Maakt het verhaal al wat minder eenzijdig in ieder geval. Ze geloven die vader dus ook niet zomaar meteen.quote:
Dan zou ik graag willen weten waarom dat zo is; normaal gesproken krijgt de moeder het kind toegewezen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
OK de rechtbank had wel besloten dat Colin bij zijn vader moest wonen.
Dus zodra de zoon Suriname uit is, is het oké? Sneu voor dat jochie hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
volgens de nederlandse wet wel, maar die geld niet in suriname
misschien kan Sjon de rastapruik van Alberto lenenquote:
Misschien toch omdat de moeder labiel was? Dat weten we dus niet inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zou ik graag willen weten waarom dat zo is; normaal gesproken krijgt de moeder het kind toegewezen.
Lekker warm?quote:Op zondag 16 december 2012 20:20 schreef hexje het volgende:
Kunnen jullie echt niet bedenken waarom moeder naar Suriname is gegaan met Colin?
Nee, want de nederlandse wet geld niet in het buitenlandquote:Op zondag 16 december 2012 20:21 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Dus zodra de zoon Suriname uit is, is het oké? Sneu voor dat jochie hoor.
Omdat er een co-ouderschap is afgesproken en die moeder het kind meeneemt naar Su?quote:Op zondag 16 december 2012 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zou ik graag willen weten waarom dat zo is; normaal gesproken krijgt de moeder het kind toegewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |