Baas.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pak even een kussen zodat ik mijn facepalm een uur stabiel kan houden. Tot zo.
Een Aanvallende middenvelder, valse spits, halfspeler.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af wat hij wel is
Ga asjeblieft niet quoten uit FMquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Aanvallende middenvelder, valse spits, halfspeler.
HELEMAAl meequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Janmaat is als verdediger verantwoordelijk geweest voor het inleiden van 4 (!) doelpunten, en heeft tot vorige week letterlijk nog geen doelpunt weggegeven. Alleen die rode kaart afgelopen weekend was echt oliedom.
Als je zo offensief kan spelen als verdediger zonder gaten te laten vallen... Dan ben je briljant.
FM staat niet aan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ga asjeblieft niet quoten uit FM
Wat is dat linker nou weerquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FM staat niet aan.
[ afbeelding ]
Goatse?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He Goatse, wat ik zei. Die manier van typen verandert niet. NOOIT. Bitchass.![]()
WTF zo jong en al dualmonitorsetup.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FM staat niet aan.
[ afbeelding ]
Wat is dat voor dom text bestandje?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FM staat niet aan.
[ afbeelding ]
't geld wat hij dit jaar gewonnen heeft met gokken op darts.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is dat voor dom text bestandje?
Wat een aids implanteerde jouw gayvriendje in jouw kont.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:01 schreef Smoofie het volgende:
Wat een aids komt er toch uit jullie mond.
Waarom?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Virtuele ranking van het darten. Houd ik bij
Kan ik op ene scherm FM spelen en op andere scherm internetten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF zo jong en al dualmonitorsetup.
Zorg dan tenminste dat die taakbalk helemaal doorloopt lampekap.
Dartsquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
't geld wat hij dit jaar gewonnen heeft met gokken op darts.
Hij had condooms.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat een aids implanteerde jouw gayvriendje in jouw kont.
Darten is geen sportquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik een dartliefhebber ben.
NEC - PSV is bezig. Daarom.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
FF Serieus boys, het niveau van deze slowchat ligt gelijk een miljoenmiljard keer hoger.
Hoe het komt? Logisch. Alle PSV'ertjes zijn bang om hier te komen nu Kapo en ik er weer zijn. Niveau omhoog.
Niemand hier die het daarmee oneens kan zijn
Tenminste, Lange_lans is ook superwelkom. Kan niet geloven dat die gozert PSV'er is.
Het een sport noemenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''veredelde kroegsport''
''zit geen inspanning in''
Kapo is hier ook al een tijd niet meer hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
FF Serieus boys, het niveau van deze slowchat ligt gelijk een miljoenmiljard keer hoger.
Hoe het komt? Logisch. Alle PSV'ertjes zijn bang om hier te komen nu Kapo en ik er weer zijn. Niveau omhoog.
Niemand hier die het daarmee oneens kan zijn
Tenminste, Lange_lans is ook superwelkom. Kan niet geloven dat die gozert PSV'er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |