abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120428602
vuurwapenverkopen zijn natuurlijk weer gestegen
http://www.nbcsandiego.co(...)ions--183793111.html
pi_120429030
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:30 schreef .Masturbatron. het volgende:
vuurwapenverkopen zijn natuurlijk weer gestegen
http://www.nbcsandiego.co(...)ions--183793111.html
Uiteraard, de Amerikanen denken namelijk dat de oplossing van dit probleem NOG meer vuurwapens in de omloop is. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_120429053
Ik vind nog steeds dat die Amerikanen ook wel een beetje paranoia zijn met hun wapens hoor. Dan denk ik die gasten kijken teveel tv.
Moeten wel kunnen jagen. Daar zijn jachtgebieden voor.
Maar een licentie en goede controle kunnen helpen toch?
Als je hier ergens nieuw gaat werken vragen ze al een VOG.
Is toch logisch.
pi_120429117
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
Ik vind nog steeds dat die Amerikanen ook wel een beetje paranoia zijn met hun wapens hoor. Dan denk ik die gasten kijken teveel tv.
Moeten wel kunnen jagen. Daar zijn jachtgebieden.
Maar een licentie en goede controle kunnen helpen toch?
Als je hier ergens nieuw gaat werken vragen ze al een VOG.
Is toch logisch.
Dan nog je hebt geen 10 wapens nodig om te jagen. En al helemaal geen machine geweer.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_120429132
Het is eigenlijk gewoon wachten tot de eerste student met behulp van een advocaat het gerechtelijk afdwingt om een vuurwapen op school te dragen, zodat ie in staat is zichzelf tegen dit soort voorvallen te beschermen.
pi_120429153
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Uiteraard, de Amerikanen denken namelijk dat de oplossing van dit probleem NOG meer vuurwapens in de omloop is. :')
Nogmaals dat heet oorlog wanneer meerdere groeperingen of individuėn de strijd met elkaar onderling aangaan met vuurwapens.

Niemand die mijn reactie van eerder gezien heeft blijkbaar. :)

Amerikanen houden van oorlog. :)
pi_120429217
:') daar zit je dan in je schoolbankje, met je lineaal, je potlood, je gummetje, en je Glock.
pi_120429296
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:42 schreef Hathor het volgende:
:') daar zit je dan in je schoolbankje, met je lineaal, je potlood, je gummetje, en je Glock.
vergeet je smartphone niet, pepperspray, teasergun, kogelwerendvest niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_120429328
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:42 schreef Hathor het volgende:
Vergeet de munitie niet. :{w Ook is een vuurwapentas wel handig.
pi_120429339
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan nog je hebt geen 10 wapens nodig om te jagen. En al helemaal geen machine geweer.
Waar. Dat is weer die uitbundigheid van die amerikanen. Nergens voor nodig idd.
pi_120429405
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

vergeet je smartphone niet, pepperspray, teasergun, kogelwerendvest niet
En in de meeste gevallen nog een bijbel erbij :')
pi_120429438
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 19:44 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Een geweer voor de jacht snap ik nog wel. Zeker als je op het platte land woont en wil jagen. Maar in stad/dorp waar de meeste amerikanen wonen heb je echt geen vuurwapens nodig
14 SHADES OF GREY
pi_120429450
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 19:46 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

En in de meeste gevallen nog een bijbel erbij :')
Die staat digitaal op de smartphone wel met je tijd meegaan
14 SHADES OF GREY
pi_120429451
Dat zeg ik. Een kruis in huis en de geweren in de kluis. Amerikanen :')
pi_120429498
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die staat digitaal op de smartphone wel met je tijd meegaan
Ook waar. :D
pi_120429515
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 19:44 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Maar jij leest zeker dat stuk overheen in de 2e grondwetswijziging over hoe de burger zich moet kunnen verweren tegen de vreemde vorst (er staat letterlijk vorst en niet overheid) dmv een militie. Militie is de exacte term.
pi_120429590
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 19:48 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Maar jij leest zeker dat stuk overheen in de 2e grondwetswijziging over hoe de burger zich moet kunnen verweren tegen de vreemde vorst (er staat letterlijk vorst en niet overheid) dmv een militie. Militie is de exacte term.
Ze moeten eens gaan beseffen dat ze van Queen Elizabeth niet meer zo veel te vrezen hebben.
pi_120429611
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Een geweer voor de jacht snap ik nog wel. Zeker als je op het platte land woont en wil jagen. Maar in stad/dorp waar de meeste amerikanen wonen heb je echt geen vuurwapens nodig
Hier ben ik het dan niet mee eens als je eens kijkt naar de misdaadcinfers in de VS en dan vooral bepaalde grote steden (Detroit, Los Angeles, Houston om een paar te noemen).
pi_120429741
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mwah. Er zijn best wat mensen die echt afgelegen wonen hoor. Daar kan ik het wel bij begrijpen. Wordt je overvallen, duurt het echt een tijd voor de hulpdiensten arriveren. Ik kan me voorstellen dat je het belangrijk vindt jezelf dan te kunnen verdedigen.
Maar tien machinegeweren in bezit hebben is belachelijk en gaat nergens over.
pi_120429751
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Natuurlijk denken zij dat niet maar het is bijna ridicuul om wapenloos te blijven
pi_120429786
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 19:06 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Die komt met 'Jij hebt problemen. ' :') Wie niet eigenlijk ?
Maar niet dat soort problemen. Mensen moeten zich eens afvragen hoe ver iemand heen is als hij overgaat tot zo'n daad, dat maakt hem niet minder schuldig, dit had misschien wel voorkomen kunnen worden.
pi_120429797
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 19:51 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Hier ben ik het dan niet mee eens als je eens kijkt naar de misdaadcinfers in de VS en dan vooral bepaalde grote steden (Detroit, Los Angeles, Houston om een paar te noemen).
En hoe maken vuurwapens het veiliger dan? Een vuurwapen voor zelfverdediging is nergens voor nodig. Het leid tot een vals gevoel van veiligheid.
14 SHADES OF GREY
pi_120429823
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 19:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Natuurlijk denken zij dat niet maar het is bijna ridicuul om wapenloos te blijven
Eens, maar volautomatische wapens in huis daarentegen slaat weer helemaal nergens op, en is bijna smeken om bloedbaden.
pi_120429860
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:54 schreef DeParo het volgende:

[..]

Niet dat soort problemen. Mensen moeten zich eens afvragen hoe ver iemand heen is als hij overgaat tot zo'n daad, dat maakt hem niet minder schuldig, dit had misschien wel voorkomen kunnen worden.
Het gebeurd natuurlijk vaker als mensen zo makkelijk aan de meest bizarre wapens kunnen komen.
pi_120429868
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mwah. Er zijn best wat mensen die echt afgelegen wonen hoor. Daar kan ik het wel bij begrijpen. Wordt je overvallen, duurt het echt een tijd voor de hulpdiensten arriveren. Ik kan me voorstellen dat je het belangrijk vindt jezelf dan te kunnen verdedigen.
Maar tien machinegeweren in bezit hebben is belachelijk en gaat nergens over.
Die hebben inderdaad om die redenen een wapen. Maar dan nog ben ik daar op tegen. Er gaat echt niemand in de middel of nowhere mensen overvallen.
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')