SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Mooiste dame van het topic:.quote:Leila forever...
watquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:55 schreef -niemand- het volgende:
[..]
sorry, ik kon me niet inhouden
Ik heb het gehad met TC, ik ben pleitequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben echt zo woest nu
Geeft niet schatje.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ja sorry was even leuk
niet echtquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ja sorry was even leuk
Haaiquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef supersof het volgende:
ben ik weeeer. niemand had zin om nog wat te doen in de stad dus maar weer naar huis gegaan. (:
Hou erover op. Geen userfoto's posten, ander onderwerp.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je moest zelfs niet een klein beetje lachen?
Kom maar naar Roosendaal, dan gaan we samen de stad onveilig makenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef supersof het volgende:
ben ik weeeer. niemand had zin om nog wat te doen in de stad dus maar weer naar huis gegaan. (:
Palletsorteerder.quote:
Deze reactie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik zou jou ook raken als ik gay was
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik zou jou ook raken als ik gay was
die anderen zeuren hoe krijgen we die doos mee terwijl ik als een baas naar mijn auto liepquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, die zal ik eerdaags ook wel krijgen. Zit ik daar met zo'n huge doos in de bus.
Nicequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die anderen zeuren hoe krijgen we die doos mee terwijl ik als een baas naar mijn auto liep
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die anderen zeuren hoe krijgen we die doos mee terwijl ik als een baas naar mijn auto liep
Wat zit er allemaal in?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja het is wel een leuk pakket opzich
Hele auto vol kerstpakkettenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:
Vraag me eigenlijk af of ik dit jaar nog iets van kerstpakketten krijgt
Groetjes van de man met 4 werkgevers op het moment
ehm een soort wijnboek ofzo denk ik, koffie,hagelslag, pindakaas, sjokola, pesto en nog watquote:
Oja, leuk pakketje welquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehm een soort wijnboek ofzo denk ik, koffie,hagelslag, pindakaas, sjokola, pesto en nog wat
Dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ze doen er tenminste wel hun best voor
ja het is een kleinigheidje maar wel leuk dat er aan de werknemers gedacht wordtquote:
Inderdaad, er zijn ook mensen die niks krijgenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja het is een kleinigheidje maar wel leuk dat er aan de werknemers gedacht wordt
ja daaromquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn ook mensen die niks krijgen.
Ahw, wat liefquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daaromhad ook al merci gekregen van mn oppaskindje
dat mag mn vader opeten
Ahwquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hij kwam er heel enthousiast mee aan, zo schattig
Hoe kun je dan verliefd zijn ?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:26 schreef Akantha het volgende:
Ik ben verliefd maar ik weet niet op wie.
dafuq? Hoe kan je dan verliefd zijn?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:26 schreef Akantha het volgende:
handuuugquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:26 schreef Akantha het volgende:
quote:
Ik voel gewoon een soort verliefdheid maar kan het niet plaatsen, een warm gevoel van binnen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dafuq? Hoe kan je dan verliefd zijn?
Niet zoveel zuipenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Ik voel gewoon een soort verliefdheid maar kan het niet plaatsen, een warm gevoel van binnen!
Hoe was de wok?quote:
Dat heb ik ook soms.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Ik voel gewoon een soort verliefdheid maar kan het niet plaatsen, een warm gevoel van binnen!
ja lekkerquote:
Dat is een goede tip..quote:
Hoe komt dat dan zo bij jou?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja lekkeralleen je stinkt daarna altijd zo das wel jammer.
hmm apartquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Dat is gewoon je natuurlijke geur.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja lekkeralleen je stinkt daarna altijd zo das wel jammer.
ga.agytim waarom doe je altijd zo gemeen tegen supesrof?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat is gewoon je natuurlijke geur.
nee hoor, want iedereen stinkt daar naar danquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat is gewoon je natuurlijke geur.
Meh heb alleen op 5 minuten tijd 2 halve liters soldaat gemaakt, ik had dorst...quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooral de drankjes met hoog alcoholpercentage.
Dat heb ik alleen als ik een peer eet en dan dagdroom op hetzelfde moment terwijl ik moet plassen.quote:
halve litersquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Akantha het volgende:
[..]
Meh heb alleen op 5 minuten tijd 2 halve liters soldaat gemaakt, ik had dorst...
Is het echt zo erg pz?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ga.agytim waarom doe je altijd zo gemeen tegen supesrof?
Hehe, doe je goedquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Akantha het volgende:
[..]
Meh heb alleen op 5 minuten tijd 2 halve liters soldaat gemaakt, ik had dorst...
Ik bedoelde eigenlijk alleen jij.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hoor, want iedereen stinkt daar naar dan
Hmm nee dat heb ik niet gedaan..quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als ik een peer eet en dan dagdroom op hetzelfde moment terwijl ik moet plassen.
quote:
Whisky erachteraan knallen, to do or not to do.quote:
'sup?quote:
To do. Ik heb ook whiskeyquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:33 schreef Akantha het volgende:
[..]
Whisky erachteraan knallen, to do or not to do.
@YOLO.
ja kut gaygayquote:
Ja eigenlijk wel als ik nu eens niet zo lui was om van de bank te komen, welke drink je?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'sup?
[..]
To do. Ik heb ook whiskey
Maar ik ben er voor je Supersof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |