De reden dat het niet op RTL4 wordt uitgezonden?quote:“Nick en Simon zijn er nooit. Ik had gedacht dat ik ze veel vaker zou zien. Ze zijn er eigenlijk alleen als er een camera is.”
11 jaarquote:Op zondag 16 december 2012 17:28 schreef jcdragon het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk. Best wel jong en dan al zoveel druk.
Zo te zien wel ja, wat een afgang zeg voor N&S.quote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef iBenny het volgende:
Ze wordt dus eigenlijk gecoacht door haar ouders?
Ik denk dat je bij VanVelzen het beste af bent wat dat betreftquote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja, wat een afgang zeg voor N&S.
Ik vraag me nu af of het niet bij alle coaches zo ging.quote:Op zondag 16 december 2012 17:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij VanVelzen het beste af bent wat dat betreft
mag ook niet denk ikquote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef Karina het volgende:
Ach dat is wel zielig![]()
Waarschijnlijk MOCHT ze ook niet eens vertellen of ze door was of niet toch?
Deze docu heeft al een paar prijzen behaaldquote:Op zondag 16 december 2012 17:49 schreef JRRY het volgende:
Heeft RTL de docu wel al gezien voor ie op tv kwam?
Wat n schattig meiske.
TV / Documentaire: Rauwquote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef Karina het volgende:
Lijkt me niet gezond, alleen maar rauw eten, gadver.
Die man heet Danny Rook. Vooral bekend van de programma's Now TV, Star Academy en Whos Talking (met Tatum Dagelet). Nu is hij de man achter de schermen bij RTL.quote:Op zondag 16 december 2012 17:26 schreef Karina het volgende:
Heeft hij niet ook Wie is de Mol gepresenteerd? Ik kom even niet op zijn naam.
Jaaaa je bent een heldquote:Op maandag 17 december 2012 21:51 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die man heet Danny Rook. Vooral bekend van de programma's Now TV, Star Academy en Whos Talking (met Tatum Dagelet). Nu is hij de man achter de schermen bij RTL.
Ik vroeg me al af in hoeverre die coaches écht betrokken zijn bij hun kandidaten, of dat de kandidaten zodra de camera's uit gaan maar een beetje aan hun lot over worden gelaten. Dat het coachen eigenlijk alleen maar voor de show is.quote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja, wat een afgang zeg voor N&S.
En dit vond ik ook wel heel treurig.quote:
Dat is ook wel weer waar, maar Bente had N&S zelfs helemaal niet gezien vertelde ze, zelfs niet voor een filmpje..quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:04 schreef female81 het volgende:
Tja, misschien zijn die beelden in de studio (bij de 'volwassen' Voice) ook maar geregisseerd, om een leuk filmpje te maken voor op tv. En gaan ze, als het erop staat, weer hun eigen weg.
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat bij andere talentenjachten (Popstars) de audities geregisseerd zijn. Mensen die zichzelf compleet voor schut zetten en daarna nog de familie die verhaal komt halen omdat hun neef/oom/zoon etc niet door is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:04 schreef female81 het volgende:
Tja, misschien zijn die beelden in de studio (bij de 'volwassen' Voice) ook maar geregisseerd, om een leuk filmpje te maken voor op tv. En gaan ze, als het erop staat, weer hun eigen weg.
Vond ik juist helemaal niet. Die waren volgens mij ook opgelucht toen ze niet doorging bij de battle. Bovendien zei de moeder ook: "Dit is wat jij wilde, van mij hoeft het niet."quote:Op woensdag 19 december 2012 15:54 schreef FokFeroz het volgende:
Die OUDERS! Komen op mij over als mensen die vroeger zelf dromen hadden en die nu proberen na te jagen over de rug van hun eigen kind...vreselijk!
Bente komt er wel, super stem.
Die moeder verbaast me wel. Kon ze met een producer in zee die met Gaga heeft gewerkt, houdt ze het tegen, maar je kind dan wel dwingen om te oefenen voor the voice. Er zit dan ff iets mis met je prioriteiten, volgens mijquote:Op woensdag 19 december 2012 16:31 schreef Heufd het volgende:
[..]
Vond ik juist helemaal niet. Die waren volgens mij ook opgelucht toen ze niet doorging bij de battle. Bovendien zei de moeder ook: "Dit is wat jij wilde, van mij hoeft het niet."
Probeer je in te leven: op haar leeftijd, vermoedelijk moet ze naar de Staten verhuizen. Ga je mee als ouders? Wat doe je met je baan, je huis, je inboedel, de poes? Misschien wordt het uiteindelijk geen succes. Het is kinderen eigen om niet altijd te oefenen. Als mijn ouders strenger waren geweest had ik nu misschien concertpianist geweest, maar als ze makkelijker waren had ik helemaal geen muziek gemaakt, nu speel ik op verjaardagen en in de kerk en daar heb ik veel plezier in.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die moeder verbaast me wel. Kon ze met een producer in zee die met Gaga heeft gewerkt, houdt ze het tegen, maar je kind dan wel dwingen om te oefenen voor the voice. Er zit dan ff iets mis met je prioriteiten, volgens mij
Als ik die ouders was, zou ik wel hulp zoeken voor haar problemen. "Ik laat ze maar even denken dat ik door ben, dan heb ik nog even een leuk leventje"... pfoe
Danny Rook die iets belangrijks doet bij RTL? Wat dan? Kopietjes maken voor de administratie?quote:Op maandag 17 december 2012 21:51 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die man heet Danny Rook. Vooral bekend van de programma's Now TV, Star Academy en Whos Talking (met Tatum Dagelet). Nu is hij de man achter de schermen bij RTL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |