Daarom heb ik toen ook daar schoenen gekocht voor EW, en niet gelijk bij Van Lier of Van Bommel. Hoevaak je wel niet in de regen door het gras stampt, door de blubber of weet ik het. Gewoon zonde.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:21 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik dacht huh suede schoenen bij Van Haren?? Nu zit ik ff op hun website te kijken en er staan opzich prima modelletjes tussen![]()
Gelijk ff een paar bestellen. Ben wel benieuwd en voor die prijzen kan het geen miskoop zijn. Ook al zijn ze van plastic, dan trek ik ze wel aan als het regent. Bewaar ik m'n huidige schoenen voor mooi weer
Inderdaad, vorige week de nieuwe A-klasse gereden. Is een hele vooruitgang!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:11 schreef Rubenr3 het volgende:
Bah, die oude A-klasse is een verschrikkelijke auto. Octavia blijft altijd goed! Alleen jammer dat ik nu alweer thuis ben.
Ik moet groningen en drenthe nog:p Een keer een waddeneiland lijkt me ook wel vet trouwensquote:Op donderdag 20 december 2012 14:21 schreef Panthera. het volgende:
Morgen Elst-Deventer, Apeldoorn-Bergen op Zoom en Goes-Breda, in Transporter, Polo en Passat. Eerste keer Zeeland voor mij, en dan heb ik ook alle provincies gehad
Haha, briljantquote:Op donderdag 20 december 2012 16:50 schreef MG_13 het volgende:
Ik heb morgen een wissel en nog een ritje.
Almere - Den Haag - Almere, allebei Renault Megane, waarvan 1e nieuw uit de showroom
Almere - Schiphol in een Audi A6. Moet ik afleveren bij VIP Valet Parking tussen vertrekhal 2 en 3, ben benieuwd hoe dat gaat.![]()
Ik had trouwens een gedichtje geschreven voor m'n beschikbaarheid voor morgen, vonden ze allemaal erg leuk! Vandaar ook die Audi A6,ook al is het maar een kort ritje.
Hier het gedicht:
Het wordt wel een spannende dag, die van morgen.
De Mayavoorspelling, die baart me wel zorgen.
Het communicatienet dat wordt verstoord,
Is een van de dingen die ik heb gehoord.
Of het regent kometen,
Misschien wordt de aarde uiteen gereten.
Ik wil het allemaal niet meer weten!
Hopelijk krijg ik op deze doomsday,
Nog een hele vette bak mee!
Tussen die 2 gebouwen (die staan haaks ten opzichte van elkaar) zit een stuk weg en een heel klein parkeerplaatsje, en er staan altijd dure nieuwe auto's. Zit gewoon aan de weg eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:50 schreef MG_13 het volgende:
Ik heb morgen een wissel en nog een ritje.
Almere - Den Haag - Almere, allebei Renault Megane, waarvan 1e nieuw uit de showroom
Almere - Schiphol in een Audi A6. Moet ik afleveren bij VIP Valet Parking tussen vertrekhal 2 en 3, ben benieuwd hoe dat gaat.![]()
Wanneer kom je weer terug dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:52 schreef RTS91 het volgende:
Ik kan in januari weer aan de slag!Heb even gebeld en na 2 minuten alles weer geregeld. Toch 8 maanden er uit geweest.
Elst > deventer... Serieus??quote:Op donderdag 20 december 2012 14:21 schreef Panthera. het volgende:
Morgen Elst-Deventer, Apeldoorn-Bergen op Zoom en Goes-Breda, in Transporter, Polo en Passat. Eerste keer Zeeland voor mij, en dan heb ik ook alle provincies gehad
13 januari, mooiste dag van het jaarquote:Op donderdag 20 december 2012 18:25 schreef RTS91 het volgende:
[..]
13 januari sta ik weer op Nederlandse bodem.
Wat is het probleem? Dat is 60 kilometer ofzo, valt nog reuze mee dus.quote:
Ik zou het eigenlijk niet wagen om via Antwerpen te gaan.. Denk dat het rond 15:00 uur wel begint, vrijdag, vakantie begint.. En Antwerpese ring is echt een crime.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:58 schreef enpe het volgende:
Moet morgenmiddag omstreeks 14:30 van Axel naar Nijmegen. Kan via Antwerpen of de Westerscheldetunnel. Hoe is de Antwerpse ring op vrijdagmiddag 15:00, al diepe ellende of valt het mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |