Ik kan haar wel vragen hoe het sinds de vorige keer gegaan is, dat gaan we ook doen.quote:Op zondag 16 december 2012 00:23 schreef Philosocles het volgende:
Volgens mij wil je doorgaan met dat bespieden tot en met die VS-trip om te kijken of er nou iets gebeurt of niet. Dat is eigenlijk extreem onhandig, omdat je eigenlijk onmiddelijk zou moeten stoppen met in die communicatie te grasduinen. En toe zou moeten geven dat je dat tot nu toe hebt gedaan. Anders kun je niet open met haar spreken en is het nogal onduidelijk hoe een en ander gefikst zou kunnen worden.
Dat kun je niet negeren, je hebt er zelf voor gekozen in haar communicatie te snuffelen en nu weet je dus dingen die je wellicht liever niet had geweten. What has been seen cannot be unseen. Ik vind het moeilijk me een situatie voor te stellen waarin dat er niet ooit uitkomt.quote:Op zondag 16 december 2012 00:29 schreef Droefheid het volgende:
dus hoe ga ik daarna met die trip om? haar waarschuwen geen grenzen te overschrijden? Negeren? en alleen op de situatie tussen hier en mij hier reageren en die bespreken?
Dit inderdaad. Je laat over je heen lopen. Doe dat niet bij een vrouw, ze zal je als minderwaardig zien.quote:
Jij neukt buiten de deur? Hebt haar mishandeld of iets die trand? Of wilt ze gewoon jou de schuld in de schoenen schuiven dat zij niets aan haar relatie wilt doen, want zo komt het toch echt over, alsof het jouw schuldquote:En ik heb natuurlijk ook mijn items uit het verleden
Is het ook.. Maar niet nu. Nu laat je over je heen lopen en lever je teveel in. Je laat haar uitzoeken of die andere man leuk is. Het gras is altijd groener. Ik zie dit als legaal vreemdgaan..quote:Op zondag 16 december 2012 00:46 schreef Droefheid het volgende:
ik ben zeer loyaal, beschouw ik wel nog als een goede eigenschap.
Neen, te weinig aandacht en energie in de relatie gestoken..quote:Op zondag 16 december 2012 00:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Jij neukt buiten de deur? Hebt haar mishandeld of iets die trand? Of wilt ze gewoon jou de schuld in de schoenen schuiven dat zij niets aan haar relatie wilt doen, want zo komt het toch echt over, alsof het jouw schuld
Wat is de reden dat je je zo vastklampt aan haar?quote:Op zondag 16 december 2012 00:58 schreef Droefheid het volgende:
en qua seks... dat is altijd bij haar moeizaam geweest, haar hele leven al, ook bij mij... dus voor die tijd was het zeker niet 2 keer of 1 keer per week ... 7 maanden worden we niet vrolijk van echter en dat zorgt ook bij mij voor chagrijn natuurlijk (helpt ook niet natuurlijk)
quote:Op zondag 16 december 2012 01:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
7 a 8 maanden geen sex? WTF man?
Ik had al lang een ander geneukt. En dat is ook hetgeen wat jij moet gaan doen.
Hoe lost dat wat op? Want TS wil door met zijn "vrouw"?quote:Op zondag 16 december 2012 01:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
7 a 8 maanden geen sex? WTF man?
Ik had al lang een ander geneukt. En dat is ook hetgeen wat jij moet gaan doen.
En nogmaals; dat kan haar gedrag niet goedpraten; zet dat idee uit je hoofd, nu onmiddelijkquote:Op zondag 16 december 2012 00:59 schreef Droefheid het volgende:
@life2.0" ik bedoel dat ik in het verleden ook periodes te weinig aandacht aan de relatie heb besteed.... dat "druk met werk, druk met de beurs.. druk druk... hond.. kinderen... druk druk..
"sloeg op mijzelf in het verleden
die valkuil heb ik ook gehad, daarom wel iets begrip maar die periode duurt nu ook weer te lang
Zijn vrouw gaat nb ook met een ander van bil. De enige oplossing is dat ook te doen, dan leert het vrouwtje dat 2 can play that game.quote:Op zondag 16 december 2012 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe lost dat wat op? Want TS wil door met zijn "vrouw"?
Yeah right wat?quote:
Zijn vrouw gaat dus NIET met een ander van bil. Ze zou het wellicht graag willen, maar er zijn wat praktische moeilijkhedenquote:Op zondag 16 december 2012 01:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zijn vrouw gaat nb ook met een ander van bil. De enige oplossing is dat ook te doen, dan leert het vrouwtje dat 2 can play that game.
Ze bedoelt dat het een achterlijk advies is. Terecht.quote:
Kom op. Ze regelt zelfs een trip naar een ander continent om zich te laten palen.quote:Op zondag 16 december 2012 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn vrouw gaat dus NIET met een ander van bil. Ze zou het wellicht graag willen, maar er zijn wat praktische moeilijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |