je had een kerstfilmpje moeten gaan kijken met Bengelquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik reed vanmiddag bijna langs Lit en Bengel
Uitgaande van jouw autorijdkunsten mogen ze blij zijn dat ze nog leven?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Je was buiten! Weet je hoe eng dat is?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef CherryLips het volgende:
is het ook veel te koud voor brrrquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Ja dit doe ik voorlopig ook niet meer hoor.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat achterin
En nu rij ik weer langs. *Zwaai*
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Ja dit doe ik voorlopig ook niet meer hoor.
als ik alleen was geweest had ik wel even een berichtje gestuurdquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]En dan niet even binnen een kop thee komen drinken. En met de diertjes spelen.
Een deja vu? Vertel.quote:Op zondag 16 december 2012 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als ik alleen was geweest had ik wel even een berichtje gestuurdik had ineens een deja vu
Al gedaan.quote:Op zondag 16 december 2012 01:59 schreef rubbereend het volgende:
we gaan mekaar toch niet ineens opzoeken in het echte leven hè
Al jaren.quote:Op zondag 16 december 2012 01:59 schreef rubbereend het volgende:
we gaan mekaar toch niet ineens opzoeken in het echte leven hè
Asociale Tilburgse tokkies die de zondagsrust niet respecteren.quote:Op zondag 16 december 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus!
Ik drink ook een keer en dan net vandaag gaan de onderburen lopen timmeren![]()
Pleonasmen!quote:Op zondag 16 december 2012 11:23 schreef AirwiN het volgende:
Asociale Tilburgse tokkies die de zondagsrust niet respecteren.
Volgens mij reden we langs de bushalte die ik had genomenquote:Op zondag 16 december 2012 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een deja vu? Vertel.
[..]
Al gedaan.
en nu voelt het alsof er iemand op je hoofd staat te timmeren?quote:Op zondag 16 december 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus!
Ik drink ook een keer en dan net vandaag gaan de onderburen lopen timmeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |