das een goed idee, gewoon flink geld verdienen aan je dopingverledenquote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef rubbereend het volgende:
Boogerd moet gewoon als een speer een boek schrijven en dan bekennen, goed voor de verkoopcijfers
die reed nog geen deuk in een pakje boter..quote:Op maandag 24 december 2012 16:44 schreef tong80 het volgende:
Er zal nu ook anders tegen Max van Heeswijk worden aangekeken.
?quote:Op maandag 24 december 2012 17:41 schreef kawotski het volgende:
Ik zie wel een overeenkomst tussen Boogerd en Armstrong.. Die vrouwen waar ze mee waren en ineens houdt de relatie op..
Zo zou ik het doen ja.quote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef rubbereend het volgende:
Boogerd moet gewoon als een speer een boek schrijven en dan bekennen, goed voor de verkoopcijfers
of ze waren moe van het voorjaar?quote:Op maandag 24 december 2012 19:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch blijft het wel vreemd dat Rabo (vooral Boogerd) een fantastisch voorjaar reed in 1999. Het lijkt me dat sommigen veel eerder met de dope zijn begonnen dan zomer 1999.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_Tour_van_96___.htmlquote:'Al tijdens Tour van 1996 doping bij Rabo'
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Al tijdens de Tour de France van 1996 werd er doping gebruikt binnen de Rabo-ploeg, zo vertelde een oudrenner aan Telesport. Die stelt dat er al tijdens het eerste jaar van Rabobank een dopingprogramma in de ploeg kwam.
Na een tegenvallend voorjaar werden er kritische vragen gesteld. In overleg met ploegleiding en de ploegarts werd een aantal renners reeds voor de start van die Tour in Den Bosch geprepareerd.
Met twee ritsuccessen (Michael Boogerd en Rolf Sorensen) en een super aanvallend gereden Tour was het succes direct aanwezig.
De Tour van 1999
Tegenoverde NOS vertelde een oudrenner van Rabo anoniem over het effect van de dramatisch verlopen Tour van 1999:
„De keuze was voor de renners simpel: meedoen of afhaken. Onderling hebben ze afgesproken dat ze ook zouden meedoen in het spel. De stemming was in de trant van: ’We laten ons niet meer piepelen’. Ze gingen aan de epo. Ploegarts Geert Leinders was op de hoogte. Een jaar later won Erik Dekker drie Tour-etappes. Rarara, hoe kan dat? Jij bent toch ook niet gek...”
Tour van 1998 reed ie vast niet schoon nee...quote:Op maandag 24 december 2012 19:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch blijft het wel vreemd dat Rabo (vooral Boogerd) een fantastisch voorjaar reed in 1999. Het lijkt me dat sommigen veel eerder met de dope zijn begonnen dan zomer 1999.
Hij kon Pantani en Ullrich aardig bij blijven...dat doe je niet op een bruine boterham met pindakaas.quote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tour van 1998 reed ie vast niet schoon nee...
quote:Op maandag 24 december 2012 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_Tour_van_96___.html
Ik denk bijvoorbeeld aan een Maarten den Bakker als je zijn prestaties gaat vergelijken voor 1998.quote:Op maandag 24 december 2012 19:58 schreef Van_Poppel het volgende:
huh, hoe kom je daar dan bij? hij heeft toch bekend te hebben gebruiktquote:Op maandag 24 december 2012 16:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat was Vaughters inderdaad. De tour van 2000 heeft ie dus waarschijnlijk clean geredenEn dan tweede worden op de Hautacam
Dat was volgens mij 2 jaar daarvoorquote:Op maandag 24 december 2012 23:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
huh, hoe kom je daar dan bij? hij heeft toch bekend te hebben gebruikt
ik denk dat de meeste dat zijn, anders zou je gewoon een prestatie drop moeten zien.quote:Op maandag 24 december 2012 23:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat was volgens mij 2 jaar daarvoorMisschien was hij gewoon recidivist
Die zie je dan ook duidelijk, bij bijv. Vaughters...quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste dat zijn, anders zou je gewoon een prestatie drop moeten zien.
oooooh, Harm Kuipers kan vannacht weer niet slapenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die zie je dan ook duidelijk, bij bijv. Vaughters...
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/rider.asp?riderid=11521
zou het puur relatie gerelateerd zijn waarom ze uit elkaar gingen. Ik kan me voorstellen dat op enig moment man/wielerprof tegen vrouw zegt ik heb al die tijd wat verborgen gehouden..quote:
ik geloof dat het met boogerd's was, dat hij na zijn pensioen niks meer deed of depressief wasquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:07 schreef kawotski het volgende:
[..]
zou het puur relatie gerelateerd zijn waarom ze uit elkaar gingen. Ik kan me voorstellen dat op enig moment man/wielerprof tegen vrouw zegt ik heb al die tijd wat verborgen gehouden..
ja, dat is codetaal, vitamines zijn hier op elke straathoek te krijgen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:36 schreef marcodej het volgende:
Las in de weekendkrant dat hij naar Matschiner ging omdat "de Italiaanse vitamines die ik altijd gebruikte niet meer verkrijgbaar waren via de ploeg."
Dit is toch gewoon (niet zo onopvallende) codetaal, of denk ik nu te ver?
Waarschijnlijk vind je mij te wantrouwig, waar ik jou naief vind.quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dus iedereen die een grote rond uit heeft gereden gebruikt doping? En hetzelfde geldt voor iedereen die voor Sky hebben gereden? Dit zijn precies de reacties waar ik op doelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |