quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik stikte bijnahij moet in 4 stukjes en dan nog stik ik bijna
Ik heb alleen moeite met pillen, gewoon het idee gewoon.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Ik had meer van jou verwacht.
watquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
waarom slik jij glucosamine, nou omdat mijn linkerheup uit het gewricht kan en dan komt mn zenuw knel te zitten en dan kan ik niet meer lopen
No1 curr about yr radiculair probleemquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
waarom slik jij glucosamine, nou omdat mijn linkerheup uit het gewricht kan en dan komt mn zenuw knel te zitten en dan kan ik niet meer lopen
Deze shit gebeurt bij mij maandelijks een x aantal keer met mijn linkerheup IZ NO FUN.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kan alles uit de kom krijgen, maar slik geen pillen.
wat de hell.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze shit gebeurt bij mij maandelijks een x aantal keer met mijn linkerheup IZ NO FUN.
howquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kreeg het voormekaar tijdens het lopen m'n teen uit de kom te krijgen.
/skill
wats eropquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:58 schreef Sinosappel het volgende:
Als je jezelf iets aan wil doen zap je beter ff naar rtl4 nu
Wouldquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef Sinosappel het volgende:
Vas ik vind dit wel wat voor jou misschien btje te brown
[ afbeelding ]
y/n?
Losse banden.quote:
disgusting.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Losse banden.Als ik m'n heupen of schouders uit de kom trek hoor je het helemaal zuigen.
Same herequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Godver, ik ga naar de hel maar geniaal.
Ew.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
disgusting.
ik heb wel vocht in mn duimals ik erin knijp hoor je dat vocht zo squeezen
Jij bent erger dan ik. Te ranzig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ew.Bij m'n grote teen zit te weinig kraakbeen. Als ik die buig hoor je 'm gewoon schuren.
Gehandicapten SC.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent erger dan ik. Te ranzig.
keer 4 smarties in zn geheel geslikt omdat ze werden aangeboden als pillenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen moeite met pillen, gewoon het idee gewoon.
dat zijn zosk en wahrheit en ze doen domquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap het niet zal wel weer aan mij liggen
Ik ben geen Sanderquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat zijn zosk en wahrheit en ze doen dom
maar goed dat er nu een strip van isquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat zijn zosk en wahrheit en ze doen dom
Is niet meer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
bovenlichaam mag meer skinny tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |