SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
.Tax wil tetten :)!
nope, ik heb nog nooit gekeken. alleen vorig jaar voor het eerste naar zf.quote:Op zondag 16 december 2012 01:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
beek/ubbergen? daar ging ik vorig jaar mensen toekijken en opa binnenhalen/verder meelopen
Ja, dat heb ik ook wel eens bij mezelfquote:Op zondag 16 december 2012 01:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geen dank, sta er versteld van
hoezo?quote:Op zondag 16 december 2012 01:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens bij mezelf.
ben je zo ondeugend danquote:Op zondag 16 december 2012 01:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor rare fratsen ik nu weer uithaal.
haha spannendquote:Op zondag 16 december 2012 01:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dat komt niet door me bier
Zoveel heb ik trouwens geneens op
quote:
Ik denk dat jij beter nu al kan gaan slapen... en ga gewoon op je bed liggen de grond ligt rot!quote:
Thug lifequote:Op zondag 16 december 2012 01:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik slaap eigenlijk vaak op de grond
Uit het stapelbed.quote:Op zondag 16 december 2012 01:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bekend verhaal van toen ik klein was
[..]
Je bent zwanger?quote:Op zondag 16 december 2012 01:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik wilde net een interessante mededeling gaan doen
18quote:Op zondag 16 december 2012 01:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, daar heb je het al.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Bekend gevoel is bekend....quote:Op zondag 16 december 2012 02:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sliep vannacht pas om half 3 maar voel me nu echt hyper
Laten we er onze schuld van maken ?quote:Op zondag 16 december 2012 02:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jouw verdomme.
Trusten flat
ik ga akkoordquote:Op zondag 16 december 2012 02:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laten we er onze schuld van maken ?
Gozer kap gewoon met alcohol voor vandaag en ga slapenquote:
Werksequote:
goeidemorgen vinnnnnnnnquote:
mm valt wel mee. en moet er zo uit om hond uit te laten : ( jij?quote:
Oh, dat is minder. Jawel, alleen wakker geworden met zere rug, dus er zo maar uitquote:Op zondag 16 december 2012 10:48 schreef supersof het volgende:
[..]
mm valt wel mee. en moet er zo uit om hond uit te laten : ( jij?
het liefste lig ik er heel de dag in haha. maar ga toch maar wat doen vandaag. ai, zere rug, dat is niet zo fijnquote:Op zondag 16 december 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is minder. Jawel, alleen wakker geworden met zere rug, dus er zo maar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |