Komt goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
KLB / Wakker geworden met bloedende kont
Gooi eens dicht.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:07 schreef haan33 het volgende:
Waarom dicht? Het is toch een goede klacht dat je lolly's niet op een normale manier open kunt krijgen?
Ik wilde ook zoiets typen maar deze man vat het al prima samen, haan33 die klaagt over de teloorgang van KLBquote:Op zaterdag 29 december 2012 03:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als onafhankelijk persoon oordeel ik dat de mods jouw topics altijd terecht sluiten. Oh en je opmerking dat KLB achteruit is gegaanVroeger werd er nog tijd en energie in een verzonnen topic gestoken en was men creatief. Jouw topics zijn het tegenovergestelde. Ik ben dronken en moet naar de tandarts/huisarts/fysio/school. Dit, dat in holly. Weer dronken. Nog een keer dronken. Dan heb je nog Argo met al z'n waardeloze kloontjes en zeiktopics. Zo nu en dan duikt X-Lily op en draait haar riedeltje af. En dan hebben we de MeisjesnaamJaartal klonen. Dit is KLB tegenwoordig
Klaagbaak is dus inderdaad achteruit gegaan, maar dit komt door kutusers zoals jou
Ga gezellig met Geelman op stap en laat FOK! maar even voor wat het is. Of althans, je hoeft niet alles met ons te delen.quote:
Ja check vooral zijn reacties op de laatste paginaquote:
Ik log net in, ik ga eens even op mijn gemakje kijken.quote:Op zondag 30 december 2012 18:11 schreef Splutje het volgende:
Kan er weer eens een bezem door KLB? Zowel wat users (haan fakers) als topics betreft
Kerstvakantie denk ik.quote:Op maandag 31 december 2012 00:19 schreef Charcot het volgende:
Wat is er gebeurd met KLBzoveel onzintopics, mijn hemel
Het is niet alleen in de vakantie. Nu valt het inderdaad meer op omdat de frequentie zoveel hoger ligtquote:
Nee dat bestaat niet en zie ik er ook niet komen. Maar goed, dit is het topic er ook niet voor om daarover te gaan speculeren.quote:Op maandag 31 december 2012 00:27 schreef Charcot het volgende:
[..]
Het is niet alleen in de vakantie. Nu valt het inderdaad meer op omdat de frequentie zoveel hoger ligt. Kan er bijvoorbeeld niet voor baggerusers een soort limiet komen voor het aantal topics die zij per dag mogen aanmaken?
Zou je wel willen hequote:Op maandag 31 december 2012 21:41 schreef haan33 het volgende:
Zou iemand al die haan33-wannabe's kunnen bannen?
wat heb jij nou weer voor homo-kleur.quote:
Ach joh, het is 2013/ Doe maar weer gewoon normaal. Het jaar van de troll is voorbijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
wat heb jij nou weer voor homo-kleur.
Mogen geen whatsapp gesprekken of privegegevens gedeeld worden duhquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:20 schreef ThaTim het volgende:
Waarom KLB / Kennis op whatsapp :') dicht?
zijn toch geen privegegevens van FOK!kers en dergelijke? Zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mogen geen whatsapp gesprekken of privegegevens gedeeld worden duh
Walgelijk inderdaad, nergens worden traceerbare gegevens onthuld. De modjes moeten eens begrijpen dat dit soort topics volle zalen trekken, ook de vraagkant moet gevoed worden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:20 schreef ThaTim het volgende:
Waarom KLB / Kennis op whatsapp :') dicht?
Niet alleen dat topic, maar de hele user.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:35 schreef Geelman het volgende:
Dit begint wel erg triest te worden: KLB / Rellen in parijs vielen tegen
Inderdaad,gaat ook nog bedreigen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Niet alleen dat topic, maar de hele user.
Die had allang een permban moeten hebben, maar de admins zijn laks geworden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Niet alleen dat topic, maar de hele user.
Want mods zijn 24/7 online natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:42 schreef dude1960 het volgende:
Dit dan KLB / Geen kanker te doen hebben, te walgelijk voor woorden dat gegooi met kanker in een topic zonder inhoud. Grappig ook dat de mods hier niets aan doen, mag ik nu ook gewoon lege topics openen met kanker in de titel???
Inderdaad. Maar de modjes zijn er niet denk ik... Want deze mag ook dringend dicht: KLB / Haan AKA buttpirate Privéfoto van een user in de OP. Haan en Ricardo zijn een vete aan het uitvechten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:42 schreef dude1960 het volgende:
Dit dan KLB / Geen kanker te doen hebben, te walgelijk voor woorden dat gegooi met kanker in een topic zonder inhoud. Grappig ook dat de mods hier niets aan doen, mag ik nu ook gewoon lege topics openen met kanker in de titel???
Jij had nooit zwart mogen worden. KLB heeft een beest nodig...quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want mods zijn 24/7 online natuurlijk.
Ik ben er, afgezien van de afgelopen dagen, beestachtig weinig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij had nooit zwart mogen worden. KLB heeft een beest nodig...
Ik ben er, eveneens afgezien van de laatste dagen (verlof! hiep hoi!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben er, afgezien van de afgelopen dagen, beestachtig weinig.
Geloof het of niet maar ook mods hebben een leven buiten FOK! dus het kan voorkomen dat er toevallig even niemand is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:42 schreef dude1960 het volgende:
Dit dan KLB / Ik ben een sukkel, te walgelijk voor woorden dat gegooi met kanker in een topic zonder inhoud. Grappig ook dat de mods hier niets aan doen, mag ik nu ook gewoon lege topics openen met kanker in de titel???
Ik wil anders best nachtmodden hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat de modjes het wel zien wanneer ze vanochtend KLB aanklinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |