:Op zondag 16 december 2012 14:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wooow vet mooi en alles!
Dit is een SC, ja. Is het daar niet toegestaan om foto's te plaatsen dan?quote:Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan me vergissen, maar is dit niet de SC? Ik zou namelijk kunnen zweren dat ik hier in en damesplaatjes topic zit, en ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is
Hier ben ik het volledig mee eensquote:Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan me vergissen, maar is dit niet de SC? Ik zou namelijk kunnen zweren dat ik hier in en damesplaatjes topic zit, en ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is
ahhh fuckquote:Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil het best even aan Conflict navragen, maar het lijkt me inderdaad niet dat het de bedoeling is om hier topics met damesplaatjes en de standaard ik zou haar doen posts te vullen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is een SC, ja. Is het daar niet toegestaan om foto's te plaatsen dan?
Weer vollerdig mee eensquote:Op zondag 16 december 2012 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil het best even aan Conflict navragen, maar het lijkt me inderdaad niet dat het de bedoeling is om hier topics met damesplaatjes en de standaard ik zou haar doen posts te vullen.
Niet continu, nee. Dat ben ik met je eens, maar een keer moet kunnen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil het best even aan Conflict navragen, maar het lijkt me inderdaad niet dat het de bedoeling is om hier topics met damesplaatjes en de standaard ik zou haar doen posts te vullen.
nu al?quote:Op zondag 16 december 2012 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit te denken om pizza te bestellen.
Leila bestempelen met de standaard ''ik zou haar doen''quote:Op zondag 16 december 2012 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik loop al mee voor de kindjes in Connetidingesquote:Op zondag 16 december 2012 14:20 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we mee gaan lopen in de stille tocht voor de arme bultrug?
Connecticutquote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik loop al mee voor de kindjes in Connetidinges
Door die 4 plaatjes van vrouwen?quote:Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef timmmmm het volgende:
#firstworldproblemsquote:Op zondag 16 december 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ze zijn nog niet open
16:00 pas zeker?quote:Op zondag 16 december 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ze zijn nog niet open
Een bultrug is groter, dus om die te herdenken moet je vermoedelijk verder lopen. Goede keusquote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik loop al mee voor de kindjes in Connetidinges
Hij spoelt aan, ik niet.quote:Op zondag 16 december 2012 14:20 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we mee gaan lopen in de stille tocht voor de arme bultrug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |