PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Torres lijkt mij wel wat. Even kijken.quote:Op zondag 16 december 2012 01:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Suarez, Torres, Reus, Benzema, Falcao...
Cardozo. Maar iedereen hier is pacehoer dus dat zal m wel niet worden.quote:Op zondag 16 december 2012 01:10 schreef detennismaster het volgende:
Wat is nou echt een goede spits? Ik wil nog een goldteam maar kan niks leuks verzinnen.
Mata LW, rest MLS.quote:Op zondag 16 december 2012 01:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Torres lijkt mij wel wat. Even kijken.
Ik wil zijn IF in 4-3-3 proberenquote:Op zondag 16 december 2012 01:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Cardozo. Maar iedereen hier is pacehoer dus dat zal m wel niet worden.
Ik heb nog nooit met 'm gespeeld, maar hij scoort altijd als ik tegen hem speel.quote:Op zondag 16 december 2012 01:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Torres lijkt mij wel wat. Even kijken.
Pak dan Rodrigo, die is veel beterquote:Op zondag 16 december 2012 01:15 schreef detennismaster het volgende:
Is Adrian wat? Best goede stats
Beide kutquote:Op zondag 16 december 2012 01:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pak dan Rodrigo, die is veel beter
Ik had m ST in 4-4-1-1. Hij is redelijk balvast, en heeft genoeg balcontrole om schijnbewegingen te doen. En een streeeeeeeeeeeeeeeep van een schot.quote:Op zondag 16 december 2012 01:17 schreef vandermar het volgende:
Cardozo zou ik denk ik eerder CF in 4-2-3-1 doen
quote:Op zondag 16 december 2012 01:16 schreef Tim86 het volgende:
Adrian in H2H is wel erg fijn..in FUT niet mee gespeeld. Ik zou hem en Rodrigo gewoon testen dan.
Of van je principes afstappen en moffen nemen met Reus
quote:Op zondag 16 december 2012 01:22 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zoveel lijkt mij, bij 281000 werd nog 1000 geboden en bij 7 seconden was hij ineens expired.
Bidbumper
bedankt voor deze informatiequote:
Op de console kan je nog wel fucked zijnquote:Op zondag 16 december 2012 01:25 schreef Tim86 het volgende:
Check de bins maar..Dat is hij absoluut niet waard nee. 100k minder ongeveer. Maar goed, dit doen ze tig keer per dag..niets nieuws ofzo. Ze maken er alleen minder slachtoffers mee met die 5sec delay
quote:Op zondag 16 december 2012 01:30 schreef detennismaster het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer @ PWS
Ik ben bezig met de kosten. Maar dat is moeilijk zeg.Hoe de fuck moet ik weten wat alles gaat kosten. Vaak zijn het partnerdingen met bijvoorbeeld een voetbalclub. Ik ga het denk ik maar gewoon baseren op de gegevens uit het verleden.
Ja, maar het is gewoon onmogelijk om als middelbare scholier uit te rekenen hoe veel al die stadions gaan kosten. Zelfs de regering weet dat niet. Maar een kostenbatenanalyse maakt het stuk wel heel helder want dan kan je gewoon in 1 oogopslag zien of de spelen winstgevend zijn.quote:
quote:
Je kan vast op internet wel de kosten van een soortgelijk stadion vinden. In een voettekst zet je dan dat je een voorbeeld hebt genomen aan dat stadion.quote:Op zondag 16 december 2012 01:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon onmogelijk om als middelbare scholier uit te rekenen hoe veel al die stadions gaan kosten. Zelfs de regering weet dat niet. Maar een kostenbatenanalyse maakt het stuk wel heel helder want dan kan je gewoon in 1 oogopslag zien of de spelen winstgevend zijn.
Ja zo doe ik het nu ook.quote:Op zondag 16 december 2012 01:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan vast op internet wel de kosten van een soortgelijk stadion vinden. In een voettekst zet je dan dat je een voorbeeld hebt genomen aan dat stadion.
jup, ben uit eten geweest met vrienden maar moet morgen ochtend om 10 uur een wedstrijd spelen dus ging niet mee de stad in. Ga nu wel pitten zodat ik morgen fris ben.quote:
Mijne hopelijk ook, kan ik dit ook eens kwijt:quote:Op zondag 16 december 2012 02:13 schreef vandermar het volgende:
Hopelijk is mijn tp morgen leeg, heb ik 120k profit
Online of offline?quote:Op zondag 16 december 2012 02:33 schreef leoon. het volgende:
Ik heb vanavond trouwens een blessure gehad tijdens wedstrijd. Bleef staan en moest kaartje gebruiken. Bug opgelost ?
Ik heb vanavond ongeveer 20 potjes gedaan en geen injury gehad ..quote:Op zondag 16 december 2012 02:38 schreef leoon. het volgende:
Kijk hij moet nu nog 1 wedstrijd zegt FUT.
[ afbeelding ]
Klopt ik ook..quote:Op zondag 16 december 2012 02:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ongeveer 20 potjes gedaan en geen injury gehad ..
In FIFA 12 had ik er om de 2 wedstrijden wel 1
Laten we hopen dat het terug komt .. kan ik nog 100 van die kaarten droppenquote:
Ben net vandaag begonnen mn stash te dumpen.quote:Op zondag 16 december 2012 02:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het terug komt .. kan ik nog 100 van die kaarten droppen
verkopen ze een beetje?quote:Op zondag 16 december 2012 02:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben net vandaag begonnen mn stash te dumpen.
Die gast was op zijn 13e al bezig op de hoogste niveauquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |