Geduld en blijf liggen, zo ver ben ik nog niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
haal die godvergeten spruiten eruit
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas zou me sowieso doen. Vorig jaar hebben we elkaar ook sexueel getinte apps gestuurd naar elkaar en wou ze me keigraag meeten. Ze wéét dat dit waar is, al zal ze het stellig ontkennen
. Ik zweer het op m'n dood.
If this is true, I will never talk to this woman again.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas zou me sowieso doen. Vorig jaar hebben we elkaar ook sexueel getinte apps gestuurd naar elkaar en wou ze me keigraag meeten. Ze wéét dat dit waar is, al zal ze het stellig ontkennen
. Ik zweer het op m'n dood.
DwC had een stash weed, all there's to itquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
If this is true, I will never talk to this woman again.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sorry voor het openbaren, moet je maar niet stoer doen met je TT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
Dat is net zo disturbing alsGatverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is net zo disturbing alsDoe normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Dat is net zo disturbing alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Voor wie pleit dat?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb trouwens van nature minder okselhaar dan die chick met die kam.
wasdaquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Poll: Wie vindt de plaatjes van wd grappig?
• Ik
• Ik niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
Poll: Wie vindt DwC irrelevant as fuck?
• Ik
• Ik niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb "Ik niet" gestemd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
people like my plaatjes, suck on that
Ik nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
people like my plaatjes, suck on that
gelukkig weet ik dat je kaolo dom lacht elke keerquote:
quote:
quote:
iemand liegt, er zijn 4 mensen die het wel leuk vinden en 2 die het niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ook niet idd logischerwijs. Dooie shit.
Het komt alleen niet uit aangezien dWc en Vas al "ik niet" hebben gestemd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gelukkig weet ik dat je kaolo dom lacht elke keer
3 hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
[..]
iemand liegt, er zijn 4 mensen die het wel leuk vinden en 2 die het niet leuk vinden.
come at me
nu wel, een fucker heeft het verpest nuquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het komt alleen niet uit aangezien dWc en Vas al "ik niet" hebben gestemd.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nu wel, een fucker heeft het verpest nu
hiiiiiiiiihihihiquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
30 seconden geleden niet zemmel
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
maakt me geen kaolo uit of jullie me plaatjes diggen, i wont stop
quote:
ga elkaar anders afwerken, tortelduifjesquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
ga elkaar anders afwerken, tortelduifjes
Had die tig ole bitties wel in volle glorie willen aanschouwenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij wil me niet meer door mn tieten
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:01 schreef Sinosappel het volgende:
Plaatjes van wd zijn grappig, dwc is irrelevant as fuck
No homo
orlytwitter:wa_status twitterde op zaterdag 15-12-2012 om 20:12:47We are currently experiencing system issues. Will update you when we have more information. reageer retweet
Dat klinkt zo debielquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef Rawberry het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/vermorsen
Ik zou dat gezicht wel irl willen zien jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:30 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie y/n?
Ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:30 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie y/n?
wil ze hoofd zienquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:30 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie y/n?
ja kijk, zn kont is goed, maar als ze hoofd ook goed is dan is het goed/goedquote:
Ja ok maar als zn hoofd een btje jammer is is alsnog irrelevant of je zou y/n met zo'n assorquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja kijk, zn kont is goed, maar als ze hoofd ook goed is dan is het goed/goed
We gaan toch niet zijn kontje penetreren of wel?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ok maar als zn hoofd een btje jammer is is alsnog irrelevant of je zou y/n met zo'n assor
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
n vanwege die doorkijk gayboxer
Ja ik ook nquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
n vanwege die doorkijk gayboxer
Slikken zal je.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
wie heeft verzonnen dat glucosamine zulks grote pillen moeten zijn
[ afbeelding ]
why
ik stikte bijnaquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik stikte bijnahij moet in 4 stukjes en dan nog stik ik bijna
Ik heb alleen moeite met pillen, gewoon het idee gewoon.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Ik had meer van jou verwacht.
watquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
waarom slik jij glucosamine, nou omdat mijn linkerheup uit het gewricht kan en dan komt mn zenuw knel te zitten en dan kan ik niet meer lopen
No1 curr about yr radiculair probleemquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
waarom slik jij glucosamine, nou omdat mijn linkerheup uit het gewricht kan en dan komt mn zenuw knel te zitten en dan kan ik niet meer lopen
Deze shit gebeurt bij mij maandelijks een x aantal keer met mijn linkerheup IZ NO FUN.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kan alles uit de kom krijgen, maar slik geen pillen.
wat de hell.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze shit gebeurt bij mij maandelijks een x aantal keer met mijn linkerheup IZ NO FUN.
howquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kreeg het voormekaar tijdens het lopen m'n teen uit de kom te krijgen.
/skill
wats eropquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:58 schreef Sinosappel het volgende:
Als je jezelf iets aan wil doen zap je beter ff naar rtl4 nu
Wouldquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef Sinosappel het volgende:
Vas ik vind dit wel wat voor jou misschien btje te brown
[ afbeelding ]
y/n?
Losse banden.quote:
disgusting.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Losse banden.Als ik m'n heupen of schouders uit de kom trek hoor je het helemaal zuigen.
Same herequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Godver, ik ga naar de hel maar geniaal.
Ew.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
disgusting.
ik heb wel vocht in mn duimals ik erin knijp hoor je dat vocht zo squeezen
Jij bent erger dan ik. Te ranzig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ew.Bij m'n grote teen zit te weinig kraakbeen. Als ik die buig hoor je 'm gewoon schuren.
Gehandicapten SC.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent erger dan ik. Te ranzig.
keer 4 smarties in zn geheel geslikt omdat ze werden aangeboden als pillenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen moeite met pillen, gewoon het idee gewoon.
dat zijn zosk en wahrheit en ze doen domquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap het niet zal wel weer aan mij liggen
Ik ben geen Sanderquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat zijn zosk en wahrheit en ze doen dom
maar goed dat er nu een strip van isquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat zijn zosk en wahrheit en ze doen dom
Is niet meer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
bovenlichaam mag meer skinny tho
linkje?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef Salatrel het volgende:
Ik vond die met de foto van vas leuker
kijk zosk liegen dat hij ze lenzen is vergeten, vieze jongen heeft gewoon een bobbelquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kijk zosk liegen dat hij ze lenzen is vergeten, vieze jongen heeft gewoon een bobbel
Roekoequote:
Looks like it.quote:Op zondag 16 december 2012 01:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bobbylicious! Zijn wij nog de enigen alive hier?
quote:
Scrabble?quote:
Kennie man. Laten we spelletje doen die we hier kunnen spelen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:38 schreef LWD-Godius het volgende:
En dit vind jij grappig? Post dit soort onzin liever op stormfront.
quote:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is roodquote:Op zondag 16 december 2012 01:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kennie man. Laten we spelletje doen die we hier kunnen spelen.
WAHRHEIT doet ook mee
Je anus?quote:Op zondag 16 december 2012 01:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is rood
Xje in mannetjesindictatorUIquote:Op zondag 16 december 2012 01:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is rood
WH had het goedquote:
Meteen dit soort dingen he. So so jammer. Je lijkt zo classy, maar ondertussen komt die pool in je naar bovenquote:
Je eikel?quote:Op zondag 16 december 2012 01:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet............... en het kleurtje isssssssssssssss
ROOD
Ow. Kruisje bij mijn vrouwtjesindicator ui?quote:Op zondag 16 december 2012 01:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Neeee, tis altijd iets op t scherm
neinquote:Op zondag 16 december 2012 01:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ow. Kruisje bij mijn vrouwtjesindicator ui?
da's rose, maar in de buurtquote:Op zondag 16 december 2012 01:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het hokje waar 'stop volgen' in staat?
Ja, dat ik het ook kan zien ja. Dit icoontje?quote:
Allemaal foutquote:Op zondag 16 december 2012 01:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat ik het ook kan zien ja. Dit icoontje?Of de wangetjes van deze?
Of het mondje van deze?
Of het tongetje van deze?
Of van deze?
Of de wangetjes van
? Of het tongetje van deze?
Of het hoofdje van deze?
Of het tongetje van één van deze?
![]()
Of het mutsje van deze?
Of het stukje rood in het vlaggetje van deze?
IK WEET HET! JOUW NEUS ALS JIJ ZO DOORGAAT.quote:
Hahahahah watquote:
Nog een hint danquote:
MUHWUAHUWHAUHUWWUWHUHAUHWU!!!!!!!1quote:Op zondag 16 december 2012 01:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IK WEET HET! JOUW NEUS ALS JIJ ZO DOORGAAT.
BWHAAHAHAHAHAHAHAH
Jaaa hooooooooooor....... Nou nu mag ik he. Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is wit.quote:
Nee Modus isquote:Op zondag 16 december 2012 01:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaa hooooooooooor....... Nou nu mag ik he. Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is wit.
quote:Op zondag 16 december 2012 01:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaa hooooooooooor....... Nou nu mag ik he. Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is wit.
Awhhhhquote:
Teringquote:Op zondag 16 december 2012 01:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Staan er heel veel als je terugleest
Wij kunnen niet zien wat jij momenteel op je gezicht heb he, als je daarop doelt. Ik dacht, zeg het maar evenquote:Op zondag 16 december 2012 01:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
AwhhhhOk, ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is wit!
quote:Op zondag 16 december 2012 01:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij kunnen niet zien wat jij momenteel op je gezicht heb he, als je daarop doelt. Ik dacht, zeg het maar even
Daar was ik mij van bewust.quote:Op zondag 16 december 2012 01:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij kunnen niet zien wat jij momenteel op je gezicht heb he, als je daarop doelt. Ik dacht, zeg het maar even
Ik vraag VeerEliquote:Op zondag 16 december 2012 01:35 schreef VeerEli het volgende:
Ok je mag de hulplijn gebruiken; vraag één fokker om een tip.
Lettertjes in de bovenste balk?quote:
Het vlak waar je het bericht typt?quote:
nopequote:Op zondag 16 december 2012 01:36 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Het is het postvakje waar je je post typt
de banner?quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 01:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
quote:
.
I know, vandaar het plaatje ook erbij. En jij bent AAN DE BEURT.quote:
Happerd.quote:Op zondag 16 december 2012 01:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I know, vandaar het plaatje ook erbij. En jij bent AAN DE BEURT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |