Ik zei volgens mij dat hij het verschil zou maken. Dat scheelde weinig....quote:Op zondag 16 december 2012 18:58 schreef mrstylo het volgende:
Zanking heeft een 6 gekregen van Thijs, dus geen bier voor Hoppapopa.
Kloptquote:Op zondag 16 december 2012 19:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zal toch geen nieuw thuisshirt komen dit seizoen?
Het is tenslotte thuisshirt 2012-2013
Nieuw uitshirt blijkbaar wel m.i.v. 2013 en dan volgend jaar ook een 100-jaar-thuisshirt
Blauw met goud zoals op die afbeeling is wel een mooie combi, hopelijk presenteren ze m snel.
kraagjequote:Op zondag 16 december 2012 19:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan weer wel heel bruut
Normaal gesproken hou ik niet van die kraagjes op shirtjes. Maar hou wel van retro zo nu en danquote:Op zondag 16 december 2012 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
kraagje
[ afbeelding ]
Blijft de mooiste.
Ik vind dat saaie vlaggetje eigenlijk maar helemaal niks.quote:Op zondag 16 december 2012 19:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oude logo hoeft van mij niet zo nodig. Heb daar helemaal niks mee en vind het bovendien maar een lelijk ding.
Nee lijkt teveel op rodaquote:Op zondag 16 december 2012 19:18 schreef BlaZ het volgende:
Deze dan
[ http://img244.imageshack.us/img244/8513/psv2wb9.png (copy/paste deze link) ]
Misschien met meer gouden strepen dan.quote:
Gast, de wereld IS plat.quote:Op zondag 16 december 2012 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
Dat bewijst al genoeg: jullie zijn het gewoon met mensen oneens omdat je het oneens wil zijn. Als ik zeg dat de wereld rond is, zeggen jullie dat hij plat is puur om iemand tegen te kunnen spreken.
quote:Driessen: aanklager gaat uitspraken Advocaat onderzoeken
Bij Eredivisie Live liet chef voetbal van De Telegraaf Valentijn Driessen weten dat PSV een nieuw onderzoek van de aanklager betaald voetbal wacht. De aanklager zal morgen de uitlatingen van Dick Advocaat van afgelopen vrijdag onderzoeken. De PSV coach zou met zijn uitlatingen de integriteit en onafhankelijk van de aanklager ter discussie hebben gesteld. De aanklager zal morgen een standpunt innemen over de zaak, zo stelt De Telegraaf.
Te belachelijk voor woorden. En Valentijntje is er natuurlijk weer als eerste bij om het te melden.quote:
En als hij hiervoor een straf krijgt dan is zijn punt gemaakt lijkt me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |