Geduld en blijf liggen, zo ver ben ik nog niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
haal die godvergeten spruiten eruit
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas zou me sowieso doen. Vorig jaar hebben we elkaar ook sexueel getinte apps gestuurd naar elkaar en wou ze me keigraag meeten. Ze wéét dat dit waar is, al zal ze het stellig ontkennen
. Ik zweer het op m'n dood.
If this is true, I will never talk to this woman again.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas zou me sowieso doen. Vorig jaar hebben we elkaar ook sexueel getinte apps gestuurd naar elkaar en wou ze me keigraag meeten. Ze wéét dat dit waar is, al zal ze het stellig ontkennen
. Ik zweer het op m'n dood.
DwC had een stash weed, all there's to itquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
If this is true, I will never talk to this woman again.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sorry voor het openbaren, moet je maar niet stoer doen met je TT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
Dat is net zo disturbing alsGatverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
Dat is net zo disturbing alsDoe normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |