PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Torres lijkt mij wel wat. Even kijken.quote:Op zondag 16 december 2012 01:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Suarez, Torres, Reus, Benzema, Falcao...
Cardozo. Maar iedereen hier is pacehoer dus dat zal m wel niet worden.quote:Op zondag 16 december 2012 01:10 schreef detennismaster het volgende:
Wat is nou echt een goede spits? Ik wil nog een goldteam maar kan niks leuks verzinnen.
Mata LW, rest MLS.quote:Op zondag 16 december 2012 01:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Torres lijkt mij wel wat. Even kijken.
Ik wil zijn IF in 4-3-3 proberenquote:Op zondag 16 december 2012 01:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Cardozo. Maar iedereen hier is pacehoer dus dat zal m wel niet worden.
Ik heb nog nooit met 'm gespeeld, maar hij scoort altijd als ik tegen hem speel.quote:Op zondag 16 december 2012 01:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Torres lijkt mij wel wat. Even kijken.
Pak dan Rodrigo, die is veel beterquote:Op zondag 16 december 2012 01:15 schreef detennismaster het volgende:
Is Adrian wat? Best goede stats
Beide kutquote:Op zondag 16 december 2012 01:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pak dan Rodrigo, die is veel beter
Ik had m ST in 4-4-1-1. Hij is redelijk balvast, en heeft genoeg balcontrole om schijnbewegingen te doen. En een streeeeeeeeeeeeeeeep van een schot.quote:Op zondag 16 december 2012 01:17 schreef vandermar het volgende:
Cardozo zou ik denk ik eerder CF in 4-2-3-1 doen
quote:Op zondag 16 december 2012 01:16 schreef Tim86 het volgende:
Adrian in H2H is wel erg fijn..in FUT niet mee gespeeld. Ik zou hem en Rodrigo gewoon testen dan.
Of van je principes afstappen en moffen nemen met Reus
quote:Op zondag 16 december 2012 01:22 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zoveel lijkt mij, bij 281000 werd nog 1000 geboden en bij 7 seconden was hij ineens expired.
Bidbumper
bedankt voor deze informatiequote:
Op de console kan je nog wel fucked zijnquote:Op zondag 16 december 2012 01:25 schreef Tim86 het volgende:
Check de bins maar..Dat is hij absoluut niet waard nee. 100k minder ongeveer. Maar goed, dit doen ze tig keer per dag..niets nieuws ofzo. Ze maken er alleen minder slachtoffers mee met die 5sec delay
quote:Op zondag 16 december 2012 01:30 schreef detennismaster het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer @ PWS
Ik ben bezig met de kosten. Maar dat is moeilijk zeg.Hoe de fuck moet ik weten wat alles gaat kosten. Vaak zijn het partnerdingen met bijvoorbeeld een voetbalclub. Ik ga het denk ik maar gewoon baseren op de gegevens uit het verleden.
Ja, maar het is gewoon onmogelijk om als middelbare scholier uit te rekenen hoe veel al die stadions gaan kosten. Zelfs de regering weet dat niet. Maar een kostenbatenanalyse maakt het stuk wel heel helder want dan kan je gewoon in 1 oogopslag zien of de spelen winstgevend zijn.quote:
quote:
Je kan vast op internet wel de kosten van een soortgelijk stadion vinden. In een voettekst zet je dan dat je een voorbeeld hebt genomen aan dat stadion.quote:Op zondag 16 december 2012 01:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon onmogelijk om als middelbare scholier uit te rekenen hoe veel al die stadions gaan kosten. Zelfs de regering weet dat niet. Maar een kostenbatenanalyse maakt het stuk wel heel helder want dan kan je gewoon in 1 oogopslag zien of de spelen winstgevend zijn.
Ja zo doe ik het nu ook.quote:Op zondag 16 december 2012 01:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan vast op internet wel de kosten van een soortgelijk stadion vinden. In een voettekst zet je dan dat je een voorbeeld hebt genomen aan dat stadion.
jup, ben uit eten geweest met vrienden maar moet morgen ochtend om 10 uur een wedstrijd spelen dus ging niet mee de stad in. Ga nu wel pitten zodat ik morgen fris ben.quote:
Mijne hopelijk ook, kan ik dit ook eens kwijt:quote:Op zondag 16 december 2012 02:13 schreef vandermar het volgende:
Hopelijk is mijn tp morgen leeg, heb ik 120k profit
Online of offline?quote:Op zondag 16 december 2012 02:33 schreef leoon. het volgende:
Ik heb vanavond trouwens een blessure gehad tijdens wedstrijd. Bleef staan en moest kaartje gebruiken. Bug opgelost ?
Ik heb vanavond ongeveer 20 potjes gedaan en geen injury gehad ..quote:Op zondag 16 december 2012 02:38 schreef leoon. het volgende:
Kijk hij moet nu nog 1 wedstrijd zegt FUT.
[ afbeelding ]
Klopt ik ook..quote:Op zondag 16 december 2012 02:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ongeveer 20 potjes gedaan en geen injury gehad ..
In FIFA 12 had ik er om de 2 wedstrijden wel 1
Laten we hopen dat het terug komt .. kan ik nog 100 van die kaarten droppenquote:
Ben net vandaag begonnen mn stash te dumpen.quote:Op zondag 16 december 2012 02:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het terug komt .. kan ik nog 100 van die kaarten droppen
verkopen ze een beetje?quote:Op zondag 16 december 2012 02:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben net vandaag begonnen mn stash te dumpen.
Die gast was op zijn 13e al bezig op de hoogste niveauquote:
quote:
huppelende vogel toch?quote:
Mooi, mooi. Waarom doe je nooit meer mee met clubs? Of komt dat omdat ik nooit meer mee doe...quote:
Waarom doe jij nooit meer mee met clubsquote:Op zondag 16 december 2012 03:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mooi, mooi. Waarom doe je nooit meer mee met clubs? Of komt dat omdat ik nooit meer mee doe...
Ik zit in de webapp, als je dat bedoeld. PS3.quote:Op zondag 16 december 2012 04:03 schreef Joodnl het volgende:
ff vraagje... klopt het dat de servers eruit liggen???
Ik bedoel de UT via PS3quote:Op zondag 16 december 2012 04:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zit in de webapp, als je dat bedoeld. PS3.
quote:
Die heeft de kerst dan echt net niet gehaaldquote:
Zo dan! Gefeliciteerd, jou gun ik hetquote:Op zondag 16 december 2012 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
[ link | afbeelding ]
Ik gun het jequote:Op zondag 16 december 2012 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aaaight, netjes hoor, Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 december 2012 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:
Thanks heren... eerste pakje dat ik vanochtend openquote:Op zondag 16 december 2012 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo dan! Gefeliciteerd, jou gun ik het
Tijd voor een potje?quote:Op zondag 16 december 2012 10:35 schreef Toefjes het volgende:
Die online pass error blijft ook maar elke keer komen als ik FUT opstart
Niet dat ik weet. Op zich is Engels commentaar vaak leuker dan NL commentaar, vind ik. En wees blij dat je het niet met Russisch commentaar via een stream hoeft te kijkenquote:Op zondag 16 december 2012 10:36 schreef Maver24 het volgende:
om 11.00 op de BBC de finale van de wereldbeker tussen Chelsea en Corinthians,
is deze pot ergens te zien met nederlands commentaar ?
Dat is ook wel waarquote:Op zondag 16 december 2012 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Op zich is Engels commentaar vaak leuker dan NL commentaar, vind ik. En wees blij dat je het niet met Russisch commentaar via een stream hoeft te kijken
Eindelijk!quote:Op zondag 16 december 2012 10:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed, ben wel wakker genoeg. Stuur maar een invite
Goed gespeeldquote:Op zondag 16 december 2012 10:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Svp mij iets minder slopen dan de vorige keer
Geen zak aan tochquote:Op zondag 16 december 2012 11:03 schreef strakkeman het volgende:
Vanavond de derby Galatasaray Fenerbahce
Hebben wij kaaskoppen geen boodschap aan. Het enige in Turkije dat wij echt leuk vinden is de all-inclusive formulequote:
quote:Op zondag 16 december 2012 11:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hebben wij kaaskoppen geen boodschap aan. Het enige in Turkije dat wij echt leuk vinden is de all-inclusive formule
Had ik ook wel moeite tegen ja, veel passen en de vrije man zoeken werkte bij mij uiteindelijk welquote:Op zondag 16 december 2012 10:56 schreef Toefjes het volgende:
Bedankt voor de les Reemi, ik kan echt niet met jouw manier van spelen overweg. Hoe doe je dat toch dat je mij zo weinig ruimte geeft? Ik heb amper tijd om een bal aan te nemen. Vreselijk goed gespeeld
En dan gaan klagen bij Rob en Albertoquote:Op zondag 16 december 2012 11:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hebben wij kaaskoppen geen boodschap aan. Het enige in Turkije dat wij echt leuk vinden is de all-inclusive formule
Nee man, het enige comfotabele tegen Reemi is het moment dat je het veld oploopt. Op het moment dat je aftrapt vliegt Reemi als een boze man je naar de strot en knijpt hij je keel dicht, terwijl hij in je ballen trapt.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 11:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee man, het enige comfotabele tegen Reemi is het moment dat je het veld oploopt. Op het moment dat je aftrapt vliegt Reemi als een boze man je naar de strot en knijpt hij je keel dicht, terwijl hij in je ballen trapt.
Ik wil ook de 'quote:Op zondag 16 december 2012 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, wat is dat dan?
Soms vind ik het echt jammer dat de FOk smileys niet op whatsapp zitten
KLB waardig.quote:Op zondag 16 december 2012 11:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik wil ook de '' smiley naar mijn vrienden kunnen sturen.
Als ik alleen zo doe: : ' ) snappen ze het niet....
Dan is een Apocalyps toegestaan.quote:Op zondag 16 december 2012 11:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zou mijn leven wel compleet maken
Valt wel mee, je kunt ze massaal voor paar honderd coins meer oppikken dacht ik.quote:Op zondag 16 december 2012 11:19 schreef Compliment het volgende:
Ik heb zojuist een Nocerino binnengehengeld voor 1700 coins? (4231)
Goede deal?
beter zoek je dat op voordat je er 1,7k voor betaaltquote:Op zondag 16 december 2012 11:19 schreef Compliment het volgende:
Ik heb zojuist een Nocerino binnengehengeld voor 1700 coins? (4231)
Goede deal?
Agree.quote:Op zondag 16 december 2012 11:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter zoek je dat op voordat je er 1,7k voor betaalt
JOOOquote:
YWquote:Op zondag 16 december 2012 11:40 schreef Thorb het volgende:
Timmy, Thad en Mathijs in een party. De nachtmerrie van mijn gehoor.
Ik heb de Ceglie perse nodig in dit team :quote:Op zondag 16 december 2012 11:48 schreef Thorb het volgende:
Misschien De Ceglie op LB die verdedigend beter is en op CB - CB - GK heb je best veel mogelijkheden, misschien wat Duitsers?
Die kun je ook gewoon in je andere team zetten hoorquote:Op zondag 16 december 2012 11:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb de Ceglie perse nodig in dit team :
[ afbeelding ]
Voor de chemistry van Marchisio. Hij is wel goed btw
Ja maar dan kom je al gauw bij BVB verdedigers aan, en ik vind Hummels echt niets (die heb ik al geprobeerd ipv Naldo en dan die BVB Keeper) en dat was echt een rampIk kan niet met die vent spelen, in FUT 12 ook al niet.
Is er nog ergens een goed aan te raden centraal duo plus keepert?
Maar dat vind zijn Fitness niet zo leuk. Plus ik vind het altijd lame om 1 speler 2x te gebruikenquote:Op zondag 16 december 2012 11:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die kun je ook gewoon in je andere team zetten hoor
LB: Armero, CB: Ogbonna andere CB: Gambernini, RB: Lichtsteiner (voor cross) of abate voor pace.quote:Op zondag 16 december 2012 11:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb de Ceglie perse nodig in dit team :
[ afbeelding ]
Voor de chemistry van Marchisio. Hij is wel goed btw
Ja maar dan kom je al gauw bij BVB verdedigers aan, en ik vind Hummels echt niets (die heb ik al geprobeerd ipv Naldo en dan die BVB Keeper) en dat was echt een rampIk kan niet met die vent spelen, in FUT 12 ook al niet.
Is er nog ergens een goed aan te raden centraal duo plus keepert?
Mehh, standaard team, dat vind ik niet echt leuk. Zo'n Serie A only team heb ik op het begin al gehad, en als ik dat had gewild had ik wel wat andere dingen kunnen doen. Plus dan zit ik weer vast aan een Serie A keeper, en op Marchetti na zijn die allemaal om te kakken.quote:Op zondag 16 december 2012 11:56 schreef quer het volgende:
[..]
LB: Armero, CB: Ogbonna andere CB: Gambernini, RB: Lichtsteiner (voor cross) of abate voor pace.
inler vervangen voor vidal
gaat over je vorige team dat je poste
Hola heb je die Zombies achievement gehaald? En speel je eigenlijk ook ooit multiplayer bo2?quote:Op zondag 16 december 2012 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mehh, standaard team, dat vind ik niet echt leuk. Zo'n Serie A only team heb ik op het begin al gehad, en als ik dat had gewild had ik wel wat andere dingen kunnen doen. Plus dan zit ik weer vast aan een Serie A keeper, en op Marchetti na zijn die allemaal om te kakken.
3x Thorb in een party. De nachtmerrie van mijn gemoedstoestandquote:Op zondag 16 december 2012 11:40 schreef Thorb het volgende:
Timmy, Thad en Mathijs in een party. De nachtmerrie van mijn gehoor.
Dat is wel een leuke idd, Heb Sakho eerder in een ander team proberen in te passen maar dat ging toen niet, maar hier helemaal niet aan gedacht. Ga dat even bekijken, TYquote:
Nee eigenlijk niet meer mee bezig geweest, zijn vooral bezig met hoge rondes te halen. Mijn bank account zit iig volquote:Op zondag 16 december 2012 12:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hola heb je die Zombies achievement gehaald? En speel je eigenlijk ook ooit multiplayer bo2?
Hallonquote:
1000 doden in de Filipijnen, maar voor een visje gaan we een stille tocht doen 14.gifquote:Op zondag 16 december 2012 12:02 schreef Thorb het volgende:
Misschien een stille tocht voor visje Johannes
Die reddingsactie ging al te ver maar dit
Het was godverdomme een lieve bultrugquote:Op zondag 16 december 2012 12:02 schreef Thorb het volgende:
Ik heb hem pas met iemand gehaald, kan ook met zijn 2enquote:Op zondag 16 december 2012 12:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke idd, Heb Sakho eerder in een ander team proberen in te passen maar dat ging toen niet, maar hier helemaal niet aan gedacht. Ga dat even bekijken, TY
[..]
Nee eigenlijk niet meer mee bezig geweest, zijn vooral bezig met hoge rondes te halen. Mijn bank account zit iig volMaar leaderbords fucken het elke keer op, we zijn al tot ronde 31 gekomen maar hij past hem niet aan
![]()
Nu meestal niet, we vinden zombies eigenlijk leuker nuWordt alleen wel tijd voor een nieuwe map
Hahaquote:Op zondag 16 december 2012 12:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het was godverdomme een lieve bultrug
Mag je toch blij zijn dat je in een gebied woont met weinig natuurgeweldquote:Op zondag 16 december 2012 12:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HallonTentamens komen er weer aan, dus ik dacht laat ik mijn kostbare tijd hier maar weer gaan verneuken
[..]
1000 doden in de Filipijnen, maar voor een visje gaan we een stille tocht doen 14.gif
Als je voor elke ziekte die je uitroept een muntje uit je kluisje haalt was je kluisje nu leeg.quote:Op zondag 16 december 2012 12:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb hem pas met iemand gehaald, kan ook met zijn 2enIk heb ook aardig wat money in de kluis en een RelativisticPD in de koelkast
[..]
Haha
Dat devalueert de stille tochten die voor de mensen zijn gehoudenquote:Op zondag 16 december 2012 12:02 schreef Thorb het volgende:
Nu blijft er nog wel een probleem, Naturalis wil de bultrug hebben maar de PvdD wil dat de bultrug blijft liggen. Dit wordt een spoeddebatje denk ik.quote:Op zondag 16 december 2012 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat devalueert de stille tochten die voor de mensen zijn gehouden
eigenlijk heeft nocerino echt awesome stats voor z'n prijsquote:Op zondag 16 december 2012 11:23 schreef leoon. het volgende:
Eerste die ik vind, haha.
[ afbeelding ]
Ik had de lementation in mijn koelkast, maar door een verneukende host ben ik die nu kwijt. Dat is denk ik wel het chillste wapen in de game btwquote:Op zondag 16 december 2012 12:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb hem pas met iemand gehaald, kan ook met zijn 2enIk heb ook aardig wat money in de kluis en een RelativisticPD in de koelkast
[..]
Haha
Dat gaat een partij stinkenquote:Op zondag 16 december 2012 12:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nu blijft er nog wel een probleem, Naturalis wil de bultrug hebben maar de PvdD wil dat de bultrug blijft liggen. Dit wordt een spoeddebatje denk ik.
Ja die heeft dan kerstverlichtingquote:Op zondag 16 december 2012 12:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had de lementation in mijn koelkast, maar door een verneukende host ben ik die nu kwijt. Dat is denk ik wel het chillste wapen in de game btw![]()
Maar dat wist ik nietIk vind het eigenlijk ook maar een hoop werk en er gebeurt niet echt iets spectaculairs ofzo
Maar als je hem eenmaal hebt gehaald blijft die elektriciteitspaal dan aan? Want ik zat laatst in een game waarin die vanaf het begin al aanstond
Onze goede ouwe Cassio Ramos iddquote:Op zondag 16 december 2012 12:10 schreef Maver24 het volgende:
die keeper van Corinthians, is dat niet die Cassio die hier in nederland heeft gekeept?
Jep, ex-PSV.quote:Op zondag 16 december 2012 12:10 schreef Maver24 het volgende:
die keeper van Corinthians, is dat niet die Cassio die hier in nederland heeft gekeept?
Wat ben jij harteloos zegquote:Op zondag 16 december 2012 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat gaat een partij stinkenMaar is toch bizar dat de mensen die in de stille toch voor Richard Nieuwenhuizen liepen het idee hadden dat ze deelnamen aan een mooi en bijzonder iets, en vervolgens precies zo'n toch voor zo'n lelijk kutbeest gegeven gaat worden?
Per 5 minuten spawnt er toch een onder? Of bedoel je bij kills? Dan is het wel handigquote:Op zondag 16 december 2012 12:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die heeft dan kerstverlichtingEn die lantaarnpalen geven er ook stroom aan, wel fancy. Wat ons opviel was dat we vet veel powerups kreeg, 2x max ammo in een ronde en instakill ernaast
Ze spawnden er niet onder helaas, dus gewoon van de zombiesquote:Op zondag 16 december 2012 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Per 5 minuten spawnt er toch een onder? Of bedoel je bij kills? Dan is het wel handigMisschien toch ooit nog eens proberen.
Maar meestal gaan wij een paar rondes onder die brug zitten, en dan daarna beetje rondklooien als we het leuk genoeg vindenZijn echt mensen die een hele dag onder die brug zitten en dan tot ronde 45 komen
Dat duurt zo lang
Dan is wel bijna iedereen AFC maar toch
Beter juist van die zombies, daaronder campen is niet echt een goed ideequote:Op zondag 16 december 2012 12:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ze spawnden er niet onder helaas, dus gewoon van de zombies
Ja had ik pas ook in een potje, zelfs die planken kwamen 2x terug bij mijn compagnon.quote:Op zondag 16 december 2012 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat trouwens gruwelijk irritant is aan Zombies, ik blijf Deadshot Permaperk maar kwijtraken. De Quick revive heb ik altijd gehouden, maar als een host bij mij moet migraten ben ik Deadshot altijd kwijt. En in sommige potjes krijg ik gewoon meer dan 10 x die groene sperm als ik meer dan 2 headshots maak, terwijl ik hem dan dus al heb
Je hebt het niet meer met je ouwe matties gedaan dusquote:Op zondag 16 december 2012 12:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja had ik pas ook in een potje, zelfs die planken kwamen 2x terug bij mijn compagnon.
Maar de tower achievement is redelijk easy op het laatste na. Je moet gewoon bij wave 1 al beginnen met rondreizen. 1 iemand power aandoen en de andere zijn geld halen. Met dat geld of de knuckles kopen of emp grenades. Dan als hij zegt power uit, power uit doen. Naar die toren (zorgen dat je redelijk goeie guns hebt). En dan als de thunder boven de toren is (echt duidelijk boven de punt) dan schiet je de laatste zombie neer en dan heb je 50% kans dat avogrado spawnt. Dan moet je hem killen zodra die Maxis zegt kill it now. En daarna ren je naar 2 willekeurige lantaarnpalen en zet je tegelijk je turbine neer.
Bij onze eerste poging met Iwan waren we met 4en en verspreid en dat werkte niet. Daarna met 3en kwam dat ding maar gingen we dood. En de laatste poging startte we met 3en maar lagde er 1 uitToen haalden we het terwijl ik nog down ging door die avogrado.
/eind zombie report
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |