Niet grappig! Toen ik klein was tekende mijn moeder altijd ter bescherming tegen geesten met krijt een kruis op mijn deur. Nu doet ze dat natuurlijk niet meer dus nu kunnen ze me pakken.quote:Op zondag 30 december 2012 10:19 schreef sinepedraap het volgende:
Verkracht door een geest? Omdat je Arabisch bent?
Ben jij fucking krankzinnig?
Ja leuk hoor, erg geloofwaardig ook.quote:Op zondag 30 december 2012 10:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Niet grappig! Toen ik klein was tekende mijn moeder altijd ter bescherming tegen geesten met krijt een kruis op mijn deur. Nu doet ze dat natuurlijk niet meer dus nu kunnen ze me pakken.
ik zeg toch niet dat ik erin geloof! maar andere arabieren en mijn ouders wel....google is op:quote:Op zondag 30 december 2012 10:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja leuk hoor, erg geloofwaardig ook.
Wat is nu de oorzaak want ergens ben je gaan bloeden, pukkeltje opengekrabt?quote:Op zondag 30 december 2012 10:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Niet grappig! Toen ik klein was tekende mijn moeder altijd ter bescherming tegen geesten met krijt een kruis op mijn deur. Nu doet ze dat natuurlijk niet meer dus nu kunnen ze me pakken.
Oh het is niet dom omdat je er in gelooft?quote:Op zondag 30 december 2012 10:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat ik erin geloof! maar andere arabieren en mijn ouders wel....google is op:
sheitan slaap
nee het zit aan de onderkant van de jurk....dus van mijn borsten kan het niet zijn. ik zie echt niets! het zijn best veel en grote bloedvlekken....zie het op mezelf niet terug.quote:Op zondag 30 december 2012 10:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat is nu de oorzaak want ergens ben je gaan bloeden, pukkeltje opengekrabt?
Malafide chirurg waardoor je boobies lekken?
maar kijk dan:quote:Op zondag 30 december 2012 10:24 schreef Pharkus het volgende:
Wel een goed excuus, slaapverkrachtingen op geesten afschuiven.
De meest logische en voor de hand liggende verklaring is dat je gewoon krankzinnig geworden bent door je geloof.quote:Op zondag 30 december 2012 10:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar kijk dan:
ik ben een turks moslim, ben 27 jaar en ben ongetrouwd.
Ik weet dat dit al veel besproken is...
Vanacht werd ik wakker, ging na een uurtje weer slapen.
10 minuten geleden, had ik raar gedroomd, ik hoorde stem, geen idee welke taal.
Ik werd wakker, maar mijn ogen hadden moeite met, ik hoorde nog steeds een stem die bleef maar praten voor paar seconde, ik dacht dat het droom was ik zag een kleine rare blur voor mijn ogen verdwijnen, ik probeerde vanuit mijn mond dit uit te spreken: La ilahe illallah, Muhammeden rasullah...maar ik kon niet uit spreken, mijn lichaam leek vastgebonden te zijn, maar ik bleef verzetten en werd ik uiteindelijk wakker...
ik ben eergisteren van Turkije van vakantie terug gekomen alleen, me ouders en zusje zijn nu in in Turkije, ze komen over 3 weken...dus ben nu helemaal alleen in huis...
zou dit het werk zijn van djinn?
.......dan kan ik toch ook door een djinn verkracht zijn? waar komt anders het bloed vandaan? het is zelfs door mijn hoeslaken heen gegaan en zit op mijn matras! zo goor.
Ik denk het ook, beste is al het beddegoed te verbranden.quote:Op zondag 30 december 2012 10:24 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee het zit aan de onderkant van de jurk....dus van mijn borsten kan het niet zijn. ik zie echt niets! het zijn best veel en grote bloedvlekken....zie het op mezelf niet terug.
Ik vrees bedwantsen....als het al niet ons komt waarschijnlijk van de buren.....
Niet bangs zijn. Djinns komen niet voor in Nederland is te haram voor ze.quote:Op zondag 30 december 2012 10:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar kijk dan:
ik ben een turks moslim, ben 27 jaar en ben ongetrouwd.
Ik weet dat dit al veel besproken is...
Vanacht werd ik wakker, ging na een uurtje weer slapen.
10 minuten geleden, had ik raar gedroomd, ik hoorde stem, geen idee welke taal.
Ik werd wakker, maar mijn ogen hadden moeite met, ik hoorde nog steeds een stem die bleef maar praten voor paar seconde, ik dacht dat het droom was ik zag een kleine rare blur voor mijn ogen verdwijnen, ik probeerde vanuit mijn mond dit uit te spreken: La ilahe illallah, Muhammeden rasullah...maar ik kon niet uit spreken, mijn lichaam leek vastgebonden te zijn, maar ik bleef verzetten en werd ik uiteindelijk wakker...
ik ben eergisteren van Turkije van vakantie terug gekomen alleen, me ouders en zusje zijn nu in in Turkije, ze komen over 3 weken...dus ben nu helemaal alleen in huis...
zou dit het werk zijn van djinn?
.......dan kan ik toch ook door een djinn verkracht zijn? waar komt anders het bloed vandaan? het is zelfs door mijn hoeslaken heen gegaan en zit op mijn matras! zo goor.
Dat kan natuurlijk. Die gaan snachts naar binnen en vreten daar allerhande organen weg. Natuurlijk niet meteen de eerste nacht, maar op een gegeven moment ga je het vanzelf merken..quote:Op zondag 30 december 2012 10:24 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik vrees bedwantsen....als het al niet ons komt waarschijnlijk van de buren.....
Sukkel ik geloof nergens in! Mijn ouders zijn christelijk alleen niet praktiserend, maar als je Arabisch bent hoor je verhalen over geesten (in het arabisch ook wel bekend als djinn/sheitan)quote:Op zondag 30 december 2012 10:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De meest logische en voor de hand liggende verklaring is dat je gewoon krankzinnig geworden bent door je geloof.
Ik zal even op zoek gaan naar het nummer van een exorcist.
Oh inderdaad, wat sukkelig van mijquote:Op zondag 30 december 2012 10:27 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Sukkel ik geloof nergens in! Mijn ouders zijn christelijk alleen niet praktiserend, maar als je Arabisch bent hoor je verhalen over geesten (in het arabisch ook wel bekend als djinn/sheitan)
ik ben zo bang! wat moet ik nu?quote:Op zondag 30 december 2012 10:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik denk het ook, beste is al het beddegoed te verbranden.
Bedwansten staat erom bekend heel veel bloed te bevatten. Bij hoge druk (bv als je erop ligt) knappen ze open en dat kan heel goed de vlekken veroorzaken.
liever verkracht door een geest dan bedwantsen in mijn bed!quote:Op zondag 30 december 2012 10:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oh inderdaad, wat sukkelig van mij![]()
![]()
Nee als je echt Arabisch bent dan zal je wel verkracht zijn door een geest.
Ik hoop alleen dat je er niet over liegt en eigenlijk Westers bent!
Cirkel met zout strooien, houten jezuskruis boven je bed hangen en wierook aanzetten.quote:
Ik weet niet hoe het voor libanezen zit maar wij Turken offeren altijd een schaap op om tegenspoed tegen te gaan. Bel je moeder op en vraag wat je het beste kan doen nu.quote:
Ah ja, het onverdoofd slachten zodat de geesten je zegenen!quote:Op zondag 30 december 2012 10:29 schreef WH141 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het voor libanezen zit maar wij Turken offeren altijd een schaap op om tegenspoed tegen te gaan. Bel je moeder op en vraag wat je het beste kan doen nu.
nee vlees eten brengt ongeluk....ik ben vegetarischquote:Op zondag 30 december 2012 10:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ah ja, het onverdoofd slachten zodat de geesten je zegenen!
Dit is idd de meest voor de hand liggende oplossing. Gewoon een geit ondersteboven hangen boven je bed en de keel doorsnijden en Allah Hakbar roepen.
Dit is wel aan te raden voor de topicstarter ja.quote:Op zondag 30 december 2012 10:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ah ja, het onverdoofd slachten zodat de geesten je zegenen!
Dit is idd de meest voor de hand liggende oplossing. Gewoon een geit ondersteboven hangen boven je bed en de keel doorsnijden en Allah Hakbar roepen.
Hoe beweeg je je armen dan als je vegetarisch bent?quote:Op zondag 30 december 2012 10:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee vlees eten brengt ongeluk....ik ben vegetarisch
De geest eerst vinden en zo hard afrukken dat die geen zaad meer over heeftquote:Op zondag 30 december 2012 10:31 schreef sanasoufi het volgende:
niemand tips hoe ik vannacht toch nog kan slapen?
ik ga er helaas vanuit dat het bedwantsen zijn aangezien er op mijn roze string geen bloed zatquote:Op zondag 30 december 2012 10:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De geest eerst vinden en zo hard afrukken dat die geen zaad meer over heeft
Die heeft die geest natuurlijk voorzichtig uitgetrokken.quote:Op zondag 30 december 2012 10:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik ga er helaas vanuit dat het bedwantsen zijn aangezien er op mijn roze string geen bloed zat
Je moet van de bedwantsen af, dat moet je, FAKKING GEVAARLIJK!!!quote:
Slaap op de bank?quote:
Op zondag 30
december 2012 10:33 schreef
sanasoufi het
volgende:
[..]
ik ga er helaas vanuit dat het bedwantsen zijn aangezien er op mijn roze
string geen bloed zat
Of alle bedwantsen opetenquote:Op zondag 30 december 2012 10:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De geest eerst vinden en zo hard afrukken dat die geen zaad meer over heeft
heb jij ze ook gehad? ik ben bang voor insecten!quote:Op zondag 30 december 2012 10:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je moet van de bedwantsen af, dat moet je, FAKKING GEVAARLIJK!!!
Maar ja, ze komen door kieren en scheuren in muren en ik denk niet dat je al je plamuur diploma hebt.
Beste is dan om lijmvallen te plaatsen, het huis onderspuiten in Luxan lijkt mij een beetje ver gaan.
Bijkomend probleem is dat het vandaag zondag is, weiing kans op een winkel die plamuur, lijmvallen of Luxan verkoopt.
Dat wordt bij een vriendin slapen vannacht.
Die doen echt niks!quote:
Op zondag 30
december 2012 10:36 schreef
sanasoufi het
volgende:
[..]
in de woonkamer zijn grote zilvervisjes
Als die gaan paren met bedwantsen dan ben je zuur hoorquote:Op zondag 30 december 2012 10:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dus je hele huis zit onder de ranzige beesten?quote:Op zondag 30 december 2012 10:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Zo denken die geesten, zilvervliesjes en bedwantsen ook over TSquote:Op zondag 30 december 2012 10:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus je hele huis zit onder de ranzige beesten?
ik ben bangquote:Op zondag 30 december 2012 10:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus je hele huis zit onder de ranzige beesten?
Hij:quote:Op zondag 30 december 2012 10:40 schreef sanasoufi het volgende:
welke held komt er vannacht bij mij in bed slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |