Get moneyquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja waddan, hard op die cashflow G
quote:1 voor de money
2 voor de ho's
3 voor de wiet
4 voor Hoogvliet
5 voor de goons
Omg, direct 6x dubbele boete.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:36 schreef Uncle het volgende:
Dat ze dan je foto jatten is nog tot daar aan toe maar echt mooier maken ze het er niet op...
Wat heb je ermee gedaan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mijn foto, niet geschoten in de Oosterpoort met de naam van een andere fotograaf
Dat ga ik straks even aanpakken.quote:
Hobby blogjes e.d. valt toch niets te halen en wil ik individuen niet mee opzadelen vanwege naïef/dom gedrag. Hooguit een berichtje die kant op, verder zonder rekening. Daar mogen mensen anders over denken maar toen een paar jaar geleden een puber een mega boete kreeg vanwege onrechtmatig gebruik van een Johan Cruijff foto op een hobby blog vond iedereen dat wel belachelijk.quote:
Wel toffe poster. Rekening sturen + de poster opeisen. Onderkant eraf knippen en aan de muur hangen. Al is die dan wel snel volquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik had ook een mooie.
[ afbeelding ]
Mijn foto, niet geschoten in de Oosterpoort met de naam van een andere fotograaf
Ik dacht even dat die eerste van jou was en de foto daaronder de ripoffquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:01 schreef Uncle het volgende:
[..]
Hobby blogjes e.d. valt toch niets te halen en wil ik individuen niet mee opzadelen vanwege naïef/dom gedrag. Hooguit een berichtje die kant op, verder zonder rekening. Daar mogen mensen anders over denken maar toen een paar jaar geleden een puber een mega boete kreeg vanwege onrechtmatig gebruik van een Johan Cruijff foto op een hobby blog vond iedereen dat wel belachelijk.
Hoewel zulke creaties wel te denken zetten. Dan staat er 'gelukkig' geen naam van mij bij![]()
Dat er foto's door professionele bedrijven gebruikt worden en zelfs in de app store staat is uiteraard een ander verhaal
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik dacht even dat die eerste van jou was en de foto daaronder de ripoff
Haha, ik kwam hem tegen. Was aangenaam verrastquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:01 schreef Uncle het volgende:
[..]
Wel toffe poster. Rekening sturen + de poster opeisen. Onderkant eraf knippen en aan de muur hangen. Al is die dan wel snel vol
Dat is diep triest zegquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik had ook een mooie.
[ afbeelding ]
Namen willen we lezen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik had ook een mooie.
[ afbeelding ]
Slijmbal. En Dark lult uit zijn nek want zijn camera ia monochroom...quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat is diep triest zegMooie foto
Nou vind het nog steeds niet geweldig leesbaarquote:
Dit denk ik dus ook. Alsnog snap ik niet dat Mr de fotograaf de credits op zich heeft genomenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we dat niet doen, ik ga er vanuit dat het bij communicatie binnen Oosterpoort fout is gegaan.
Misschien vond ie het wel een hele mooie fotoquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:05 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dit denk ik dus ook. Alsnog snap ik niet dat Mr de fotograaf de credits op zich heeft genomen
Of hij weet het gewoon niet?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:05 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dit denk ik dus ook. Alsnog snap ik niet dat Mr de fotograaf de credits op zich heeft genomen
Lijkt me sterk toch? Wordt een fotograaf niet ingelicht of z'n werk gebruik mag worden voor dit/dat..? Ben niet bekend in die wereld..quote:
quote:Though the photographer of the original stock photo (shown below, left) is unknown, the image appeared online as early as July 2010 on That Cute Site.
Ik denk ook dat hij het niet weet, hem kennendequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:22 schreef J03llV het volgende:
[..]
Lijkt me sterk toch? Wordt een fotograaf niet ingelicht of z'n werk gebruik mag worden voor dit/dat..? Ben niet bekend in die wereld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |