Uiteraard, de Amerikanen denken namelijk dat de oplossing van dit probleem NOG meer vuurwapens in de omloop is.quote:Op maandag 17 december 2012 19:30 schreef .Masturbatron. het volgende:
vuurwapenverkopen zijn natuurlijk weer gestegen
http://www.nbcsandiego.co(...)ions--183793111.html
Dan nog je hebt geen 10 wapens nodig om te jagen. En al helemaal geen machine geweer.quote:Op maandag 17 december 2012 19:39 schreef anonymoussie het volgende:
Ik vind nog steeds dat die Amerikanen ook wel een beetje paranoia zijn met hun wapens hoor. Dan denk ik die gasten kijken teveel tv.
Moeten wel kunnen jagen. Daar zijn jachtgebieden.
Maar een licentie en goede controle kunnen helpen toch?
Als je hier ergens nieuw gaat werken vragen ze al een VOG.
Is toch logisch.
Nogmaals dat heet oorlog wanneer meerdere groeperingen of individuėn de strijd met elkaar onderling aangaan met vuurwapens.quote:Op maandag 17 december 2012 19:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Uiteraard, de Amerikanen denken namelijk dat de oplossing van dit probleem NOG meer vuurwapens in de omloop is.
vergeet je smartphone niet, pepperspray, teasergun, kogelwerendvest nietquote:Op maandag 17 december 2012 19:42 schreef Hathor het volgende:
daar zit je dan in je schoolbankje, met je lineaal, je potlood, je gummetje, en je Glock.
Vergeet de munitie niet.quote:Op maandag 17 december 2012 19:42 schreef Hathor het volgende:
daar zit je dan in je schoolbankje, met je lineaal, je potlood, je gummetje, en je Glock.
Waar. Dat is weer die uitbundigheid van die amerikanen. Nergens voor nodig idd.quote:Op maandag 17 december 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog je hebt geen 10 wapens nodig om te jagen. En al helemaal geen machine geweer.
En in de meeste gevallen nog een bijbel erbijquote:Op maandag 17 december 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
vergeet je smartphone niet, pepperspray, teasergun, kogelwerendvest niet
Een geweer voor de jacht snap ik nog wel. Zeker als je op het platte land woont en wil jagen. Maar in stad/dorp waar de meeste amerikanen wonen heb je echt geen vuurwapens nodigquote:Op maandag 17 december 2012 19:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waar. Dat is weer die uitbundigheid van die amerikanen. Nergens voor nodig idd.
Die staat digitaal op de smartphone wel met je tijd meegaanquote:Op maandag 17 december 2012 19:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En in de meeste gevallen nog een bijbel erbij
Ook waar.quote:Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die staat digitaal op de smartphone wel met je tijd meegaan
Maar jij leest zeker dat stuk overheen in de 2e grondwetswijziging over hoe de burger zich moet kunnen verweren tegen de vreemde vorst (er staat letterlijk vorst en niet overheid) dmv een militie. Militie is de exacte term.quote:Op maandag 17 december 2012 19:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waar. Dat is weer die uitbundigheid van die amerikanen. Nergens voor nodig idd.
Ze moeten eens gaan beseffen dat ze van Queen Elizabeth niet meer zo veel te vrezen hebben.quote:Op maandag 17 december 2012 19:48 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Maar jij leest zeker dat stuk overheen in de 2e grondwetswijziging over hoe de burger zich moet kunnen verweren tegen de vreemde vorst (er staat letterlijk vorst en niet overheid) dmv een militie. Militie is de exacte term.
Hier ben ik het dan niet mee eens als je eens kijkt naar de misdaadcinfers in de VS en dan vooral bepaalde grote steden (Detroit, Los Angeles, Houston om een paar te noemen).quote:Op maandag 17 december 2012 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een geweer voor de jacht snap ik nog wel. Zeker als je op het platte land woont en wil jagen. Maar in stad/dorp waar de meeste amerikanen wonen heb je echt geen vuurwapens nodig
Mwah. Er zijn best wat mensen die echt afgelegen wonen hoor. Daar kan ik het wel bij begrijpen. Wordt je overvallen, duurt het echt een tijd voor de hulpdiensten arriveren. Ik kan me voorstellen dat je het belangrijk vindt jezelf dan te kunnen verdedigen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een geweer voor de jacht snap ik nog wel. Zeker als je op het platte land woont en wil jagen. Maar in stad/dorp waar de meeste amerikanen wonen heb je echt geen vuurwapens nodig
Natuurlijk denken zij dat niet maar het is bijna ridicuul om wapenloos te blijvenquote:Op maandag 17 december 2012 19:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Uiteraard, de Amerikanen denken namelijk dat de oplossing van dit probleem NOG meer vuurwapens in de omloop is.
Maar niet dat soort problemen. Mensen moeten zich eens afvragen hoe ver iemand heen is als hij overgaat tot zo'n daad, dat maakt hem niet minder schuldig, dit had misschien wel voorkomen kunnen worden.quote:Op maandag 17 december 2012 19:06 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Die komt met 'Jij hebt problemen. 'Wie niet eigenlijk ?
En hoe maken vuurwapens het veiliger dan? Een vuurwapen voor zelfverdediging is nergens voor nodig. Het leid tot een vals gevoel van veiligheid.quote:Op maandag 17 december 2012 19:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan niet mee eens als je eens kijkt naar de misdaadcinfers in de VS en dan vooral bepaalde grote steden (Detroit, Los Angeles, Houston om een paar te noemen).
Eens, maar volautomatische wapens in huis daarentegen slaat weer helemaal nergens op, en is bijna smeken om bloedbaden.quote:Op maandag 17 december 2012 19:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk denken zij dat niet maar het is bijna ridicuul om wapenloos te blijven
Het gebeurd natuurlijk vaker als mensen zo makkelijk aan de meest bizarre wapens kunnen komen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Niet dat soort problemen. Mensen moeten zich eens afvragen hoe ver iemand heen is als hij overgaat tot zo'n daad, dat maakt hem niet minder schuldig, dit had misschien wel voorkomen kunnen worden.
Die hebben inderdaad om die redenen een wapen. Maar dan nog ben ik daar op tegen. Er gaat echt niemand in de middel of nowhere mensen overvallen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mwah. Er zijn best wat mensen die echt afgelegen wonen hoor. Daar kan ik het wel bij begrijpen. Wordt je overvallen, duurt het echt een tijd voor de hulpdiensten arriveren. Ik kan me voorstellen dat je het belangrijk vindt jezelf dan te kunnen verdedigen.
Maar tien machinegeweren in bezit hebben is belachelijk en gaat nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |