abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120721341
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hebben deze renners ook zelf gezegd dat ze clean zijn?
Google er op los zou ik zeggen.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 24 december 2012 @ 16:19:09 #152
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_120721734
quote:

[..]

Zijn er toch zoveel die zeggen dat ze geen doping gebruiken? Ik zou er meer waarde aan hechten als anderen dat zeggen of als ze dus als clean bekend staan in het peloton :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_120721930
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:09 schreef wimderon het volgende:

[..]

Google er op los zou ik zeggen.
waarom? als deze renners het zijn, dat betekent dus dat de andere 99% wel doping gebruikt.
alleen nog de vraag hoeveel en hoe vaak?
want een beetje doping om te kunnen volgen of je volproppen voor het podium te kunnen halen, is altijd nog een groot verschil
pi_120722424
quote:

[..]

Cummings doet niet aan pillen en spuiten. Hoe moet die gozer doping innemen?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_120722750
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Zou de zoon van Erik Dekker al een mooie brief aan zijn vader hebben klaar liggen? O+
Ik zie echt te vaak grappen en stukjes tekst van de wielerprik komen ;(
pi_120722845
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:33 schreef Steven184 het volgende:

[..]

vaporizer :)
  Trouwste user 2022 maandag 24 december 2012 @ 16:44:24 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_120722956
Er zal nu ook anders tegen Max van Heeswijk worden aangekeken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120722976
quote:
17s.gif Op maandag 24 december 2012 16:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

vaporizer :)
Uiteraard, maar het was enigzins sarcastisch.

THEFXR wil waarschijnlijk een audio-opname waarop de genoemde vier renners zeggen dat ze geen doping gebruiken. Daarnaast wil hij waarschijnlijk van elke actieve renner in het profpeloton een statement dat ze de vier genoemde renners als 'schoon' zien.

En daarna zegt hij dat ze toch dopeurs zijn omdat ze nou eenmaal wielrennen.
pi_120723012
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:33 schreef Steven184 het volgende:

[..]

ik geloof hem niet:

1) heeft een HGH kaak
2) heeft bij sky gereden
3) heeft rondes van italie en de tdf uitgereden

de dagzeges geloof ik wel.

en aan spuiten moet je wel meedoen, anders kunnen ze geen bloed van je afnemen voor een dopingtest.
pi_120723023
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:44 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Uiteraard, maar het was enigzins sarcastisch.

THEFXR wil waarschijnlijk een audio-opname waarop de genoemde vier renners zeggen dat ze geen doping gebruiken. Daarnaast wil hij waarschijnlijk van elke actieve renner in het profpeloton een statement dat ze de vier genoemde renners als 'schoon' zien.

En daarna zegt hij dat ze toch dopeurs zijn omdat ze nou eenmaal wielrennen.
In een van de stukken van het USADA-rapport staat wel dat een paar dopeurs zo verbaasd zijn dat Moreau zo'n laag hematocriet heeft :D
pi_120723195
quote:
17s.gif Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

In een van de stukken van het USADA-rapport staat wel dat een paar dopeurs zo verbaasd zijn dat Moreau zo'n laag hematocriet heeft :D
Ook Vaughters was verbaast dat Moreau 'clean' en met zo'n laag hematocriet reed toen hij bij CA kwam.
pi_120723280
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:50 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ook Vaughters was verbaast dat Moreau 'clean' en met zo'n laag hematocriet reed toen hij bij CA kwam.
Dat was Vaughters inderdaad. De tour van 2000 heeft ie dus waarschijnlijk clean gereden :D En dan tweede worden op de Hautacam :)
pi_120723314
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik geloof hem niet:

1) heeft een HGH kaak
2) heeft bij sky gereden
3) heeft rondes van italie en de tdf uitgereden

de dagzeges geloof ik wel.

en aan spuiten moet je wel meedoen, anders kunnen ze geen bloed van je afnemen voor een dopingtest.
Dus iedereen die een grote rond uit heeft gereden gebruikt doping? En hetzelfde geldt voor iedereen die voor Sky hebben gereden? Dit zijn precies de reacties waar ik op doelde.
pi_120723382
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Dus iedereen die een grote rond uit heeft gereden gebruikt doping? En hetzelfde geldt voor iedereen die voor Sky hebben gereden? Dit zijn precies de reacties waar ik op doelde.
Ach gewoon laten gaan joh.
pi_120723445
quote:
Vacansoleil: "Bole heeft onschuld gestaafd"

Grega Bole kan voorlopig op beide oren slapen. Het onderzoek dat Vacansoleil had ingesteld, heeft niets opgeleverd dat zijn transfer van Lampre naar zijn nieuwe ploeg op de helling kan zetten. "Bole heeft ontkend dat hij zich met doping heeft ingelaten."

De Sloveen Bole dook zijdelings op in het Usada-rapport over Lance Armstrong. Vacansoleil liet een advocaat en een dokter een eigen onderzoek voeren. Dat heeft geen belastende info opgeleverd.

"Bole heeft zijn onschuld gestaafd door antwoord te geven op een aantal vragen. Hij heeft daarbij ontkend dat hij zich met doping heeft ingelaten. Dat is door hem schriftelijk onderschreven."

Bole werd opgevoerd in een afgeluisterd gesprek tussen de Italiaanse ex-renner Leonardo Bertagnolli en de Italiaanse dokter Michele Ferrari. Manager Daan Luijkx nam contact op met Bertagnolli.

"In een brief heeft Bertagnolli gezegd dat hij niets weet dat Bole linkt aan gebruik of verspreiding van doping. We zijn overeengekomen dat als Bertagnolli of Bole gelogen hebben, dan wordt Bole op staande voet ontslagen", zegt Luijkx

Vacansoleil vertrouwt Bole. "Een onafhankelijke chemicus (Douwe de Boer) heeft de profielen van zijn biologisch paspoort geanalyseerd en daar is niets belastends gevonden."
pi_120723607
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef Steven184 het volgende:

[..]

In een ronde moet je elke etappe binnen een bepaalde tijd afleggen, zoveel minuten van de 1ste plaats. in het begin zou dat nog wel kunnen, maar later in de ronde daalt je prestatie aanzienlijk omdat je veel minder herstel hebt dan renners die wel gebruiken.
Zelfs gert jacobs heeft toegegeven dat hij testo en EPO heeft gebruikt en nog haalde hij het niet binnen de gestelde tijdslimiet, of was jacobs zo'n natte krant van een wielrenner?
pi_120723879
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ach gewoon laten gaan joh.
Het keerpunt voor de Rabobank-ploeg kwam volgens de bron in het jaar voor de eeuwwisseling. "1999 was een dramatische Tour de France geweest voor Rabobank. Na die Tour hebben de renners onderling afgesproken dat het zo niet meer kon en dat er iets moest veranderen."

De keus was voor de renners simpel: meedoen of afhaken. "Onderling hebben ze afgesproken dat ze ook zouden meedoen in het spel. De stemming was in de trant van: 'We laten ons niet meer piepelen'. Ze gingen aan de epo." En dat gebeurde volgens de oud-renner met medeweten van de dokter Geert Leinders: "De ploegarts was op de hoogte. Dat is dus Geert Leinders."

Dat was dus met doping ongeorganiseerd, maar niet met EPO.
ze gingen dus naar EPO en georganiseerd gebruik.
pi_120723880
quote:
'Verkapte bekentenis? Interpreteer het zoals je wilt'

In de dopingzaak rond Rabobank wil Michael Boogerd niet als eerste uit de school klappen. 'Ga eerst maar eens bij mijn ploeggenoten langs, want als ik als enige ga zeggen wat ik allemaal weet, ben ik straks de kop-van-jut', vertelde de voormalige kopman gisteren aan de NOS na vragen over dopinggebruik.

Waar Michael Boogerd eerder alle contact met dopinghandelaar Stefan Matschiner ontkende, moest hij zaterdag in NRC Handelsblad toegeven de Oostenrijker wel eens ontmoet te hebben in een wijnbar in Wenen. De krant confronteerde de Hagenaar bovendien met verschillende betaalde rekeningen aan het adres van Matschiner.

'Dat was niet voor doping, maar voor vitamines', aldus Boogerd, die een laatste rekening van 2008, toen hij zelf al was gestopt als profwielrenner, toeschreef aan 'afslankproducten voor zijn ex-vrouw'.

Michael. Het NRC-verhaal en je reactie op de NOS. Daar heb ik toch nog wat vragen over...

Boogerd tegen AD Sportwereld: 'Ja, maar ik heb alles al gezegd. Ik ga niet meer reageren op vragen die ik nu nog krijg.'

Helaas. Je verwijst media immers door naar ploeggenoten uit angst om zelf de kop-van-jut te worden. Moet ik dat nu zien als een verkapte schuldbekentenis?

'Nou, ehh.. iedereen interpreteert mijn woorden maar zoals ze het willen interpreteren. Lees het dus maar zoals je het wilt lezen.'

Maar Michael, 'vitamines en afslankpillen'...?

'Dat kan ik door meerdere mensen laten bevestigen. Mijn ex-vrouw is al gebeld. Maar ik laat het hier nu bij. Ik ga me de komende tijd op de baby (vriendin Darya is hoogzwanger, red.) focussen.'
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_120723887
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:58 schreef THEFXR het volgende:

Zelfs gert jacobs heeft toegegeven dat hij testo en EPO heeft gebruikt en nog haalde hij het niet binnen de gestelde tijdslimiet, of was jacobs zo'n natte krant van een wielrenner?
Bergop was Jacobs een natte krant ja.
Maar ik denk wel dat ze er goed aan zouden doen om die tijdslimiet te verruimen. Als er vooraan een pakhaas rijdt, dan moet je als sprinter haast ook wel pakken om binnen de tijd over die bulten te geraken.
pi_120724174
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:04 schreef alpeko het volgende:

[..]

Bergop was Jacobs een natte krant ja.
Maar ik denk wel dat ze er goed aan zouden doen om die tijdslimiet te verruimen. Als er vooraan een pakhaas rijdt, dan moet je als sprinter haast ook wel pakken om binnen de tijd over die bulten te geraken.
dat klopt ja, alleen vind ik het dan nog erg verdacht dat een schone renner, het wel binnen de limiet haalt, ondanks dat zijn lichaam steeds vermoeiender wordt.
  maandag 24 december 2012 @ 17:14:59 #171
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_120724396
Boogerd heeft iemand nodig die 'm af en toe vertelt dat hij gewoon beter zwijgt. Natuurlijk blijven ze naar hem terugkeren als hij zichzelf elke keer opnieuw in een hoek lult.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_120724515
quote:
2s.gif Op maandag 24 december 2012 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Boogerd heeft iemandr nodig die 'm af en toe vertelt dat hij gewoon beter zwijgt. Natuurlijk blijven ze naar hem terugkeren als hij zichzelf elke keer opnieuw in een hoek lult.
Intelligent komt hij niet over nee.
pi_120724695
quote:
2s.gif Op maandag 24 december 2012 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Boogerd heeft iemand nodig die 'm af en toe vertelt dat hij gewoon beter zwijgt. Natuurlijk blijven ze naar hem terugkeren als hij zichzelf elke keer opnieuw in een hoek lult.
Boogerd moet mediastilte houden of gewoon alles vertellen en van die lastige vragen af zijn om s'nachts weer goed kunnen slapen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 december 2012 @ 17:24:55 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120724949
Boogerd moet gewoon als een speer een boek schrijven en dan bekennen, goed voor de verkoopcijfers
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 24 december 2012 @ 17:30:16 #175
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_120725304
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Boogerd moet mediastilte houden of gewoon alles vertellen en van die lastige vragen af zijn om s'nachts weer goed kunnen slapen.
Misschien slaapt ie 's nachts al uitstekend :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')