waar is hier?quote:Op zondag 16 december 2012 00:35 schreef -Engel- het volgende:
Nee, ik ook vanavond niet......
Maar dat kan hier wel echt goed
Vaker er heen gaanquote:Op zondag 16 december 2012 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toffe stad, ben er jaaaren terug ooigt 1x geweest
hmmm dat doe ik eigenlijk al lang niet meer, vorig jaar nog wel eensquote:
ik mag dattttttttttttttttttt...quote:Op zondag 16 december 2012 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat doe ik eigenlijk al lang niet meer, vorig jaar nog wel eens
HOAXquote:Op zondag 16 december 2012 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kennelijk hebben Fokkers toch een leven
Ja...quote:Op zondag 16 december 2012 01:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon met mijn kussen in mijn armen.
Gelukkig maarquote:Op zondag 16 december 2012 14:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn katje is weer terug na 3 dagen vermist geweest te zijn.
Uit zichzelf?quote:Op zondag 16 december 2012 14:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn katje is weer terug na 3 dagen vermist geweest te zijn.
Awww, dat is echt LIEF!quote:Op zondag 16 december 2012 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Hij zat weer voor het raam te wachten.
Aaaaahquote:Op zondag 16 december 2012 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar wel stom dat die weg was, ik moest huilen.
Volgepland is beter dan een lege agendaquote:Op zondag 16 december 2012 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hallo!
Jaa, was wel prima. Vrij volgepland, maar heb me goed vermaakt.
Haha, dat zeker.quote:Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgepland is beter dan een lege agenda
Ik heb cultureel gedaan dit weekend.... muziek, sterrentalk en uitvoering
Was het ookquote:Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat zeker.
Ooh, klinkt heel leuk!
hmm, jammerquote:
Haha, Om te klagen over mijn date.quote:Op zondag 16 december 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kwam jij ook alweer in dit topic terecht?
Ook altijd leukquote:Op zondag 16 december 2012 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, Om te klagen over mijn date.
Wij smullen ervan hoorquote:Op zondag 16 december 2012 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik wou de nagelmeisjes er niet mee lastig vallen, dus toen kwam ik hier.
Hmm, niet echt. Krijg nog niet helemaal hoogte, omdat gedrag en woorden naar mijn idee niet altijd helemaal overheen komen. Maar ik vind het moeilijk in te schatten waar dat door komt. Dus we zien wel hoe het loopt, nu is het iig heel gezellig.quote:
Woensdag is hij niet langs geweest, want ziekjes. Maar donderdag wel en toen blijven slapen.quote:Op zondag 16 december 2012 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja
@AB: hoe is het woensdag afgelopen?
De tijd dat wij mannen onze hersenimpulsen doorvoeren naar acties is ongeveer twee weken.quote:Op zondag 16 december 2012 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, niet echt. Krijg nog niet helemaal hoogte, omdat gedrag en woorden naar mijn idee niet altijd helemaal overheen komen. Maar ik vind het moeilijk in te schatten waar dat door komt. Dus we zien wel hoe het loopt, nu is het iig heel gezellig.
Beter toch, misschien meer van daaruit met elkaar om gaan?quote:Op zondag 16 december 2012 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, niet echt. Krijg nog niet helemaal hoogte, omdat gedrag en woorden naar mijn idee niet altijd helemaal overheen komen. Maar ik vind het moeilijk in te schatten waar dat door komt. Dus we zien wel hoe het loopt, nu is het iig heel gezellig.
Gooi het erinquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
De tijd dat wij mannen onze hersenimpulsen doorvoeren naar acties is ongeveer twee weken.
Haha, jaja, slapen, zo noem ik dat ook altijd.quote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Woensdag is hij niet langs geweest, want ziekjes. Maar donderdag wel en toen blijven slapen.
Ja, dat is ook mijn plan nu. Ik ben een beetje een stresskipje van nature, dus moet mezelf kort houden zeg maar.quote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter toch, misschien meer van daaruit met elkaar om gaan?
okequote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Woensdag is hij niet langs geweest, want ziekjes. Maar donderdag wel en toen blijven slapen.
hehehequote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
De tijd dat wij mannen onze hersenimpulsen doorvoeren naar acties is ongeveer twee weken.
Morgen moet ik weer werken.... en volgens mij is de helft al vrijquote:
En je noemt het nog steeds een date?quote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, want we zijn er nog niet over uit wat het anders is. De volgende keer ga ik toch iig exclusief daten maar opperen.quote:Op maandag 17 december 2012 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
En je noemt het nog steeds een date?
Ik moet ook werkenquote:Op zondag 16 december 2012 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Morgen moet ik weer werken.... en volgens mij is de helft al vrij
HET is niet EEEEEEEEEEEEEEEEEEERlijk
Ow dan kunnen wij voro die tijd nog snel daten?quote:Op maandag 17 december 2012 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, want we zijn er nog niet over uit wat het anders is. De volgende keer ga ik toch iig exclusief daten maar opperen.
quote:Op maandag 17 december 2012 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan kunnen wij voro die tijd nog snel daten?
Ja, maar daar zit tig km tussen.... je gaat geen thee/koffie/vieze boekjes voor mij halen.... en vult de snoeppotten ook niet bijquote:
Uhm Twi, ik bedoelde met dat ik kom slapen bij jullie gewoon echt slapen he.quote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, jaja, slapen, zo noem ik dat ook altijd.
quote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm Twi, ik bedoelde met dat ik kom slapen bij jullie gewoon echt slapen he.
Eeeehm. Geen idee eigenlijk. Ik heb mijn agenda de laatste tijd niet zo duidelijk voor me.quote:
Dat moet dan maar in de avond hequote:Op maandag 17 december 2012 00:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit tig km tussen.... je gaat geen thee/koffie/vieze boekjes voor mij halen.... en vult de snoeppotten ook niet bij
Ha, die zie ik nu pas.quote:Op zondag 16 december 2012 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, jaja, slapen, zo noem ik dat ook altijd.
Uhuquote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ha, die zie ik nu pas.
Nouja, er is ook wel geslapen. Op zich.
Don't dare mequote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat moet dan maar in de avond he.
Ja oke, maar voordat het een exclusieve date is dan he? Dan heb je toch wel een gaatje voor me vrij?quote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eeeehm. Geen idee eigenlijk. Ik heb mijn agenda de laatste tijd niet zo duidelijk voor me.
Maar als date kan heeft hij natuurlijk voorrang.
Lolquote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ha, die zie ik nu pas.
Nouja, er is ook wel geslapen. Op zich.
Ik durf het niet te beloven.quote:Op maandag 17 december 2012 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oke, maar voordat het een exclusieve date is dan he? Dan heb je toch wel een gaatje voor me vrij?
hehehequote:Op maandag 17 december 2012 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je weet het maar niet he, ik wil die jongen geen valse hoop geven
Solid bragquote:Op maandag 17 december 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]We hebben wel iets van 11 uur lang in bed gelegen.
Nope, niet dat ik weetquote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef muhahaha het volgende:
Faxbaas, heb jij nog een chick gehosseld lately?
11 uur maar?quote:Op maandag 17 december 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]We hebben wel iets van 11 uur lang in bed gelegen.
Ik moest naar school.quote:Op maandag 17 december 2012 00:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
11 uur maar?
Mijn record is van 4 uur snachts tot 6 uur s-avonds.
Utrecht. Jij heeeeel ver weg zag ik.quote:Op maandag 17 december 2012 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk dan even in die agenda van je
Waar woon je eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |