Ook die stelling klopt niet echt helemaal. Ze zijn namelijk niet voor niets een beschermd dier. Iets met uitstervenquote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ach, er zijn genoeg van die beesten, ik zou me er sowieso niet druk over hebben gemaakt.
kennelijk wel, want dat noemt men een vogel opvang.quote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ach, er zijn genoeg van die beesten, ik zou me er sowieso niet druk over hebben gemaakt.
Je brengt een vogel toch ook niet naar de dierenarts als ie tegen 't raam vloog.
Jij hebt de lijst met bedreigde diersoorten in de jaren '60 pas voor 't laatst ingekeken?quote:Op zondag 16 december 2012 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ook die stelling klopt niet echt helemaal. Ze zijn namelijk niet voor niets een beschermd dier. Iets met uitsterven
quote:Op zondag 16 december 2012 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kennelijk wel, want dat noemt men een vogel opvang.
Achterlijke bedoeling dan.quote:Op zondag 16 december 2012 17:40 schreef ook_gek het volgende:
kennelijk wel, want dat noemt men een vogel opvang.
ik denk dat mensen een beetje moe beginnen te worden van de onverschilligheid in dit soort zaken, en dat daarom die heisa bestaat.quote:Op zondag 16 december 2012 17:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus eigenlijk is deze heisa voor niks !
hehe scherp, al is het dier weldegelijk beschermd in heel veel gebieden. Tevens is het idee om dit op de IUCN red list weer te versterken.quote:Op zondag 16 december 2012 17:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt de lijst met bedreigde diersoorten in de jaren '60 pas voor 't laatst ingekeken?
Ongeacht, ze zijn niet met uitsterving bedreigd.quote:Op zondag 16 december 2012 17:44 schreef Smeich het volgende:
[..]
hehe scherp, al is het dier weldegelijk beschermd in heel veel gebieden. Tevens is het idee om dit op de IUCN red list weer te versterken.
http://www.gpo.gov/fdsys/pkg/FR-2009-08-12/html/E9-19336.htm
Dat zou ook heel goed kunnen, kan ik me wel voorstellen ook, alleen dit heeft een averechtsquote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat mensen een beetje moe beginnen te worden van de onverschilligheid in dit soort zaken, en dat daarom die heisa bestaat.
Klopt. En dat is de media, die weten vaker niet de waarheid te vertellen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ongeacht, ze zijn niet met uitsterving bedreigd.
Dat gezeik mag wel eens ophouden in de media.
Helaas trapt de meerderheid er in, ook weer in dit topic.quote:Op zondag 16 december 2012 17:46 schreef Smeich het volgende:
[..]
Klopt. En dat is de media, die weten vaker niet de waarheid te vertellen.
In veel gebieden zijn ze wel degelijk beschermd.quote:Op zondag 16 december 2012 17:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt de lijst met bedreigde diersoorten in de jaren '60 pas voor 't laatst ingekeken?
wacht even, je gaat mij toch niet vertellen dat je niet wist dat er vogelopvang centra's bestaan?quote:
Je argumenten houden niet echt stand he? Alles doen om je standpunt te bereiken maar gaat niet zo lekker he?quote:Op zondag 16 december 2012 17:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ongeacht, ze zijn niet met uitsterving bedreigd.
Dat gezeik mag wel eens ophouden in de media.
Deze post geeft wel perfekt aan hoe jij over dieren denktquote:
Ja, het zijn dieren.quote:Op zondag 16 december 2012 17:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Deze post geeft wel perfekt aan hoe jij over dieren denkt
Beschermd =/= met uitsterven bedreigd.quote:Op zondag 16 december 2012 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In veel gebieden zijn ze wel degelijk beschermd.
Tyf dan op uit F&F als dieren je toch niet kunnen schelenquote:Op zondag 16 december 2012 17:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, het zijn dieren.
Niet meer en niet minder dus.
zie je hier ook in dit topic.quote:Op zondag 16 december 2012 17:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zou ook heel goed kunnen, kan ik me wel voorstellen ook, alleen dit heeft een averechts
effect zo'n stille toch (oproep).
Plantjes daarentegen kunnen me enorm boeien.quote:Op zondag 16 december 2012 17:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tyf dan op uit F&F als dieren je toch niet kunnen schelen
Dus daarom zit je in een dierentopic te trollen? Dat Fok dit tuig als mod toelaat..quote:Op zondag 16 december 2012 17:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Plantjes daarentegen kunnen me enorm boeien.
Dus nee.
zorg nou eens eerst dat je argumnten iets wat steker zijn, en kom dan eens terug.quote:Op zondag 16 december 2012 17:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beschermd =/= met uitsterven bedreigd.
En nee ik wist inderdaad niet dat er vogelopvangcentra () bestonden.
Ik quote gewoon Wikipedia waarin staat dat die beesten niet meer bedreigd zijn hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zorg nou eens eerst dat je argumnten iets wat steker zijn, en kom dan eens terug.
Ja wetenschappelijke feiten posten is inderdaad trollen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus daarom zit je in een dierentopic te trollen? Dat Fok dit tuig als mod toelaat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |