waar is hier?quote:Op zondag 16 december 2012 00:35 schreef -Engel- het volgende:
Nee, ik ook vanavond niet......
Maar dat kan hier wel echt goed
Vaker er heen gaanquote:Op zondag 16 december 2012 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toffe stad, ben er jaaaren terug ooigt 1x geweest
hmmm dat doe ik eigenlijk al lang niet meer, vorig jaar nog wel eensquote:
ik mag dattttttttttttttttttt...quote:Op zondag 16 december 2012 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat doe ik eigenlijk al lang niet meer, vorig jaar nog wel eens
HOAXquote:Op zondag 16 december 2012 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kennelijk hebben Fokkers toch een leven
Ja...quote:Op zondag 16 december 2012 01:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon met mijn kussen in mijn armen.
Gelukkig maarquote:Op zondag 16 december 2012 14:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn katje is weer terug na 3 dagen vermist geweest te zijn.
Uit zichzelf?quote:Op zondag 16 december 2012 14:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn katje is weer terug na 3 dagen vermist geweest te zijn.
Awww, dat is echt LIEF!quote:Op zondag 16 december 2012 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Hij zat weer voor het raam te wachten.
Aaaaahquote:Op zondag 16 december 2012 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar wel stom dat die weg was, ik moest huilen.
Volgepland is beter dan een lege agendaquote:Op zondag 16 december 2012 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hallo!
Jaa, was wel prima. Vrij volgepland, maar heb me goed vermaakt.
Haha, dat zeker.quote:Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgepland is beter dan een lege agenda
Ik heb cultureel gedaan dit weekend.... muziek, sterrentalk en uitvoering
Was het ookquote:Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat zeker.
Ooh, klinkt heel leuk!
hmm, jammerquote:
Haha, Om te klagen over mijn date.quote:Op zondag 16 december 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kwam jij ook alweer in dit topic terecht?
Ook altijd leukquote:Op zondag 16 december 2012 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, Om te klagen over mijn date.
Wij smullen ervan hoorquote:Op zondag 16 december 2012 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik wou de nagelmeisjes er niet mee lastig vallen, dus toen kwam ik hier.
Hmm, niet echt. Krijg nog niet helemaal hoogte, omdat gedrag en woorden naar mijn idee niet altijd helemaal overheen komen. Maar ik vind het moeilijk in te schatten waar dat door komt. Dus we zien wel hoe het loopt, nu is het iig heel gezellig.quote:
Woensdag is hij niet langs geweest, want ziekjes. Maar donderdag wel en toen blijven slapen.quote:Op zondag 16 december 2012 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja
@AB: hoe is het woensdag afgelopen?
De tijd dat wij mannen onze hersenimpulsen doorvoeren naar acties is ongeveer twee weken.quote:Op zondag 16 december 2012 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, niet echt. Krijg nog niet helemaal hoogte, omdat gedrag en woorden naar mijn idee niet altijd helemaal overheen komen. Maar ik vind het moeilijk in te schatten waar dat door komt. Dus we zien wel hoe het loopt, nu is het iig heel gezellig.
Beter toch, misschien meer van daaruit met elkaar om gaan?quote:Op zondag 16 december 2012 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, niet echt. Krijg nog niet helemaal hoogte, omdat gedrag en woorden naar mijn idee niet altijd helemaal overheen komen. Maar ik vind het moeilijk in te schatten waar dat door komt. Dus we zien wel hoe het loopt, nu is het iig heel gezellig.
Gooi het erinquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
De tijd dat wij mannen onze hersenimpulsen doorvoeren naar acties is ongeveer twee weken.
Haha, jaja, slapen, zo noem ik dat ook altijd.quote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Woensdag is hij niet langs geweest, want ziekjes. Maar donderdag wel en toen blijven slapen.
Ja, dat is ook mijn plan nu. Ik ben een beetje een stresskipje van nature, dus moet mezelf kort houden zeg maar.quote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter toch, misschien meer van daaruit met elkaar om gaan?
okequote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Woensdag is hij niet langs geweest, want ziekjes. Maar donderdag wel en toen blijven slapen.
hehehequote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
De tijd dat wij mannen onze hersenimpulsen doorvoeren naar acties is ongeveer twee weken.
Morgen moet ik weer werken.... en volgens mij is de helft al vrijquote:
En je noemt het nog steeds een date?quote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, want we zijn er nog niet over uit wat het anders is. De volgende keer ga ik toch iig exclusief daten maar opperen.quote:Op maandag 17 december 2012 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
En je noemt het nog steeds een date?
Ik moet ook werkenquote:Op zondag 16 december 2012 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Morgen moet ik weer werken.... en volgens mij is de helft al vrij
HET is niet EEEEEEEEEEEEEEEEEEERlijk
Ow dan kunnen wij voro die tijd nog snel daten?quote:Op maandag 17 december 2012 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, want we zijn er nog niet over uit wat het anders is. De volgende keer ga ik toch iig exclusief daten maar opperen.
quote:Op maandag 17 december 2012 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan kunnen wij voro die tijd nog snel daten?
Ja, maar daar zit tig km tussen.... je gaat geen thee/koffie/vieze boekjes voor mij halen.... en vult de snoeppotten ook niet bijquote:
Uhm Twi, ik bedoelde met dat ik kom slapen bij jullie gewoon echt slapen he.quote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, jaja, slapen, zo noem ik dat ook altijd.
quote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm Twi, ik bedoelde met dat ik kom slapen bij jullie gewoon echt slapen he.
Eeeehm. Geen idee eigenlijk. Ik heb mijn agenda de laatste tijd niet zo duidelijk voor me.quote:
Dat moet dan maar in de avond hequote:Op maandag 17 december 2012 00:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit tig km tussen.... je gaat geen thee/koffie/vieze boekjes voor mij halen.... en vult de snoeppotten ook niet bij
Ha, die zie ik nu pas.quote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, jaja, slapen, zo noem ik dat ook altijd.
Uhuquote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ha, die zie ik nu pas.
Nouja, er is ook wel geslapen. Op zich.
Don't dare mequote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat moet dan maar in de avond he.
Ja oke, maar voordat het een exclusieve date is dan he? Dan heb je toch wel een gaatje voor me vrij?quote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eeeehm. Geen idee eigenlijk. Ik heb mijn agenda de laatste tijd niet zo duidelijk voor me.
Maar als date kan heeft hij natuurlijk voorrang.
Lolquote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ha, die zie ik nu pas.
Nouja, er is ook wel geslapen. Op zich.
Ik durf het niet te beloven.quote:Op maandag 17 december 2012 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oke, maar voordat het een exclusieve date is dan he? Dan heb je toch wel een gaatje voor me vrij?
hehehequote:Op maandag 17 december 2012 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je weet het maar niet he, ik wil die jongen geen valse hoop geven
Solid bragquote:Op maandag 17 december 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]We hebben wel iets van 11 uur lang in bed gelegen.
Nope, niet dat ik weetquote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef muhahaha het volgende:
Faxbaas, heb jij nog een chick gehosseld lately?
11 uur maar?quote:Op maandag 17 december 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]We hebben wel iets van 11 uur lang in bed gelegen.
Ik moest naar school.quote:Op maandag 17 december 2012 00:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
11 uur maar?
Mijn record is van 4 uur snachts tot 6 uur s-avonds.
Utrecht. Jij heeeeel ver weg zag ik.quote:Op maandag 17 december 2012 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk dan even in die agenda van je
Waar woon je eigenlijk?
Die afstand vind ik nog te doenquote:Op maandag 17 december 2012 00:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Utrecht. Jij heeeeel ver weg zag ik.
Da's al ietsquote:Op maandag 17 december 2012 00:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet gehosseld, wel mee gedronken.
Mja, als jij het rijdt misschien. Ik heb nog geen rijbewijs, en OV die kant op is ongetwijfeld heel stom.quote:
Ja man, toevallig welquote:Op maandag 17 december 2012 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's al iets
Kitemeisje is vrijgezel, had je het al gelezen?
Ik wil wel rijden hoorquote:Op maandag 17 december 2012 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, als jij het rijdt misschien. Ik heb nog geen rijbewijs, en OV die kant op is ongetwijfeld heel stom.
ik krijg koffie/thee/vieze boekjes en snoep ....quote:Op maandag 17 december 2012 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou als dat geen batsen gaat worden...
Sure you doquote:Op maandag 17 december 2012 00:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik krijg koffie/thee/vieze boekjes en snoep ....
En een gevulde snoeppotquote:Op maandag 17 december 2012 00:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik krijg koffie/thee/vieze boekjes en snoep ....
Naar de bios geweest vrijdagquote:Op maandag 17 december 2012 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja man, toevallig wel.
Ben je met haar nog solo weggweeest?
Nouja, kan een potentieel iets worden toch? Kijken of ze zin heeft om te borrelen ergensquote:Op maandag 17 december 2012 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naar de bios geweest vrijdag
Had niks, wilde graag een film zien, vroeg aan haar of ze wellicht zin had, en dat had ze
Leek d'r leuk om eerst wat te eten dus hebben dat eerst gedaan, en daarna naar de film. Daarna nog wat geouwehoerd enzo
Maarja ik wist dus nog niet dat ze vrijgezel was, dat zei ze daar pas.
En nu komen die onderdrukte gevoelens los
quote:
Wehehe ik doelde op een ander potjequote:Op maandag 17 december 2012 00:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil graag harlekeintjes, colaflesjes en tumtums
quote:Op maandag 17 december 2012 00:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ik doelde op een ander potje.
Ja ja jij noemt jezelf -Engel-.quote:Op maandag 17 december 2012 00:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Dat kan niet .. ik ben -Engel- zo shocking dit
Ik ga d'r vragen wat ze te doen heeft met O&N denk ikquote:Op maandag 17 december 2012 00:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, kan een potentieel iets worden toch? Kijken of ze zin heeft om te borrelen ergens.
[..]![]()
Deze week issie er wel.
dafuq, wat doe je met m'n onschuldigheidquote:Op maandag 17 december 2012 00:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sinterklaas met de kerstman... ik verdenk ze er van
Hm dubieus, ik zou gewoon gaan borrelen met haar eerlijk gezegdquote:Op maandag 17 december 2012 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga d'r vragen wat ze te doen heeft met O&N denk ik
Bij jou of bij mij?quote:
Doen!!! en snel voordat ze iets heeftquote:Op maandag 17 december 2012 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga d'r vragen wat ze te doen heeft met O&N denk ik
Totaal niks.... het is eigen hersenpan die het doet... ik leverde alleen wat inputquote:Op maandag 17 december 2012 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dafuq, wat doe je met m'n onschuldigheid
fantasie is aan mij wel toevertrouwdquote:Op maandag 17 december 2012 00:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Totaal niks.... het is eigen hersenpan die het doet... ik leverde alleen wat input
Nouj aik ga haar niet gelijk uitnodigen ofzo hoorquote:Op maandag 17 december 2012 00:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dubieus, ik zou gewoon gaan borrelen met haar eerlijk gezegd.
[..]
Bij jou of bij mij?
Kan altijdquote:Op maandag 17 december 2012 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouj aik ga haar niet gelijk uitnodigen ofzo hoorMaar even peilen
Dat heb ik wel hoorquote:Op maandag 17 december 2012 00:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij jou .... als ik dan geen koffie/thee etc krijg ga ik gewoon rechtdoor naar de pub
Mooiquote:Op maandag 17 december 2012 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
fantasie is aan mij wel toevertrouwd
waarom haten?quote:Op maandag 17 december 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgenochtend als de wekker gaat haat ik mijzelf.
Truste!
Trustenquote:Op maandag 17 december 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Truste!
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 december 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Truste!
quote:Op maandag 17 december 2012 00:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb ik wel hoor.
Alcohol heb ik ook.
En mijn![]()
trustenquote:Op maandag 17 december 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Truste!
Ja, dat duurde even...quote:Op maandag 17 december 2012 00:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't is geen kill... want je kreeg nog reacties
tv of DVD?quote:Op maandag 17 december 2012 00:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik ben nog film aan het kijken
Fok gaat ruim voor die tijd al op zwartquote:Op maandag 17 december 2012 00:53 schreef -Engel- het volgende:
Fok doet raar
Hij laadt traag en er verdwijnen steeds dingen ...
onoes.... 21-12-2012 komt dichterbij ... WERELD vergaat![]()
onoes.... mijn hobby ... ik bedoel moet ik dan van mijn zolderkamer af ....quote:Op maandag 17 december 2012 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok gaat ruim voor die tijd al op zwart
damn inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 00:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
onoes.... mijn hobby ... ik bedoel moet ik dan van mijn zolderkamer af ....
ik ga vanaf morgen maar iedere dag vreemd, je eet immers ook niet iedere dag hetzelfdequote:Op maandag 17 december 2012 00:56 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb ontslag genomen, spaargeld opgenomen en deze week ga ik elke dag flink van bil.
Lekker werkenquote:Op maandag 17 december 2012 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn inderdaad
ik moet 21/12 nog werken ook
Goed planquote:Op maandag 17 december 2012 00:56 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb ontslag genomen, spaargeld opgenomen en deze week ga ik elke dag flink van bil.
quote:Op maandag 17 december 2012 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga vanaf morgen maar iedere dag vreemd, je eet immers ook niet iedere dag hetzelfde
Toch het einde van de wereldquote:Op maandag 17 december 2012 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga vanaf morgen maar iedere dag vreemd, je eet immers ook niet iedere dag hetzelfde
Ja hequote:
Eerste vraag die opdoemt:quote:Op maandag 17 december 2012 01:04 schreef -Engel- het volgende:
er is nu een prog op net5.... 1dag na de mensheid ofzo iets
Omdat ik dan weet wat de mensheid sowieso verkloot door er te zijn ....quote:Op maandag 17 december 2012 01:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerste vraag die opdoemt:
WAAROM is dat interessant? We zijn er dan toch niet meer?
Ow wacht ik begreep het verkeerd, ik dacht 1 dag na zo een enorme 21 december ramp als alles kapot zou zijnquote:Op maandag 17 december 2012 01:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat ik dan weet wat de mensheid sowieso verkloot door er te zijn ....
Wat?quote:Op maandag 17 december 2012 01:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil graag boven bij de strips genomen worden... wel uitkijken er lopen kinderen
De boekstore hier heeft een paar verdiepingen, leef je uit.quote:Op maandag 17 december 2012 01:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Man.... ik doe ff een fantasietje..... dat vind Koen leuk
Heeft ie weer wat voor zijn MI's
quote:Op maandag 17 december 2012 01:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Man.... ik doe ff een fantasietje..... dat vind Koen leuk
Heeft ie weer wat voor zijn MI's
Dat is minder leuk, voor nu danquote:Op maandag 17 december 2012 01:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De boekstore hier heeft een paar verdiepingen, leef je uit.
nu weet ik waarom ik vaak zo laat ga slapenquote:Op maandag 17 december 2012 01:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man.... ik ga nu echtMijn bed roept SLAPEN
quote:Op maandag 17 december 2012 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu weet ik waarom ik vaak zo laat ga slapen
Mijn bed houdt z'n mond altijd
Truste Engeltje![]()
![]()
Huppel!!quote:
Lieverdquote:
Weet ik nietquote:Op maandag 17 december 2012 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd![]()
Ga je nou mee zaterdag?
Ik hoop wel dat je mee gaatquote:
Wat ben je met mij van plan danquote:
Wat denk jij wel niet van mij zegquote:
doe er wat aan!quote:
Ik doe mijn best tochquote:
cheer upquote:
Dan gaan we naar Enschede, naar SRquote:
Geen reden tot cheer upquote:
Ja bijna goed. Serious Request dusquote:
ohwquote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen reden tot cheer up![]()
Kutweekend achter de rug ondanks de leuke dingen, nu puinruimen op kantoor omdat anderen mijn werk willen doen maar dan fouten maken![]()
Bah ik wil naar huis!
zegt me niks.quote:Op maandag 17 december 2012 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja bijna goed. Serious Request dus
quote:
oh. radio boeit me echt niks. daar luister ik niet naar.quote:Op maandag 17 december 2012 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Het glazen huis? Radioprogramma? Week lang 3 dj's in een huis zonder normaal eten? Ring a bell?
Feesten op het pleinquote:Op maandag 17 december 2012 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
oh. radio boeit me echt niks. daar luister ik niet naar.
en dan gaan jullie daar naar binnen kijken?
Dat ben ik ookquote:Op maandag 17 december 2012 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet van mij zeg![]()
Ik vind je gewoon gezellig
Shit je loopt leeg! Ik kom je snel mond op mond beademing geven! En ondertussen geef ik je tong een massage met die van mij! Zodat het redden ook aangenaam is voor je!quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ben ik ook
[..]
Shit je loopt leeg! Ik kom je snel mond op mond beademing geven! En ondertussen geef ik je tong een massage met die van mij! Zodat het redden ook aangenaam is voor je!
Ga je mee dan?quote:
Goed zoquote:
aardig ben jij tochquote:
Ik hou van die gozer dat weet ie maar ik moet hem echt niet bij me in de auto hebbenquote:
ook niet in de kofferbak?quote:Op maandag 17 december 2012 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou van die gozer dat weet ie maar ik moet hem echt niet bij me in de auto hebben
Nope!quote:
stinkt hij zo?quote:
Juist niet.quote:
quote:
oke, hier zal wel een verhaal achter zitten dat ik niet kenquote:Op maandag 17 december 2012 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist niet.
Is inderdaad mijn onzekerheid
simpel,quote:Op maandag 17 december 2012 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
oke, hier zal wel een verhaal achter zitten dat ik niet ken
oh, is dat allesquote:Op maandag 17 december 2012 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
simpel,
ze is vrouw dus kan niet autorijden.
met mij erbij is dat nog erger.
Je hoeft niet alles te wetenquote:Op maandag 17 december 2012 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
oke, hier zal wel een verhaal achter zitten dat ik niet ken
Ik kan heus wel autorijdenquote:Op maandag 17 december 2012 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
simpel,
ze is vrouw dus kan niet autorijden.
met mij erbij is dat nog erger.
das waar.quote:
Teveel vrouwelijke hormonen?quote:Op maandag 17 december 2012 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das waar.
alhoewel ik wel erg nieuwsgierig ben aangelegd
die opmerking heb ik vaker gehadquote:
Mijn zoon zou dan zeggen: minder plofkippen eten dus!!quote:Op maandag 17 december 2012 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die opmerking heb ik vaker gehad
ja, maar kipquote:Op maandag 17 december 2012 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon zou dan zeggen: minder plofkippen eten dus!!
Gisteren nog op.quote:
Bevrucht?quote:
Lekker!quote:
Lekker wijf!!!quote:
Nee nee nee!! Heb ik alleen last van bij Rival!!quote:Op maandag 17 december 2012 12:28 schreef ook_gek het volgende:
Wacht even, onzeker, autorijden en mogelijk mijn bob zijn....
Ik ontwikkel spontaan een paniek aanval
Ik heb geen nare ervaringen eraan overgehoudenquote:Op maandag 17 december 2012 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee nee!! Heb ik alleen last van bij Rival!!
Vraag maar aan Charmed, ik rij heel zelfverzekerd en volgens mij ook nog goed
Chickquote:Op maandag 17 december 2012 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker wijf!!!
Heb stiekem wel zin in zaterdag hoor
Ik zal zorgen dat ik zaterdag weer Likeur 43 voor je hebquote:Op maandag 17 december 2012 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen nare ervaringen eraan overgehouden
Ik kon zelfs drinken in de auto
[..]
Chick
Ik heb er ook megaveel zin in P+
oh oh! Daar wordt ik lalalalalalala vanquote:Op maandag 17 december 2012 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ik zaterdag weer Likeur 43 voor je heb![]()
wij welquote:Op maandag 17 december 2012 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
En opeens doen we op kantoor niet meer aan pauze
-tquote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oh oh! Daar wordt ik lalalalalalala van
Grmbl!!quote:
Grmbl!!quote:Op maandag 17 december 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
-t
En dat is helemaal de bedoeling
[..]
Grmbl!!![]()
Blij dat ik morgen vrij ben
Ja tegen pure angst!!quote:Op maandag 17 december 2012 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen nare ervaringen eraan overgehouden
Ik kon zelfs drinken in de auto
Oh god een dronke vrouw naast me en een vrouw die onzeker in het verkeer isquote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oh oh! Daar wordt ik lalalalalalala van
oeps sorry voor de tquote:Op maandag 17 december 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
-t
En dat is helemaal de bedoeling
[..]
Grmbl!!![]()
Blij dat ik morgen vrij ben
dronken????quote:Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja tegen pure angst!!
[..]
Oh god een dronke vrouw naast me en een vrouw die onzeker in het verkeer is
Niet? Oh jammerquote:
Ja daar schiet ik niks mee opquote:
Ik ben niet onzeker in het verkeerquote:Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja tegen pure angst!!
[..]
Oh god een dronke vrouw naast me en een vrouw die onzeker in het verkeer is
Het is een station, zal ik vast een matras erin leggen?quote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja daar schiet ik niks mee op
Moet wel beetje spannend worden
moeten de vrouwen daarvoor dronken zijn?quote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja daar schiet ik niks mee op
Moet wel beetje spannend worden
wat?quote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker in het verkeer
Ik ben niet onzeker in het verkeer!!quote:
C_A welquote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
moeten de vrouwen daarvoor dronken zijn?
Thnx hequote:
Slim om te doen vlak voor contract verleningquote:Op maandag 17 december 2012 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Gekke directeur.
Man had mij donderdagavond gesmst, toen mijn weekend dus allang was begonnen. Ging hij net vragen om tekst en uitleg waarom ik niet had terug gesmst.
Hij nam geen genoegen met: "Omdat ik weekend had!"
Ik heb meer dan genoeg eigen tijd in deze baan gestoken dat weet mijn baas ook heus wel.quote:Op maandag 17 december 2012 14:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Slim om te doen vlak voor contract verlening
Geen hart voor de zaak, geen volledige inzet. Ik had gaan zoeken naar iemand anders.
Ik wil op iemand kunnen bouwen wanneer dan ook. Daar behoort ook een stukje extra inzet bij.
Nee hoorquote:Op maandag 17 december 2012 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
je kijkt steeds boos en sip naar mij... heb ik soms iets gedaan?
Jij bent preutsquote:Op maandag 17 december 2012 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee hoor![]()
Ik wil alleen niet meer voor preuts uitgemaakt worden!
Hihi dat is in ieder geval minder erg dan je hele foon verliezenquote:goedemiddag allen,
ik ben eind november een witte apple lichtnetadaptor kwijtgeraakt. Het lag waarschijnlijk in de kleine vergaderruimte. Heeft iemand deze misschien gezien?
Alvast dank,
Ik gun die mannen hun pleziertjequote:
zeg bemoei je lekker met je eigen zakenquote:
subtiel hoor krengquote:Op maandag 17 december 2012 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi dat is in ieder geval minder erg dan je hele foon verliezen
Ik moest inderdaad meteen aan jou denkenquote:Op maandag 17 december 2012 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
zeg bemoei je lekker met je eigen zaken
[..]
subtiel hoor kreng
Ik heb net het raam van het kantoor open gezetquote:Op maandag 17 december 2012 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het gewoon echt fokking koud
gekkenhuis!quote:Op maandag 17 december 2012 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net het raam van het kantoor open gezet![]()
Nu maar wachten tot ze roepen dat het koud is
Heerlijkquote:
Ik had altijd ruzie met mijn collega''s vroeger, maar die zaten in de overgang....quote:Op maandag 17 december 2012 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ik voel de productiviteit gewoon stijgen
Je mag tegen me aan kruipenquote:Op maandag 17 december 2012 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het gewoon echt fokking koud
Picsquote:Op maandag 17 december 2012 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb mijn badjas al aangetrokken...
Hier gaat iets misquote:Op maandag 17 december 2012 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WA
Waarom wil je een pic van mijn badjas
Ruilen?quote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
ik verveel me en kijk Jersey Shore seizoen 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |