Vind het persoonlijk een lastige kleur. Fitpics wanneer mogelijk?quote:Op maandag 24 december 2012 13:27 schreef BigSmurf het volgende:
Nieuwe aankoop:
[ afbeelding ]
Atelier LaDurance Princeton Japan Blue. De dry is er helemaal niet meer in mijn maat (29), en de maat 30 prewash zat zo lekker dat ik maar weer eens een non-dry heb gekocht. Mooi zomerbroekje, voorlopig toch even genoeg aan m'n Prescott en 201.
The dark side of the prewashquote:Op maandag 24 december 2012 13:27 schreef BigSmurf het volgende:
Nieuwe aankoop:
[ afbeelding ]
Atelier LaDurance Princeton Japan Blue. De dry is er helemaal niet meer in mijn maat (29), en de maat 30 prewash zat zo lekker dat ik maar weer eens een non-dry heb gekocht. Mooi zomerbroekje, voorlopig toch even genoeg aan m'n Prescott en 201.
quote:Op maandag 24 december 2012 18:18 schreef T_Fuff het volgende:
Goede fitprewash geen fan van maar de kleur is erg Nice
Ja, wilde eigenlijk de dry, en deze alleen even zien, maar bij afwezigheid van de dry in mijn maat was deze ook wel echt tof, de fit en de kleur hebben me over de streep gehaald. Echt mooi diepblauw, en ace fit. Helaas geen selvage, maar ga toch niet cuffen. Zal morgen even foto's maken.quote:Op maandag 24 december 2012 18:12 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Mooie kleur blauw! Ben benieuwd naar fitpic.
Wel een selvage broek?
Lastig valt mee, felle kleuren en wit past er goed op, mooie zomerbroek. En jep, true 32 ongeveer, de dry was true 33 in maat 30, die werd echt te groot met uitloop erbij gerekend.quote:Op maandag 24 december 2012 19:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk een lastige kleur. Fitpics wanneer mogelijk?die 30 is true 32?
Sorry Ali.quote:Op maandag 24 december 2012 19:16 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
The dark side of the prewash![]()
![]()
Ziet er wel nice uitMaar geen lage oz raw die je op het oog hebt?
Baretta in Den Haag. Country House had duidelijk minder maten en ook alleen de dry variant.quote:Op maandag 24 december 2012 19:57 schreef don-diablo het volgende:
Waar heb je die ald eig gehaald? Country house?
Damn dan pas, dat sux idd. Maar ene kant goed voor je andere rawsquote:Op maandag 24 december 2012 19:16 schreef BigSmurf het volgende:
Sorry Ali.
Ja wilde dus die dry Princeton, maar die is er niet, en komt niet meer in mijn maat de komende tijd. Sta in de mailinglist voor de nieuwe collectie, maar die komt pas september/oktober 2013 volgens de verkoper.
Nice! Die heb Ik nog proberen te verkopen aan mijn vriend maar hij zat niet mooi bij hemquote:Op maandag 24 december 2012 13:27 schreef BigSmurf het volgende:
Nieuwe aankoop:
[ afbeelding ]
Nice! Lekker hè die feestdagenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:19 schreef M1stral het volgende:
Heerlijk zeg, zo'n dagje weer 701's aan. De textuur van de denim begint echt nice te worden, net als de patina.
Hmmm
Het is echt een flinke wortelfit, dat moet bij je lichaam passen ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:50 schreef electronique het volgende:
[..]
Nice! Die heb Ik nog proberen te verkopen aan mijn vriend maar hij zat niet mooi bij hem
Mooi kleurtjequote:Op maandag 24 december 2012 13:27 schreef BigSmurf het volgende:
Nieuwe aankoop:
[ afbeelding ]
Ik draag zelf nooit meer prewashes omdat ze te zacht aanvoelen.Maar ik zie liever een ALD prewash dan weer zo'n ongeïnspireerde G-starquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:55 schreef BigSmurf het volgende:
Toch fijn dat pre-washes hier nog welkom zijn.
Vond dat juist wel weer eens lekker, net een joggingbroek die ik aantrok.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik draag zelf nooit meer prewashes omdat ze te zacht aanvoelen.Maar ik zie liever een ALD prewash dan weer zo'n ongeïnspireerde G-star
Goeie fit zo, en mooi detail die blauwe tab en die verlengde beltloop voor!quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
X-mas present voor jullie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:33 schreef xSanjay het volgende:
Beide fits zijn nice heren! Is dat nou je sage Ali? Ziet er echt dope uit! Hoeveel oz? Mooie details ook.
En ik heb nog altijd love voor prewashes, moet ook wel als je voor diesel werkt
.
18oz, zelfde als T_FuffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net ingeschreven ermee voor de HWDC2
![]()
Focking zieke prijzen kan je winnenMaar dat is leuk meegenomen, vind vooral dragen en pics voor andere maken leuk
Ja straight fit meerquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:40 schreef don-diablo het volgende:
Goede fits. Die sage is iets te wijd voor mijn doen.Is wel goed voor alle boots eronder
http://sageseesmore.com/shop/18oz-marcher-series/We fear that which we cannot see
Lekker lekker, mooi man. Jij bent wat langer dan ik denk ik, ik heb 2x cuff namelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
X-mas present voor jullie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |