De Jongh lijkt me waarschijnlijker dan Lotz inderdaad. Lotz had dit niet zozeer anoniem hoeven doen. Doet niets meer in de sport en was toch al betrapt.quote:Op zondag 23 december 2012 18:01 schreef One_of_the_few het volgende:
De Jongh zou ook nog kunnen.
Dacht dat Lotz helemaal klaar was met de wielerwereld. De Jongh zit er nog half in en na zijn eerdere bekentenis kan ik wel begrijpen dat hij dit anoniem doet. Het zou de positie van Boogerd ook onhoudbaar maken. Als goede vriend..
Dan valt dat vedette verhaal niet zo goed mee te rijmen. Of het moet om de sprinters Petacchi of Zabel gaan.quote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ga voor Maarten den Bakker als anonieme bron.
Ik hou van jou, marcodejquote:Op zondag 23 december 2012 18:54 schreef marcodej het volgende:
Thorwald Veneberg deed het gewoon op injecties van ijsbergsla.
quote:Op zondag 23 december 2012 18:54 schreef marcodej het volgende:
Thorwald Veneberg deed het gewoon op injecties van ijsbergsla.
De enige die echt clean is, is natuurlijk 'het fenomeen'quote:Op zondag 23 december 2012 19:46 schreef wimderon het volgende:
En Berend Veneberg, zou die clean zijn?
Dat vind ik altijd zo'n domme uitspraak. Wielrenner zonder fiets is niet mogelijk. Zonder doping kan best alleen doe je niet mee voor de prijzen als anderen wel pakken.quote:Op zondag 23 december 2012 20:02 schreef THEFXR het volgende:
wielrennen zonder doping is niet mogelijk.
ik zou zeggen, mail het hemquote:Op zondag 23 december 2012 20:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n domme uitspraak. Wielrenner zonder fiets is niet mogelijk. Zonder doping kan best alleen doe je niet mee voor de prijzen als anderen wel pakken.
van de renner in het filmpjequote:Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Van wie was die uitspraak dan? Zal wel van een gepakte renner of een dubieuze arts zijn.
reportage uit 2011.quote:Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Van wie was die uitspraak dan? Zal wel van een gepakte renner of een dubieuze arts zijn.
De Jongh kan niet. Die zat in 1999 niet bij Rabo en kan dus nooit bij dat gesprek aanwezig zijn geweest na de Tour van 1999.quote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
De Jongh lijkt me waarschijnlijker dan Lotz inderdaad. Lotz had dit niet zozeer anoniem hoeven doen. Doet niets meer in de sport en was toch al betrapt.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
De Jongh kan niet. Die zat in 1999 niet bij Rabo en kan dus nooit bij dat gesprek aanwezig zijn geweest na de Tour van 1999.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |