SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Mooiste dame van het topic:.quote:Leila forever...
watquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:55 schreef -niemand- het volgende:
[..]
sorry, ik kon me niet inhouden
Ik heb het gehad met TC, ik ben pleitequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben echt zo woest nu
Geeft niet schatje.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ja sorry was even leuk
niet echtquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ja sorry was even leuk
Haaiquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef supersof het volgende:
ben ik weeeer. niemand had zin om nog wat te doen in de stad dus maar weer naar huis gegaan. (:
Hou erover op. Geen userfoto's posten, ander onderwerp.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je moest zelfs niet een klein beetje lachen?
Kom maar naar Roosendaal, dan gaan we samen de stad onveilig makenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef supersof het volgende:
ben ik weeeer. niemand had zin om nog wat te doen in de stad dus maar weer naar huis gegaan. (:
Palletsorteerder.quote:
Deze reactie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik zou jou ook raken als ik gay was
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik zou jou ook raken als ik gay was
die anderen zeuren hoe krijgen we die doos mee terwijl ik als een baas naar mijn auto liepquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, die zal ik eerdaags ook wel krijgen. Zit ik daar met zo'n huge doos in de bus.
Nicequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die anderen zeuren hoe krijgen we die doos mee terwijl ik als een baas naar mijn auto liep
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die anderen zeuren hoe krijgen we die doos mee terwijl ik als een baas naar mijn auto liep
Wat zit er allemaal in?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja het is wel een leuk pakket opzich
Hele auto vol kerstpakkettenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:
Vraag me eigenlijk af of ik dit jaar nog iets van kerstpakketten krijgt
Groetjes van de man met 4 werkgevers op het moment
ehm een soort wijnboek ofzo denk ik, koffie,hagelslag, pindakaas, sjokola, pesto en nog watquote:
Oja, leuk pakketje welquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehm een soort wijnboek ofzo denk ik, koffie,hagelslag, pindakaas, sjokola, pesto en nog wat
Dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ze doen er tenminste wel hun best voor
ja het is een kleinigheidje maar wel leuk dat er aan de werknemers gedacht wordtquote:
Inderdaad, er zijn ook mensen die niks krijgenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja het is een kleinigheidje maar wel leuk dat er aan de werknemers gedacht wordt
ja daaromquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn ook mensen die niks krijgen.
Ahw, wat liefquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daaromhad ook al merci gekregen van mn oppaskindje
dat mag mn vader opeten
Ahwquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hij kwam er heel enthousiast mee aan, zo schattig
Hoe kun je dan verliefd zijn ?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:26 schreef Akantha het volgende:
Ik ben verliefd maar ik weet niet op wie.
dafuq? Hoe kan je dan verliefd zijn?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:26 schreef Akantha het volgende:
handuuugquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:26 schreef Akantha het volgende:
quote:
Ik voel gewoon een soort verliefdheid maar kan het niet plaatsen, een warm gevoel van binnen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dafuq? Hoe kan je dan verliefd zijn?
Niet zoveel zuipenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Ik voel gewoon een soort verliefdheid maar kan het niet plaatsen, een warm gevoel van binnen!
Hoe was de wok?quote:
Dat heb ik ook soms.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Ik voel gewoon een soort verliefdheid maar kan het niet plaatsen, een warm gevoel van binnen!
ja lekkerquote:
Dat is een goede tip..quote:
Hoe komt dat dan zo bij jou?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja lekkeralleen je stinkt daarna altijd zo das wel jammer.
hmm apartquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Dat is gewoon je natuurlijke geur.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja lekkeralleen je stinkt daarna altijd zo das wel jammer.
ga.agytim waarom doe je altijd zo gemeen tegen supesrof?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat is gewoon je natuurlijke geur.
nee hoor, want iedereen stinkt daar naar danquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat is gewoon je natuurlijke geur.
Meh heb alleen op 5 minuten tijd 2 halve liters soldaat gemaakt, ik had dorst...quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooral de drankjes met hoog alcoholpercentage.
Dat heb ik alleen als ik een peer eet en dan dagdroom op hetzelfde moment terwijl ik moet plassen.quote:
halve litersquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Akantha het volgende:
[..]
Meh heb alleen op 5 minuten tijd 2 halve liters soldaat gemaakt, ik had dorst...
Is het echt zo erg pz?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ga.agytim waarom doe je altijd zo gemeen tegen supesrof?
Hehe, doe je goedquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Akantha het volgende:
[..]
Meh heb alleen op 5 minuten tijd 2 halve liters soldaat gemaakt, ik had dorst...
Ik bedoelde eigenlijk alleen jij.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hoor, want iedereen stinkt daar naar dan
Hmm nee dat heb ik niet gedaan..quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als ik een peer eet en dan dagdroom op hetzelfde moment terwijl ik moet plassen.
quote:
Whisky erachteraan knallen, to do or not to do.quote:
'sup?quote:
To do. Ik heb ook whiskeyquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:33 schreef Akantha het volgende:
[..]
Whisky erachteraan knallen, to do or not to do.
@YOLO.
ja kut gaygayquote:
Ja eigenlijk wel als ik nu eens niet zo lui was om van de bank te komen, welke drink je?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'sup?
[..]
To do. Ik heb ook whiskey
Maar ik ben er voor je Supersof.quote:
Dat gevoelquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:33 schreef Akantha het volgende:
[..]
Hmm nee dat heb ik niet gedaan..
ja alleen staat hij niet eerstequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Gaygay is gewoon een karlo
Lol..quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat gevoelhet is eigenlijk niet te omschrijven met emoticons
,maar voor de buitenstaanders, wat je nooit gehad hebt kun je niet missen.
gaygay is een tweederangs karloquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alleen staat hij niet eerste
Glenfiddichquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:35 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel als ik nu eens niet zo lui was om van de bank te komen, welke drink je?
Netjes Jameson hier, ik pak dadelijk maar een slok want van super goed gaat het me opeens super slecht,.quote:
Maar ik hou van jequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
Deze haat is de drijfveer voor mijn gedrag
aawh kusje opquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Netjes Jameson hier, ik pak dadelijk maar een slok want van super goed gaat het me opeens super slecht,.![]()
![]()
haters makne je famous gquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
Deze haat is de drijfveer voor mijn gedrag
Dat is niet zo best danquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Netjes Jameson hier, ik pak dadelijk maar een slok want van super goed gaat het me opeens super slecht,.![]()
![]()
hahahaah ja dat welquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gaygay is een tweederangs karlo
alleen daarom : (quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:35 schreef Akantha het volgende:
[..]
Maar ik ben er voor je Supersof.Omdat de katje in je ui zo lief is...
misschienquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:36 schreef Plastic_zak het volgende:
supersof zou je mij slaan als je dat mocht
nee op zondag ga ik naar de kerk, en daarna naar mn oma, dus geen tijd sorryquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
kom morgen maar rotterdam centraal spoor 1 bij de kluizen
aaaawhquote:
de kerk is ook belangrijk jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
nee op zondag ga ik naar de kerk, en daarna naar mn oma, dus geen tijd sorry
ahahaah nee grap.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
de kerk is ook belangrijk ja
sukkelquote:
jawel.quote:
ik ga niet naar rotterdam om iemand te slaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wel een belefde afwijzing dan
pfff dat is voor mietjes wat ik eigenlijk wil doen hou ik maar voor mezelf.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
Akantha, het is beter als je uit iedereens leven verdwijnt.
Het vertel het mij als je laatste woorden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:51 schreef Akantha het volgende:
[..]
pfff dat is voor mietjes wat ik eigenlijk wil doen hou ik maar voor mezelf.
wel om iemand te knuffelen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel.
[..]
ik ga niet naar rotterdam om iemand te slaan.
Nu is het wachten op een soort gelijk bericht.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
Akantha, het is beter als je uit iedereens leven verdwijnt.
Maar akantha heeft helemaal geen oudersquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu is het wachten op een soort gelijk bericht.
[ afbeelding ]
OMG OMG OMGquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:53 schreef supersof het volgende:
omg jullie zijn echt erg
doe ff normaal ofzo
Vraag een golden shower aan je vader.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:55 schreef Plastic_zak het volgende:
moet straks mweer naar de schuur lopen vor goudgele rakkers
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Vraag een golden shower aan je vader.
ik droog je tranen welquote:
quote:
aaah wat is er dan : (quote:Op zondag 16 december 2012 00:09 schreef Akantha het volgende:
[..]Ik zie het echt even niet meer zitten gelukkig heb ik jou dan.
Alles voelt even zo hopeloos, alsof ik niets meer waard ben in mijn eenzame leventjequote:
ja dat hebben we allemaal wel eens. dat is nog niet een reden om naar de fles te grijpen maar goed dat is al gebeurd. ga gewoon lekker slapen en morgen gebeurt er vast wel weer wat leuks (:quote:Op zondag 16 december 2012 00:11 schreef Akantha het volgende:
[..]
Alles voelt even zo hopeloos, alsof ik niets meer waard ben in mijn eenzame leventjeDaar krijg ik af en toe last van.
Dat is waar..quote:Op zondag 16 december 2012 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat hebben we allemaal wel eens. dat is nog niet een reden om naar de fles te grijpen maar goed dat is al gebeurd. ga gewoon lekker slapen en morgen gebeurt er vast wel weer wat leuks (:
sinds ik jhou ken hoop ik ook al elke dag op iets leuks mmaar het kot maar nietquote:Op zondag 16 december 2012 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat hebben we allemaal wel eens. dat is nog niet een reden om naar de fles te grijpen maar goed dat is al gebeurd. ga gewoon lekker slapen en morgen gebeurt er vast wel weer wat leuks (:
Wil je een knuffie van ome heloef?quote:Op zondag 16 december 2012 00:11 schreef Akantha het volgende:
[..]
Alles voelt even zo hopeloos, alsof ik niets meer waard ben in mijn eenzame leventjeDaar krijg ik af en toe last van.
Hallonquote:Op zondag 16 december 2012 00:18 schreef Kimberliedje het volgende:
Goedenacht vriendjes en vriendinnetjes!
hallo mag ik je vriendinnetje zijn??quote:Op zondag 16 december 2012 00:18 schreef Kimberliedje het volgende:
Goedenacht vriendjes en vriendinnetjes!
Ja ik kan wel een knuffel gebruiken god wat voel ik me klote.quote:
Heb jij even mazzel, voor vandaag ben je m'n BFFB want wij zijn NTB en WOBBIT. HVJ sgatjuh!quote:Op zondag 16 december 2012 00:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hallo mag ik je vriendinnetje zijn??
omygosh mooiste dag van mn leven idquote:Op zondag 16 december 2012 00:21 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Heb jij even mazzel, voor vandaag ben je m'n BFFB want wij zijn NTB en WOBBIT. HVJ sgatjuh!
Gebroken. Zware werkdag gehad. Knieblessure speelt ernstig op.quote:
Snapk.quote:Op zondag 16 december 2012 00:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omygosh mooiste dag van mn leven id
Kom maar hier, neem een glaasje Roosvicee.quote:Op zondag 16 december 2012 00:19 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja ik kan wel een knuffel gebruiken god wat voel ik me klote.
Ok alles draait nu gewoon. Hoi!
Pz schatjequote:
Meh, dat is wel klotequote:Op zondag 16 december 2012 00:23 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Gebroken. Zware werkdag gehad. Knieblessure speelt ernstig op.
Verder prima. Beetje rusteloos.
Ik snap hier helemaal niks van.quote:Op zondag 16 december 2012 00:21 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Heb jij even mazzel, voor vandaag ben je m'n BFFB want wij zijn NTB en WOBBIT. HVJ sgatjuh!
Spannende plottwist dit.quote:Op zondag 16 december 2012 00:25 schreef Plastic_zak het volgende:
ohnee ze loog niet ze wist het niet
quote:
Al een aantal jaar. Verschillende onderzoeken en scans gehad maar niks gevonden. De huidige diagnose is het onjuist functioneren van de knieschijf.quote:Op zondag 16 december 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat is wel klote. Hoe lang heb je al last van je knie? Wat heb je precies?
Ik hoor niet bij dit groepje alcoholisten.quote:
er is nog steeds TC maar ik ga niet meerquote:Op zondag 16 december 2012 00:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
er was dus wel tc??? pxe loog???
Kapster in spé ja. Hoezo?quote:Op zondag 16 december 2012 00:25 schreef supersof het volgende:
Hee kimberliedje
jij bent toch kapster?
ik wist van niksquote:Op zondag 16 december 2012 00:25 schreef Plastic_zak het volgende:
ohnee ze loog niet ze wist het niet
Brabant he. De verwachting lag al laag.quote:Op zondag 16 december 2012 00:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ze heeft zojuist haar eigen achterlijkheid bevestigt/
Meh, dat is wel erg vervelendquote:Op zondag 16 december 2012 00:26 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Al een aantal jaar. Verschillende onderzoeken en scans gehad maar niks gevonden. De huidige diagnose is het onjuist functioneren van de knieschijf.
Nee. Dalijk krijg ik aids ofzo.quote:Op zondag 16 december 2012 00:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
is het nu de bed=oeling dat we elkaar aaanraken?
Maar hij zit in zo'n bubbel.quote:Op zondag 16 december 2012 00:28 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee. Dalijk krijg ik aids ofzo.
Thanks. Even door de pijn heen bijten en hopen dat het morgen over isquote:Op zondag 16 december 2012 00:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat is wel erg vervelendSterkte
ik dacht, misschien heb je tips voor mensen met krullend haar dat pluist. maar er helpt toch niksquote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op zondag 16 december 2012 00:29 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Thanks. Even door de pijn heen bijten en hopen dat het morgen over is
Hoe is het met jou? Leuk weekend tot dusver?
Plabuleritusiates dan.quote:Op zondag 16 december 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar hij zit in zo'n bubbel.
[ afbeelding ]
Wtf zijn dan?quote:Op zondag 16 december 2012 00:31 schreef Kimberliedje het volgende:
o'n bubbel.
[ afbeelding ]
Plabuleritusiates dan.
Anti pluis serum?quote:Op zondag 16 december 2012 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht, misschien heb je tips voor mensen met krullend haar dat pluist. maar er helpt toch niks
ja verscheidene geprobeerd, maar is alleen bovenste laag, daaronder is het gewoon mooi, dus echt vaag.quote:
Nubbel ziekte geef het mij dan sta ik aan de rijn met een houten plank voor mijn schipquote:
Waar heb je ze gekocht? Bij een kapperszaak/groothandel of bij de drogist/buurtsuper?quote:Op zondag 16 december 2012 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja verscheidene geprobeerd, maar is alleen bovenste laag, daaronder is het gewoon mooi, dus echt vaag.
BETEKDN doornstruik! Haaha een doornstruik wat bezielde me ik heb pin aan mijn hielen... oh zo fijn.quote:Op zondag 16 december 2012 00:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waar slaat jou username op?
Leukquote:Op zondag 16 december 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je
Ja, gaat goed hoor. Gisteren bruiloft gehad. Vandaag lekker uitgeslapen en even naar de stad geweest. Besloten dat ik weer ga voetballen. En voor morgen nog geen plannen.
quote:Op zondag 16 december 2012 00:34 schreef Akantha het volgende:
[..]
BETEKDN doornstruik! Haaha een doornstruik wat bezielde me ik heb pin aan mijn hielen... oh zo fijn.
Ben je dronkenquote:Op zondag 16 december 2012 00:34 schreef Akantha het volgende:
Lalalalalalaa laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa llalalala
Haha ik moest lachen, naar nee valt wel mee een klein beetje tikkeltje teveel gehad maar ik ben er nog 100% bij!! 1001T% zeg ik je111 nee mij vangen ze niet met een net. ZE MOETEN dan al een heel peleton van zoetwatervegers pakken. zoetwatervegers zijn gevaarlijk die hebben weerhkane en komen uit het zand geschoten.quote:
JIJ DFENKT maar dat je alls mg van mij trouwe met mij! houten planken piraten dubeltejs dubloenen en russiche roebels.quote:Op zondag 16 december 2012 00:34 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Waar heb je ze gekocht? Bij een kapperszaak/groothandel of bij de drogist/buurtsuper?
Nee hij doet alsof, snap je?quote:
Alleen een fles whiskeyquote:Op zondag 16 december 2012 00:35 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
LeukNog iets nieuws gekocht? En welke positie speel(de) je?
Tuurlijk meid.quote:Op zondag 16 december 2012 00:36 schreef Akantha het volgende:
[..]
JIJ DFENKT maar dat je alls mg van mij trouwe met mij! houten planken piraten dubeltejs dubloenen en russiche roebels.
Hmm daar was ik nog niet opgekomen, bedankt voor de goede raad!quote:Op zondag 16 december 2012 00:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee hij doet alsof, snap je?
Als je dronken bent kan je best nog normaal typen, alleen gaat het wat langzamer.
Lol, spannende aankoopquote:Op zondag 16 december 2012 00:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen een fles whiskey. Voor de rest was er niet echt iets boeiends.'
Ik speelde altijd laatste man, hoezo?
Graag gedaanquote:Op zondag 16 december 2012 00:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hmm daar was ik nog niet opgekomen, bedankt voor de goede raad!
PFF dacht je dat het nep is denk je echt dat ik nep ben!? OIK AKANTHA DE NUMMER 1 ????? ?DAAGME UIT DAAGM UIT IK WIL EEN GEVECHT IK ZAL JE DUIM BREIJKKEn VOORA ALTijd en eeuwig ik ben de held de koning de jonge god ik ben ee nbAASSS!!! B AA aaaaA SSS oprobeer dat maar bij lingo te spellen.quote:Op zondag 16 december 2012 00:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hmm daar was ik nog niet opgekomen, bedankt voor de goede raad!
Hoezo spannend?quote:Op zondag 16 december 2012 00:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Lol, spannende aankoop
Puur interesse, voetbal is leuk om naar te kijken
komdan jongequote:Op zondag 16 december 2012 00:39 schreef Akantha het volgende:
[..]
PFF dacht je dat het nep is denk je echt dat ik nep ben!? OIK AKANTHA DE NUMMER 1 ????? ?DAAGME UIT DAAGM UIT IK WIL EEN GEVECHT IK ZAL JE DUIM BREIJKKEn VOORA ALTijd en eeuwig ik ben de held de koning de jonge god ik ben ee nbAASSS!!! B AA aaaaA SSS oprobeer dat maar bij lingo te spellen.
HAHAAquote:
Ik klap je met 50 mm'ts 50 MEILILEMETS daar kaan jij niet bij stil straan mannetje, met je jenasnen jansen fiets.quote:
Ik kan een klein beetje hockeyen dankzij mijn mam. Verder heb ik jaren wedstrijdzwemmen gedaan. Daarna wat gefitnesst maar dat ging al bijna niet meer. Nu doe ik niks meer ivm drukte van school etc.quote:Op zondag 16 december 2012 00:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo spannend?
Ah oke, vandaar. Doe jij ook aan sport, of kan dat niet ivm je knie
?
HOCKEYquote:Op zondag 16 december 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik kan een klein beetje hockeyen dankzij mijn mam. Verder heb ik jaren wedstrijdzwemmen gedaan. Daarna wat gefitnesst maar dat ging al bijna niet meer. Nu doe ik niks meer ivm drukte van school etc.
lekkaahhquote:Op zondag 16 december 2012 00:43 schreef JRRY het volgende:
Nog maar een biertje voor mn vriendin eindelijk eens op skype komt
Hoe gaat het met je neef?quote:Op zondag 16 december 2012 00:43 schreef JRRY het volgende:
Nog maar een biertje voor mn vriendin eindelijk eens op skype komt
Sletten eersteklas. Thank god heb ik nooit bij een vereniging gezeten. M'n ma was keepster en die heeft me wat geleerd vroeger.quote:
met mij ook bedankt voor het vragej.quote:
maar er zit wel een verschil tussen hockeysletten en vmbo-sletten, de hockeysletten hebben styl en de vmbo-sletten over het algemeen niet.quote:Op zondag 16 december 2012 00:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sletten eersteklas. Thank god heb ik nooit bij een vereniging gezeten. M'n ma was keepster en die heeft me wat geleerd vroeger.
wacistquote:Op zondag 16 december 2012 00:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar er zit wel een verschil tussen hockeysletten en vmbo-sletten, de hockeysletten hebben styl en de vmbo-sletten over het algemeen niet.
Ik ga maar hockeyen.quote:Op zondag 16 december 2012 00:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sletten eersteklas. Thank god heb ik nooit bij een vereniging gezeten. M'n ma was keepster en die heeft me wat geleerd vroeger.
Ah oke, toffe sporten welquote:Op zondag 16 december 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik kan een klein beetje hockeyen dankzij mijn mam. Verder heb ik jaren wedstrijdzwemmen gedaan. Daarna wat gefitnesst maar dat ging al bijna niet meer. Nu doe ik niks meer ivm drukte van school etc.
Heb je je hockeystick nog in een doel gepord?quote:
1x geweest, wat een rampquote:
... Waarom zijn vmbo'ers minder? 50% van de teams bestaat uit vmbo'ers.. Daarnaast zit er nog een heel groot klasseverchil tussen de niveau's.quote:Op zondag 16 december 2012 00:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar er zit wel een verschil tussen hockeysletten en vmbo-sletten, de hockeysletten hebben styl en de vmbo-sletten over het algemeen niet.
Het doel was toch al van mij.quote:Op zondag 16 december 2012 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je je hockeystick nog in een doel gepord?
Aha, ik begrijp het.quote:
Steve jobs Bill gates en Marc zurkenberg ofzoiets hebben hun school niet eens af gemaaktquote:Op zondag 16 december 2012 00:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
... Waarom zijn vmbo'ers minder? 50% van de teams bestaat uit vmbo'ers.. Daarnaast zit er nog een heel groot klasseverchil tussen de niveau's.
Oh bij mijn hockeyvereniging niet, vmbo-meisjes vinden hockeymeisjes stom dus die vermijden elkaar zoveel mogelijk.quote:Op zondag 16 december 2012 00:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
... Waarom zijn vmbo'ers minder? 50% van de teams bestaat uit vmbo'ers.. Daarnaast zit er nog een heel groot klasseverchil tussen de niveau's.
Ik probeer veel te lopen. Mijn voornemen is de 100ste Nijmeegse 4-Daagse uit te lopen.quote:Op zondag 16 december 2012 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, toffe sporten wel. Begrijpelijk dat je nu even niet sport, wel weer van plan?
Ik wil ook meedoen. Waarschijnlijk ga ik met m'n opa meelopenquote:Op zondag 16 december 2012 00:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik probeer veel te lopen. Mijn voornemen is de 100ste Nijmeegse 4-Daagse uit te lopen.
Hier zit vanalles door elkaar. En havo en hoger heeft ook voldoende sletjes overigensquote:Op zondag 16 december 2012 00:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh bij mijn hockeyvereniging niet, vmbo-meisjes vinden hockeymeisjes stom dus die vermijden elkaar zoveel mogelijk.
Ik heb het verder over de vmbo-sletjes, niet over de normale lieve sympathieke vmbo-meisjes.
Tof (: Ik weet nog niet met wie enzo.quote:Op zondag 16 december 2012 00:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik wil ook meedoen. Waarschijnlijk ga ik met m'n opa meelopendie loopt anders zo alleen.
Welke editie zitten we komend jaar aan dan?quote:Op zondag 16 december 2012 00:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik probeer veel te lopen. Mijn voornemen is de 100ste Nijmeegse 4-Daagse uit te lopen.
Ik dacht 97 maar dat kan ik ook fout hebben. Nog voldoende tijd om m'n knie te ontwikkelen dusquote:Op zondag 16 december 2012 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke editie zitten we komend jaar aan dan?
Lol, ik zit in de braafste vwo-klas ever dan denk ik.quote:Op zondag 16 december 2012 00:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hier zit vanalles door elkaar. En havo en hoger heeft ook voldoende sletjes overigens
Ah oke, dat duurt nog wel even jaquote:Op zondag 16 december 2012 00:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik dacht 97 maar dat kan ik ook fout hebben. Nog voldoende tijd om m'n knie te ontwikkelen dus
Stiekem hebben ze het halve leerjaar al geneukt.quote:Op zondag 16 december 2012 00:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lol, ik zit in de braafste vwo-klas ever dan denk ik.
ja geweldig is dat. en dan lekker naar huis en volgende dag weer. terwijl andere mensen helemaal naar de andere kant van nederland moeten hahaquote:Op zondag 16 december 2012 00:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tijd rond vierdaagse ben ik sowieso in Nijmegen te vinden
Ik heb ook het gevoel dat ik gewoon word overgeslagen ofzo want ik heb vmbo gedaan maar daar zaten amper sletjes.quote:Op zondag 16 december 2012 00:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Stiekem hebben ze het halve leerjaar al geneukt.
ik ben dan altijd bij de andere-kant familie van mn neef. die in Nijmegen wonen, vlakbij de waalbrug nog welquote:Op zondag 16 december 2012 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja geweldig is dat. en dan lekker naar huis en volgende dag weer. terwijl andere mensen helemaal naar de andere kant van nederland moeten haha
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 december 2012 00:59 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ga een poging tot slapen wagen dotjes.
Trustequote:Op zondag 16 december 2012 00:59 schreef Kimberliedje het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 16 december 2012 00:59 schreef Kimberliedje het volgende:
oh ik woon in dorp vlakbij dus super chillquote:Op zondag 16 december 2012 00:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ben dan altijd bij de andere-kant familie van mn neef. die in Nijmegen wonen, vlakbij de waalbrug nog wel![]()
ga jy ook gezellig?quote:Op zondag 16 december 2012 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik woon in dorp vlakbij dus super chill
beek/ubbergen? daar ging ik vorig jaar mensen toekijken en opa binnenhalen/verder meelopenquote:Op zondag 16 december 2012 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik woon in dorp vlakbij dus super chill
Veel plezier met het sexcammen!quote:Op zondag 16 december 2012 01:05 schreef JRRY het volgende:
ohyeah vriendin skypen nu, welterusten allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |