SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
.
Graag gedaan.quote:Op zondag 16 december 2012 14:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Geef Leila nog meer aandacht ja
Rij je dan zelf?quote:Op zondag 16 december 2012 14:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga elke dag met de fiets heel soms met de auto
wooow vet mooi en alles!quote:Op zondag 16 december 2012 14:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slet.quote:Op zondag 16 december 2012 14:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
originele usernamequote:Op zondag 16 december 2012 14:13 schreef Maloena het volgende:
[..]
Leilani? (Dat is overigens geen Arabische meisjesnaam.)
Die vrouw die gaygay postte.quote:Op zondag 16 december 2012 14:13 schreef Maloena het volgende:
[..]
Leilani? (Dat is overigens geen Arabische meisjesnaam.)
mooier dan jij ooit zal wordenquote:Op zondag 16 december 2012 14:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wooow vet mooi en alles!
Dit is een SC, ja. Is het daar niet toegestaan om foto's te plaatsen dan?quote:Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan me vergissen, maar is dit niet de SC? Ik zou namelijk kunnen zweren dat ik hier in en damesplaatjes topic zit, en ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is
Hier ben ik het volledig mee eensquote:Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan me vergissen, maar is dit niet de SC? Ik zou namelijk kunnen zweren dat ik hier in en damesplaatjes topic zit, en ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is
ahhh fuckquote:Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil het best even aan Conflict navragen, maar het lijkt me inderdaad niet dat het de bedoeling is om hier topics met damesplaatjes en de standaard ik zou haar doen posts te vullen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is een SC, ja. Is het daar niet toegestaan om foto's te plaatsen dan?
Weer vollerdig mee eensquote:Op zondag 16 december 2012 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil het best even aan Conflict navragen, maar het lijkt me inderdaad niet dat het de bedoeling is om hier topics met damesplaatjes en de standaard ik zou haar doen posts te vullen.
Niet continu, nee. Dat ben ik met je eens, maar een keer moet kunnen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil het best even aan Conflict navragen, maar het lijkt me inderdaad niet dat het de bedoeling is om hier topics met damesplaatjes en de standaard ik zou haar doen posts te vullen.
nu al?quote:Op zondag 16 december 2012 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit te denken om pizza te bestellen.
Leila bestempelen met de standaard ''ik zou haar doen''quote:Op zondag 16 december 2012 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik loop al mee voor de kindjes in Connetidingesquote:Op zondag 16 december 2012 14:20 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we mee gaan lopen in de stille tocht voor de arme bultrug?
Connecticutquote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik loop al mee voor de kindjes in Connetidinges
Door die 4 plaatjes van vrouwen?quote:Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef timmmmm het volgende:
#firstworldproblemsquote:Op zondag 16 december 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ze zijn nog niet open
16:00 pas zeker?quote:Op zondag 16 december 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ze zijn nog niet open
Een bultrug is groter, dus om die te herdenken moet je vermoedelijk verder lopen. Goede keusquote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik loop al mee voor de kindjes in Connetidinges
Hij spoelt aan, ik niet.quote:Op zondag 16 december 2012 14:20 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we mee gaan lopen in de stille tocht voor de arme bultrug?
Maar er zijn meer kindjes overleden = langere rij.quote:Op zondag 16 december 2012 14:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een bultrug is groter, dus om die te herdenken moet je vermoedelijk verder lopen. Goede keus
ik zit vol goede keuzesquote:Op zondag 16 december 2012 14:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een bultrug is groter, dus om die te herdenken moet je vermoedelijk verder lopen. Goede keus
Bij ons is er een zaak open vanaf 13:00 op zondag, kan je je kater goed weg eten met pizza en turkse troepquote:Op zondag 16 december 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Eerste bezorgtijd is om 16:45, dus de zaak zelf zal wel 16:00 open gaan ja
Succes! Vergeet niet het bed van je vrouw in de keuken te zetten!quote:Op zondag 16 december 2012 14:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga sims 3 spelen doei en veel plezier op dit fok spel
Haterquote:Op zondag 16 december 2012 14:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Je zal nu maar honger hebben en geen pizza kunnen bestellen....
Nicequote:Op zondag 16 december 2012 14:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Bij ons is er een zaak open vanaf 13:00 op zondag, kan je je kater goed weg eten met pizza en turkse troep
Snolquote:Op zondag 16 december 2012 14:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Je zal nu maar honger hebben en geen pizza kunnen bestellen....
nouuuu ik ga huilen in een hoekjequote:Op zondag 16 december 2012 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice. McDonalds werkt ook goed
[..]
Snol
Moet je me maar niet pestenquote:Op zondag 16 december 2012 14:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nouuuu ik ga huilen in een hoekje
Altijd maar hatenquote:Op zondag 16 december 2012 14:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neuh ik pest gewoon graag
RT @timmmmm: "#teampromisionxexposed" Haha noob, #teamOmgevallenFlat #YOLOquote:
Maar jij doet heul niet lief tegen mijquote:Op zondag 16 december 2012 14:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geenidee, je bent wel een lievuuurd hoor
quote:Op zondag 16 december 2012 14:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
RT @timmmmm: "#teampromisionxexposed" Haha noob, #teamOmgevallenFlat #YOLO
stiekem ben ik verliefd en doe ik zo omdat je me toch nooit zou willenquote:Op zondag 16 december 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar jij doet heul niet lief tegen mij
Dat zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op zondag 16 december 2012 14:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stiekem ben ik verliefd en doe ik zo omdat je me toch nooit zou willen
ik ben heel uitgekooktquote:Op zondag 16 december 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik jou was
mwa neuhquote:Op zondag 16 december 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, uitkleden in gezelschap van een vrouw is beter.
ik kleed me sowieso niet uit bij vrouwenquote:Op zondag 16 december 2012 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet het geen dik vet zwijn zijn, natuurlijk.
Waar ligt dat gehucht?quote:Op zondag 16 december 2012 14:36 schreef Kimberliedje het volgende:
Groots nieuws!
Ik ga frietekes eten in Postel!
Ik had het tegen Rockiejj, hij snapt me wel.quote:Op zondag 16 december 2012 14:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kleed me sowieso niet uit bij vrouwen
Bels.quote:
Het uitkleden van een vrouw is nog beter!quote:Op zondag 16 december 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, uitkleden in gezelschap van een vrouw is beter.
tuurlijk, maar ik bemoei me graag overal meequote:Op zondag 16 december 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had het tegen Rockiejj, hij snapt me wel.
En wat is dan het "grote" nieuws?quote:Op zondag 16 december 2012 14:36 schreef Kimberliedje het volgende:
Groots nieuws!
Ik ga frietekes eten in Postel!
Ze zak friet.quote:Op zondag 16 december 2012 14:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En wat is dan het "grote" nieuws?
Haha wauw, wat?!quote:Op zondag 16 december 2012 14:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Bels.
Ooit in de Villa Volta geweest?
Hugo ging daar de Abdij beroven en daarnaast hebben ze de lekkerste
friet ever
O nooit van gehoord, maar je gaat dikke Vlaamse frieten verorberen?quote:Op zondag 16 december 2012 14:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Bels.
Ooit in de Villa Volta geweest?
Hugo ging daar de Abdij beroven en daarnaast hebben ze de lekkerste
friet ever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |