Ohnee, met kerst in het ziekenhuis liggen lijkt mij ook niet leuk nee. Ik ben het eens met suikertante!

Ik las iets over de maxi cosi. Ik weet niet of hij in de gordel van onze auto past maar denk dat we sowieso zo'n family fix kopen. Ik vind het altijd zo'n gedoe bij mijn nichtje om haar in de auto te zetten.
Ik ben nog steeds helemaal vol van het idee dat wij een meisje krijgen. Ik ben er zo blij mee! Een jongen leek me ook heel gaaf maar een meisje!

mijn man begon gisteren meteen over een naam waar we het eerder over gehad hebben en voor nu zijn we er uit. Maar ik ken mezelf, dat kan best nog veranderen in de komende maanden!

Verder voel ik me lichamelijk helemaal niet fijn. De laatste paar weken voel ik me vaak heel erg slap, ik kan soms niet eens op mijn benen staan, letterlijk. Eergisteren moest ik iets in de keuken doen en ik moest direct gaan zitten omdat ik anders door mijn benen ging zakken van slapheid. En verder ben ik steeds zo duizelig en heb ik hoofdpijn. Ik moet steeds allemaal leuke dingen afzeggen omdat ik alleen op de bank kan liggen

ik heb het vorige week aangegeven in het ziekenhuis en mijn HB en glucusegehalte waren prima. Mijn bovendruk was iets gezakt maar ook niet vreselijk laag, 104/74. Normaal is hij 120/75. Dus echt verklaarbaar is het niet..
Mijn vader vertelde dat mijn moeder alledrie haar zwangerschappen zo beroerd was, die ging uiteindelijk niet eens meer alleen de straat op omdat ze dat niet durfde..