SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
.Tax wil tetten :)!
nope, ik heb nog nooit gekeken. alleen vorig jaar voor het eerste naar zf.quote:Op zondag 16 december 2012 01:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
beek/ubbergen? daar ging ik vorig jaar mensen toekijken en opa binnenhalen/verder meelopen
Ja, dat heb ik ook wel eens bij mezelfquote:Op zondag 16 december 2012 01:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geen dank, sta er versteld van
hoezo?quote:Op zondag 16 december 2012 01:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens bij mezelf.
ben je zo ondeugend danquote:Op zondag 16 december 2012 01:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor rare fratsen ik nu weer uithaal.
haha spannendquote:Op zondag 16 december 2012 01:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dat komt niet door me bier
Zoveel heb ik trouwens geneens op
quote:
Ik denk dat jij beter nu al kan gaan slapen... en ga gewoon op je bed liggen de grond ligt rot!quote:
Thug lifequote:Op zondag 16 december 2012 01:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik slaap eigenlijk vaak op de grond
Uit het stapelbed.quote:Op zondag 16 december 2012 01:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bekend verhaal van toen ik klein was
[..]
Je bent zwanger?quote:Op zondag 16 december 2012 01:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik wilde net een interessante mededeling gaan doen
18quote:Op zondag 16 december 2012 01:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, daar heb je het al.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Bekend gevoel is bekend....quote:Op zondag 16 december 2012 02:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sliep vannacht pas om half 3 maar voel me nu echt hyper
Laten we er onze schuld van maken ?quote:Op zondag 16 december 2012 02:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jouw verdomme.
Trusten flat
ik ga akkoordquote:Op zondag 16 december 2012 02:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laten we er onze schuld van maken ?
Gozer kap gewoon met alcohol voor vandaag en ga slapenquote:
Werksequote:
goeidemorgen vinnnnnnnnquote:
mm valt wel mee. en moet er zo uit om hond uit te laten : ( jij?quote:
Oh, dat is minder. Jawel, alleen wakker geworden met zere rug, dus er zo maar uitquote:Op zondag 16 december 2012 10:48 schreef supersof het volgende:
[..]
mm valt wel mee. en moet er zo uit om hond uit te laten : ( jij?
het liefste lig ik er heel de dag in haha. maar ga toch maar wat doen vandaag. ai, zere rug, dat is niet zo fijnquote:Op zondag 16 december 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is minder. Jawel, alleen wakker geworden met zere rug, dus er zo maar uit
Haha neh, daar word ik te lui van P.quote:Op zondag 16 december 2012 10:54 schreef supersof het volgende:
[..]
het liefste lig ik er heel de dag in haha. maar ga toch maar wat doen vandaag. ai, zere rug, dat is niet zo fijn
Goed idee welquote:Op zondag 16 december 2012 10:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh zere ruglekkere warme douche nemen
Haha ja goed bezigquote:Op zondag 16 december 2012 10:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan wel nadenken zo op de zondagmorgen
Waar ben je druk mee dan?quote:Op zondag 16 december 2012 11:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ben alleen weer superdruk dus straks maar lekker sporten
Niet dat ik weet. Kun je het beste in LIF kijken, denk ikquote:Op zondag 16 december 2012 11:04 schreef Quotidien het volgende:
Is er nog een soort schoentopic hier ofzo?
Ik zou zeggen, maak een topicquote:Op zondag 16 december 2012 11:06 schreef Quotidien het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er toen PUB nog was een soort schoentopic was hier, in het topic in LIF hebben ze van die hele vreemde smaak allemaal, kijk maar.
Je weet niet wat je moet doen, maar wel dat je druk bent... juistquote:Op zondag 16 december 2012 11:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geenidee ben gewoon druk en blijjjjj
ik ga toch sporten zodat ik mijn drukte kwijt kanquote:Op zondag 16 december 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet niet wat je moet doen, maar wel dat je druk bent... juist. Mooizo
Oh, op die manier drukquote:Op zondag 16 december 2012 11:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga toch sporten zodat ik mijn drukte kwijt kan
Winterdepressie. Vroeg donker, laat licht, kut weer. Bahquote:Op zondag 16 december 2012 11:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa beter dan de lichte novemberdepressie
Meh, dat is niet echt fijn neequote:Op zondag 16 december 2012 11:37 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mowaa. Kan beter. Bijna elk uur wel even wakker geweest..
ROCKquote:
hoe gaat ie?quote:
Relaxed!quote:
Link"?quote:Op zondag 16 december 2012 12:01 schreef Rockiejj het volgende:
pff..
maak je een topic in JNG!, komen al die ONZ'ers je topic verneuken..
Even kijken.quote:Op zondag 16 december 2012 12:01 schreef Rockiejj het volgende:
pff..
Terwijl je dit typte had je ook even kunnen kijken, lui varkenquote:
Ja ik dacht dat je een ouder topic bedoelde.quote:Op zondag 16 december 2012 12:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Terwijl je dit typte had je ook even kunnen kijken, lui varken
oh zo.quote:Op zondag 16 december 2012 12:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je een ouder topic bedoelde.
ah dan begin je je dag al gelijk slecht als je niet goed geslapen hebt. ga dan nog maar lekker slapen zo (:quote:Op zondag 16 december 2012 12:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Relaxed!
Lekker 3 uurtjes rust aan mn kop, beetje hw maken, beetje leren en voorderest misschien nog een uurtje bijslapen, want heb vannacht echt slecht geslapen
En jij?
Jaa bedankt!:)quote:Op zondag 16 december 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Heb ook maar even een TR gedaan
Ja echt hequote:Op zondag 16 december 2012 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ah dan begin je je dag al gelijk slecht als je niet goed geslapen hebt. ga dan nog maar lekker slapen zo (:
Gewoon doenquote:Op zondag 16 december 2012 12:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaa bedankt!:)
Vind t altijd zo aso om je eigen topic te TR'en.
ja ff relaxen haha.quote:Op zondag 16 december 2012 12:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja echt he
Maar nu lekker in bed FOK!ken
Ik ruim mijn bureau op. De rest heb ik geen last vanquote:Op zondag 16 december 2012 12:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ff relaxen haha.
kamer opruimen =.=
Blerghquote:Op zondag 16 december 2012 12:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ff relaxen haha.
kamer opruimen =.=
Leuk topic geworden met goede tips.quote:Op zondag 16 december 2012 12:01 schreef Rockiejj het volgende:
pff..
quote:Op zondag 16 december 2012 12:12 schreef Kimberliedje het volgende:
Chocolaatjes vreten vroeg opde dag
Goedemorgen.quote:Op zondag 16 december 2012 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ontbijten/lunchen/whatever, maar ik heb geen zin in brood
Beter! Ik plunder m'n kerstpakket.quote:Op zondag 16 december 2012 12:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ga denk zo de kast van mn schoonouders plunderen..
Waar werk je?quote:Op zondag 16 december 2012 12:13 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Beter! Ik plunder m'n kerstpakket.
Haha neeee..quote:Op zondag 16 december 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge. Nee, dat is niet chill, want ik weet niet wat ik zal eten.
[..]![]()
![]()
![]()
Oh datquote:Op zondag 16 december 2012 12:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha neeee..
Goedemorgen is zo'n drinkontbijt, en dat is chill!
Kapper! Wauw! Als kapster ook?quote:Op zondag 16 december 2012 12:17 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
BrainWash Kappers. Weinig eten, wel veel leuke goodies.
Haha, dus lekker wassen en föhnen en schoonmaken!quote:Op zondag 16 december 2012 12:18 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Stagaire momenteel. Doe eigenlijk alles behalve knippen
Verven ook nogquote:Op zondag 16 december 2012 12:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, dus lekker wassen en föhnen en schoonmaken!
Ik vind het zielig dat ze een bultrug Johannes noementwitter:Brittjje twitterde op zondag 16-12-2012 om 11:00:49Ik vind het echt zielig voor Johannes de Bultrug
reageer retweet
Wat ik me dan afvraag he. ze gaan nu die bultrug weghalen op om te zetten enzo. hoe gaan ze dat doen als ze hem ook al niet meer de zee in konden krijgen?quote:Op zondag 16 december 2012 12:22 schreef Rockiejj het volgende:
Ik vind het zielig dat ze een bultrug Johannes noementwitter:Brittjje twitterde op zondag 16-12-2012 om 11:00:49Ik vind het echt zielig voor Johannes de Bultrug
reageer retweet
Met vrachtwagens.quote:Op zondag 16 december 2012 12:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag he. ze gaan nu die bultrug weghalen op om te zetten enzo. hoe gaan ze dat doen als ze hem ook al niet meer de zee in konden krijgen?
hmm okee. toch denk ik wel dat ze hem hadden kunnen redden. ze wilden gewoon een bultrug in hun museum : (quote:Op zondag 16 december 2012 12:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Met vrachtwagens.
Ze konden hem niet de zee in krijgen met wagens enzo, omdat bultruggen heel erg snel gestresst zijn en dat zou hij niet overleven.
Ik vind het zielig dat er in de VS honderdmiljoenmiljard kindjes afgeknalt zijn, en Nederland het alleen maar over een bultrug heeftquote:Op zondag 16 december 2012 12:22 schreef Rockiejj het volgende:
reageer retweet
The voicequote:Op zondag 16 december 2012 12:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het zielig dat er in de VS honderdmiljoenmiljard kindjes afgeknalt zijn, en Nederland het alleen maar over een bultrug heeft
Hoe is het?quote:
Haaiquote:Op zondag 16 december 2012 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Goedemiddag
Net geen 3 km gehaald
True.quote:Op zondag 16 december 2012 12:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het zielig dat er in de VS honderdmiljoenmiljard kindjes afgeknalt zijn, en Nederland het alleen maar over een bultrug heeft
Hebben ze al.quote:Op zondag 16 december 2012 12:33 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm okee. toch denk ik wel dat ze hem hadden kunnen redden. ze wilden gewoon een bultrug in hun museum : (
9km per uur gemiddeld op een crosstrainer?quote:Op zondag 16 december 2012 12:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee 20 minuten op een crosstrainer
heb ook nog niet zo'n beste conditiequote:Op zondag 16 december 2012 12:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
9km per uur gemiddeld op een crosstrainer?
Das niet zo hard.
mja op een zondag mag datquote:Op zondag 16 december 2012 13:00 schreef supersof het volgende:
Ja ik weet niet. Ik heb nu niet echt iets waar ik zin in heb, of naar uit kijk, ik zie alleen maar op tegen dingen en heb geen doel meer ofzo. ik verdoe mn tijd alleen maar op de pc en voer niks uit.
dat dus ja
jaa dat is zo (: ik zit nu lekker met thee in bed en ga zo maar eens proberen actief te zijn!quote:Op zondag 16 december 2012 13:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja op een zondag mag dat
haha ik zit nu ook lamlendig op de bank te hangenquote:Op zondag 16 december 2012 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa dat is zo (: ik zit nu lekker met thee in bed en ga zo maar eens proberen actief te zijn!
ja na het sporten mag dat wel, maar ik voer echt niks uit : /quote:Op zondag 16 december 2012 13:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik zit nu ook lamlendig op de bank te hangen
Kom voor mij werken?quote:Op zondag 16 december 2012 13:00 schreef supersof het volgende:
Ja ik weet niet. Ik heb nu niet echt iets waar ik zin in heb, of naar uit kijk, ik zie alleen maar op tegen dingen en heb geen doel meer ofzo. ik verdoe mn tijd alleen maar op de pc en voer niks uit.
dat dus ja
Daar is de zondag voor lieverdquote:Op zondag 16 december 2012 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja na het sporten mag dat wel, maar ik voer echt niks uit : /
daar is een zondag ook voor bedoeldquote:Op zondag 16 december 2012 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja na het sporten mag dat wel, maar ik voer echt niks uit : /
quote:
GMTA.quote:Op zondag 16 december 2012 13:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar is een zondag ook voor bedoeld
succes! Gewoon lekker rustig aan doenquote:Op zondag 16 december 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga eens kijken of een stukkie hardlopen wilt lukken.
morgen is het maandagquote:Op zondag 16 december 2012 13:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
zondag is huiswerk dag maar heb het huiswerk niet meegenomen :S
ik heb het wel mee, maar ben te luiquote:Op zondag 16 december 2012 13:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
zondag is huiswerk dag maar heb het huiswerk niet meegenomen :S
Heel twitter vol altijd met die plaatjes: Fuck it's monday tomorrowquote:Op zondag 16 december 2012 13:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
Zondag
Andere mensen massaal zien balen omdat het zondag is
Nog 30min volhoudenquote:Op zondag 16 december 2012 13:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zaterdag moet ik werken van 11 tot 7 en zondag van 11 tot 2fuck my life
oh dat is wel heel stom. heel je weekend verpest : (quote:Op zondag 16 december 2012 13:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oow, je krijgt wel meer betaald op zondag toch?quote:Op zondag 16 december 2012 13:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
volgende week zondag hoor
ja krijg 6 uur betaald voor 3 uur werkquote:Op zondag 16 december 2012 13:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oow, je krijgt wel meer betaald op zondag toch?
dan zou ik het niet zo erg vinden eigenlijkquote:Op zondag 16 december 2012 13:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja krijg 6 uur betaald voor 3 uur werk
's Avonds of 's 's middags?quote:Op zondag 16 december 2012 13:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nahh sowieso is volgende week leuk dus heb er ook niet zo'n moeite meequote:Op zondag 16 december 2012 13:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan zou ik het niet zo erg vinden eigenlijk
Same herequote:Op zondag 16 december 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
Allemachtig, mijn conditie is ook ver te zoeken. Na 5 minuutjes al dood op
Het leven van een kantoormens.quote:Op zondag 16 december 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
Allemachtig, mijn conditie is ook ver te zoeken. Na 5 minuutjes al dood op
11 uur 's morgens ergens zijn (mits het niet heel ver reizen is) valt toch wel mee?quote:
Mja, ik kon tot een paar jaar geleden gewoon 2 voetbalwedstrijden spelen op 1 dagquote:Op zondag 16 december 2012 13:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het leven van een kantoormens.
haha minder..quote:Op zondag 16 december 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ik kon tot een paar jaar geleden gewoon 2 voetbalwedstrijden spelen op 1 dag. Dat is nu wel even wat anders
Endomondo linkje
ja valt ook wel mee hoor, de winkel gaat 12 uur open dus hoef maar 2 uur echt wat te doenquote:Op zondag 16 december 2012 13:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
11 uur 's morgens ergens zijn (mits het niet heel ver reizen is) valt toch wel mee?
Nu kunnen we je stalken XDXDquote:Op zondag 16 december 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ik kon tot een paar jaar geleden gewoon 2 voetbalwedstrijden spelen op 1 dag. Dat is nu wel even wat anders
Endomondo linkje
lekker!quote:Op zondag 16 december 2012 13:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja valt ook wel mee hoor, de winkel gaat 12 uur open dus hoef maar 2 uur echt wat te doen
Over wat voor winkel gaat het eigenlijk?quote:Op zondag 16 december 2012 13:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja valt ook wel mee hoor, de winkel gaat 12 uur open dus hoef maar 2 uur echt wat te doen
Nee hoor, ik woon niet waar ik gestart/gestopt benquote:Op zondag 16 december 2012 13:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nu kunnen we je stalken XDXD
albert heijnquote:Op zondag 16 december 2012 13:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over wat voor winkel gaat het eigenlijk?
Maar je komt er welquote:Op zondag 16 december 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon niet waar ik gestart/gestopt ben
Maar je voornaam en achternaam staat er welquote:Op zondag 16 december 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon niet waar ik gestart/gestopt ben
Die zijn niet te vinden in het telefoonboekquote:Op zondag 16 december 2012 13:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar je voornaam en achternaam staat er wel
Facebook?quote:Op zondag 16 december 2012 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zijn niet te vinden in het telefoonboek.
oow jaquote:Op zondag 16 december 2012 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zijn niet te vinden in het telefoonboek.
ja want die wisten de meeste nog niet..quote:Op zondag 16 december 2012 13:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar je voornaam en achternaam staat er wel
afrikaquote:Op zondag 16 december 2012 13:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ja want die wisten de meeste nog niet..
Nee inderdaad, het gros van de SC heb ik wel op FBquote:Op zondag 16 december 2012 13:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ja want die wisten de meeste nog niet..
denk het ook wel ja, gaat de tijd tenminste wat sneller, vandaag gaat echt zo sloomquote:Op zondag 16 december 2012 13:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah oké. Waarschijnlijk wel lekker druk dan, zo net voor kerst.
Hoeft ook nietquote:Op zondag 16 december 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar staat mijn adres ook niet op.
Ik zal morgen even een kaartje sturen naar jullie!quote:Op zondag 16 december 2012 13:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu kan ik je geen kaart sturen
knap zonder adresquote:Op zondag 16 december 2012 13:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik zal morgen even een kaartje sturen naar jullie!
Ik stuur je wel een WAquote:Op zondag 16 december 2012 13:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu kan ik je geen kaart sturen
Jaquote:
Oke, en nu?quote:Op zondag 16 december 2012 13:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik reed van Maastricht naar Groningen
ohjooooowwwwwquote:Op zondag 16 december 2012 13:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
relatief is relatiefquote:
Met je oom?quote:Op zondag 16 december 2012 13:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
toppiequote:Op zondag 16 december 2012 13:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |