Nee, ik ben verliefd op Kadim Al Sahir....mooiste man ter wereld! Als je jezelf herkent (op hem lijkt) stuur me dan een pm/dm dan kunnen we afspreken voor vannacht!quote:Op zondag 30 december 2012 11:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een betere naam voor jou is dit: hallo_ik_ben_kloontje
is toch zo? kinderen (dus ook ik) staan in de weg. Door mij werd ze 10 kilo dikker en toen moest het er weer af. Nu moet ze haar geld met mij delen, komt ze met een andere man thuis moet ze hem ook kennis laten maken met mij. Die man heeft dan liever mij natuurlijk dan mijn moeder.quote:
Ik lijk op Badr Hari, gezien deze foto moet dat geen probleem zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 11:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee, ik ben verliefd op Kadim Al Sahir....mooiste man ter wereld! Als je jezelf herkent (op hem lijkt) stuur me dan een pm/dm dan kunnen we afspreken voor vannacht!
[ afbeelding ]
Sex voor het huwelijk en vreemdgaan mag toch niet in jouw cultuur?quote:Op zondag 30 december 2012 11:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee, ik ben verliefd op Kadim Al Sahir....mooiste man ter wereld! Als je jezelf herkent (op hem lijkt) stuur me dan een pm/dm dan kunnen we afspreken voor vannacht!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 december 2012 10:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Niet grappig! Toen ik klein was tekende mijn moeder altijd ter bescherming tegen geesten met krijt een kruis op mijn deur. Nu doet ze dat natuurlijk niet meer dus nu kunnen ze me pakken.
badr is lelijk. sorry jij hebt geen last van bedwantsen vannacht.quote:Op zondag 30 december 2012 11:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik lijk op Badr Hari, gezien deze foto moet dat geen probleem zijn.
dus? wil toch niet zeggen dat we het niet doen?quote:Op zondag 30 december 2012 11:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Sex voor het huwelijk en vreemdgaan mag toch niet in jouw cultuur?
quote:Op zondag 30 december 2012 11:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dus? wil toch niet zeggen dat we het niet doen?
Sowieso niet, ik kruip lekker tegen die niet zo overdreven angstige billen aan van mijn niet gelovige niet overspelige vrouw.quote:Op zondag 30 december 2012 11:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
badr is lelijk. sorry jij hebt geen last van bedwantsen vannacht.
niet mijn verloofde hoor op de foto's! hij komt toch niet hier (hij kan geen nederlands) dit is mijn verloofde:quote:Op zondag 30 december 2012 11:47 schreef blakie80 het volgende:
Ben je echt heel streng? Want ik lijk niet op je verloofde
je kan zelf geen bestrijder bellen omdat?quote:Op zondag 30 december 2012 11:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
niet mijn verloofde hoor op de foto's! hij komt toch niet hier (hij kan geen nederlands) dit is mijn verloofde:
[ afbeelding ]
wat mis ik hem! als hij hier was dan had hij gelijk een bestrijder voor mij gebeld en me meegenomen naar een hotel.
ik geen 300 euro of hoeveel het ook kost op mijn rekening heb! ik had hier toch verteld dat mijn vader mijn spaarbankrekeningen heeft gesloten omdat er foto's van mij van facebook waren gestolen en door mijn broer ontdekt werden op een XXX site!quote:Op zondag 30 december 2012 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je kan zelf geen bestrijder bellen omdat?
quote:Op zondag 30 december 2012 11:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik geen 300 euro of hoeveel het ook kost op mijn rekening heb! ik had hier toch verteld dat mijn vader mijn spaarbankrekeningen heeft gesloten omdat er foto's van mij van facebook waren gestolen en door mijn broer ontdekt werden op een XXX site!
het was en is blijkbaar nog steeds een zware week....quote:
Als je het leven zo eng vindt zijn er genoeg alternatieven dacht ik zo.quote:Op zondag 30 december 2012 11:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
het was en is blijkbaar nog steeds een zware week....
-nieuwe borsten
-foto's gestolen en geplaatst op een rare forum/site
-gemene verrader mijn broer
-boze vader
-duo problemen
-borsten voelen nu niets meer
-bedwantsen....
nog steeds: waarom konden de maya's niet gelijk hebben? het leven is zo eng.
En daarom kom ik je graag troosten.quote:Op zondag 30 december 2012 11:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
het was en is blijkbaar nog steeds een zware week....
-nieuwe borsten
-foto's gestolen en geplaatst op een rare forum/site
-gemene verrader mijn broer
-boze vader
-duo problemen
-borsten voelen nu niets meer
-bedwantsen....
nog steeds: waarom konden de maya's niet gelijk hebben? het leven is zo eng.
blakie 80 = 32.....kan het me niet voorstellen met zo'n jong iemand in bed te liggen....quote:Op zondag 30 december 2012 11:59 schreef blakie80 het volgende:
[..]
En daarom kom ik je graag troosten.
Wel tof dat ze allemaal zo meelevend zijn en een nacht willen opofferen voor jouquote:Op zondag 30 december 2012 12:00 schreef sanasoufi het volgende:
Ik krijg veel dm's....harstikke bedankt! Ik moet wel bekennen dat ik nog nooit iemand onder de 40 heb gehad. Dus ik vind iedereen onder de 40 eng. Ik hoor genoeg verhalen over hoe jullie heel gemeen zijn in bed etc.....Boven de 40 heeft mijn voorkeur dus, aangezien mannen boven de 40 liever/zachter meer ervaren zijn.
Ik laat het degene die ik kies via pm weten.
ugh ik kan er niet meer tegen! ik ga mijn liefje bellen en hem laten beloven tijd te maken en vannacht zes uur lang tegen me te praten (via de telefoon) terwijl ik slaap. lag hij maar naast me in bed:quote:Op zondag 30 december 2012 12:01 schreef Prullenbak6 het volgende:
De geest van Mohammed heeft je gewoon ontmaagd in je slaap.
ja dat wel! heb 7 dm's gekregen! zitten er geen 40 plussers op fok?quote:Op zondag 30 december 2012 12:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel tof dat ze allemaal zo meelevend zijn en een nacht willen opofferen voor jou
plaats een oproep in 40+quote:Op zondag 30 december 2012 12:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ja dat wel! heb 7 dm's gekregen! zitten er geen 40 plussers op fok?
40+quote:Op zondag 30 december 2012 12:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ja dat wel! heb 7 dm's gekregen! zitten er geen 40 plussers op fok?
ze kunnen liegen......ik bedoel alles boven de 40 is goed....lelijk/dik en zelfs arm maakt me voor 1 keertje niet uit....maar ik ga toch eerst contact opnemen met mijn rijke lieverd. weet iemand hoe je in het arabisch bedwantsen zegt?quote:Op zondag 30 december 2012 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
plaats een oproep in 40+
troll? is niet iedereen op een forum dat een beetje?quote:Op zondag 30 december 2012 12:08 schreef Prullenbak6 het volgende:
Niet snappen dat dit een dikke troll is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |