Vind het persoonlijk een lastige kleur. Fitpics wanneer mogelijk?quote:Op maandag 24 december 2012 13:27 schreef BigSmurf het volgende:
Nieuwe aankoop:
[ afbeelding ]
Atelier LaDurance Princeton Japan Blue. De dry is er helemaal niet meer in mijn maat (29), en de maat 30 prewash zat zo lekker dat ik maar weer eens een non-dry heb gekocht. Mooi zomerbroekje, voorlopig toch even genoeg aan m'n Prescott en 201.
The dark side of the prewashquote:Op maandag 24 december 2012 13:27 schreef BigSmurf het volgende:
Nieuwe aankoop:
[ afbeelding ]
Atelier LaDurance Princeton Japan Blue. De dry is er helemaal niet meer in mijn maat (29), en de maat 30 prewash zat zo lekker dat ik maar weer eens een non-dry heb gekocht. Mooi zomerbroekje, voorlopig toch even genoeg aan m'n Prescott en 201.
quote:Op maandag 24 december 2012 18:18 schreef T_Fuff het volgende:
Goede fitprewash geen fan van maar de kleur is erg Nice
Ja, wilde eigenlijk de dry, en deze alleen even zien, maar bij afwezigheid van de dry in mijn maat was deze ook wel echt tof, de fit en de kleur hebben me over de streep gehaald. Echt mooi diepblauw, en ace fit. Helaas geen selvage, maar ga toch niet cuffen. Zal morgen even foto's maken.quote:Op maandag 24 december 2012 18:12 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Mooie kleur blauw! Ben benieuwd naar fitpic.
Wel een selvage broek?
Lastig valt mee, felle kleuren en wit past er goed op, mooie zomerbroek. En jep, true 32 ongeveer, de dry was true 33 in maat 30, die werd echt te groot met uitloop erbij gerekend.quote:Op maandag 24 december 2012 19:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk een lastige kleur. Fitpics wanneer mogelijk?die 30 is true 32?
Sorry Ali.quote:Op maandag 24 december 2012 19:16 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
The dark side of the prewash![]()
![]()
Ziet er wel nice uitMaar geen lage oz raw die je op het oog hebt?
Baretta in Den Haag. Country House had duidelijk minder maten en ook alleen de dry variant.quote:Op maandag 24 december 2012 19:57 schreef don-diablo het volgende:
Waar heb je die ald eig gehaald? Country house?
Damn dan pas, dat sux idd. Maar ene kant goed voor je andere rawsquote:Op maandag 24 december 2012 19:16 schreef BigSmurf het volgende:
Sorry Ali.
Ja wilde dus die dry Princeton, maar die is er niet, en komt niet meer in mijn maat de komende tijd. Sta in de mailinglist voor de nieuwe collectie, maar die komt pas september/oktober 2013 volgens de verkoper.
Nice! Die heb Ik nog proberen te verkopen aan mijn vriend maar hij zat niet mooi bij hemquote:Op maandag 24 december 2012 13:27 schreef BigSmurf het volgende:
Nieuwe aankoop:
[ afbeelding ]
Nice! Lekker hè die feestdagenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:19 schreef M1stral het volgende:
Heerlijk zeg, zo'n dagje weer 701's aan. De textuur van de denim begint echt nice te worden, net als de patina.
Hmmm
Het is echt een flinke wortelfit, dat moet bij je lichaam passen ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:50 schreef electronique het volgende:
[..]
Nice! Die heb Ik nog proberen te verkopen aan mijn vriend maar hij zat niet mooi bij hem
Mooi kleurtjequote:Op maandag 24 december 2012 13:27 schreef BigSmurf het volgende:
Nieuwe aankoop:
[ afbeelding ]
Ik draag zelf nooit meer prewashes omdat ze te zacht aanvoelen.Maar ik zie liever een ALD prewash dan weer zo'n ongeïnspireerde G-starquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:55 schreef BigSmurf het volgende:
Toch fijn dat pre-washes hier nog welkom zijn.
Vond dat juist wel weer eens lekker, net een joggingbroek die ik aantrok.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik draag zelf nooit meer prewashes omdat ze te zacht aanvoelen.Maar ik zie liever een ALD prewash dan weer zo'n ongeïnspireerde G-star
Goeie fit zo, en mooi detail die blauwe tab en die verlengde beltloop voor!quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
X-mas present voor jullie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:33 schreef xSanjay het volgende:
Beide fits zijn nice heren! Is dat nou je sage Ali? Ziet er echt dope uit! Hoeveel oz? Mooie details ook.
En ik heb nog altijd love voor prewashes, moet ook wel als je voor diesel werkt
.
18oz, zelfde als T_FuffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net ingeschreven ermee voor de HWDC2
![]()
Focking zieke prijzen kan je winnenMaar dat is leuk meegenomen, vind vooral dragen en pics voor andere maken leuk
Ja straight fit meerquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:40 schreef don-diablo het volgende:
Goede fits. Die sage is iets te wijd voor mijn doen.Is wel goed voor alle boots eronder
http://sageseesmore.com/shop/18oz-marcher-series/We fear that which we cannot see
Lekker lekker, mooi man. Jij bent wat langer dan ik denk ik, ik heb 2x cuff namelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
X-mas present voor jullie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:51 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
@Smurf, goede fit man.Thanks. Maar valt mee, lijkt zo. Heb maar maat 43.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
X-mas teaser?quote:
Ja rond 1.84 ben ik. Twijfel of stacks of een cuff maar dat zie ik tegen de tijd wel of in de contest.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:51 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Lekker lekker, mooi man. Jij bent wat langer dan ik denk ik, ik heb 2x cuff namelijk.
Ben benieuwd hoe die van jou gaat worden.
In die van mij zit al wat progress, in nieuwe jaar wat foto's maken denk ik
Ziet er goed uit ali. Als deze net zo mooi wordt als je vorige project zal ik in deze contest ook zeker op je stemmen!quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:01 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
X-mas teaser?![]()
[..]
Ja rond 1.84 ben ik. Twijfel of stacks of een cuff maar dat zie ik tegen de tijd wel of in de contest.
Ben benieuwd naar je pics
Dat valt dan ook wel weer mee.quote:Op woensdag 26 december 2012 04:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Jij bent wel zonder twijfel de squatmeister van dit topic.
Thanks voor the votequote:Op woensdag 26 december 2012 04:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit ali. Als deze net zo mooi wordt als je vorige project zal ik in deze contest ook zeker op je stemmen!
Zou denk ik zelf voor een cuff gaan aangezien die grote rise samen met stacks je broek snel te groot doet lijken. Cuff geeft het dan een iets meer fitted look.
Hehe ja 501 '44 reproquote:
Op de foto lijkt het erger dan als ik de sizing chart bekijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hehe ja 501 '44 reprois nog meer wennen, beetje als mijn Edwin toen.
http://oldblueco.net/index.php?act=detail&id=125
Damn dat is een goede fit. Nicequote:Op woensdag 26 december 2012 14:37 schreef don-diablo het volgende:
De nf begint nu door te komen idd. Wil er nog 4 tot 6 maanden echte wear in hebben voordat die voor het eerst gewassen gaat worden. Qua fit ben ik er zeer tevreden mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:31 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Damn dat is een goede fit. Nice
Ben erg tevreden met de fit en daarom wil ik de eerstvolgende keer evt. weer een NF. Zal volgende keer een foto laten maken door m'n vriendin (die idd net voorbij liep op de achtergrond).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Vind de fit niet zo, maar ben benieuwd hoe die is na een soak!quote:Op woensdag 26 december 2012 12:27 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Thanks voor the voteJa ik twijfel idd over cuff of stacks of combi
2de kerstcadeautje voor jullie![]()
Oldblue ww2 repro pre-soak:
Nog meer riseHoop dat die na soak echt perfect is
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel nice! Flinke stacks en vette schoenenquote:
Fit is nice hoor! En wat betreft het merk, ik blijf het toffe broeken vinden. Misschien niet zo geliefd als Momotaro maar dat geld hier ook voor nudies en andere broeken.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef Vipi het volgende:
[..]
Vind de fit niet zo, maar ben benieuwd hoe die is na een soak!
[..]
Heel nice! Flinke stacks en vette schoenen
Had nog een UB black van een vriend gekregen die m zelf te klein had besteld. Weet dat t niet de meest geliefde broek hier is maar gebruik m ook maar voor t werkLas alleen dat die bijna niet fade en kon ook weinig pics vinden dus ben benieuwd.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:39 schreef bokkepoot het volgende:
Maar iedereen weet toch dat je de beste fades krijgt bij een bij maanlicht door 2 maagden geweven broek de beste fades krijgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#FREEBAJSKORV
Niks mis mee toch met UBquote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef Vipi het volgende:
[..]
Vind de fit niet zo, maar ben benieuwd hoe die is na een soak!
[..]
Heel nice! Flinke stacks en vette schoenen
Had nog een UB black van een vriend gekregen die m zelf te klein had besteld. Weet dat t niet de meest geliefde broek hier is maar gebruik m ook maar voor t werkLas alleen dat die bijna niet fade en kon ook weinig pics vinden dus ben benieuwd.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:39 schreef bokkepoot het volgende:
Maar iedereen weet toch dat je de beste fades krijgt bij een bij maanlicht door 2 maagden geweven broek de beste fades krijgt?Geef ze tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag mijn jeans minder dan jij. Zelfs bij mij is progress te zien (701)[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |