abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120631397
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 13:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jep, good find ;)

toch een beetje verdacht?
Ik zie zo'n meisje als Wust er niet voor aan, maar goed, dat is misschien naief. BAM zit er as we speak. ;)
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_120631579
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 13:07 schreef THEFXR het volgende:
Kan ik een aanslag plegen op jullie geheugen?
ik weet uit mijn hoofd dat er een nederlandse schaatsploeg was, die hun seizoens voorbereiding op de canarische eilanden deed, valt hier een link te maken met Fuentes?
https://maps.google.nl/ma(...)lto,+Spanje&t=m&z=14

and the plot thickens..

Vind die blessures van Kramer wel verdacht moet ik zeggen, zo vaak kort voor een seizoen. En van een schommel vallen :N
pi_120631812
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 13:47 schreef nostra het volgende:
BAM
Dat denken we wel vaker dat we bepaalde sporters er niet voor aanzien, soms geloof je het niet, ook omdat sommige sporters heel overtuigend kunnen zijn.
De lijst van Fuentes was toch 150 namen lang met 50 wielrenners?
pi_120631864
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 13:54 schreef CPS2000 het volgende:

[..]

and the plot thickens..

Vind die blessures van Kramer wel verdacht moet ik zeggen, zo vaak kort voor een seizoen. En van een schommel vallen :N
Het ligt er aan welke belessures? het is wel algemeen bekend dat spierversterkende middelen blessures geven, omdat de pezen en banden de belasting niet aankunnen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 december 2012 @ 14:07:45 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120631960
quote:

[..]

and the plot thickens..

het is verdachter dat hij er een jaar uit is geweest, kan net zo goed een schorsing geweest zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120632063
Ik bedoel vooral dat Kramer al een paar keer vlak voor het seizoen 'geblesseerd' was. Door geen wedstrijden te doen wordt hij ook niet gecontroleerd bij wedstrijden.
pi_120632283
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 14:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het is verdachter dat hij er een jaar uit is geweest, kan net zo goed een schorsing geweest zijn.
ook ja, precies 1 jaar voor blessure, welke blessure was dat dan?
en dan voetballer Robben, vaak geblesseerd en kaal geworden op zijn 23ste
omdat hij waarschijnlijk gevoelig is voor DHT, dat bij het gebruik van sterioden om de hoek komt kijken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 december 2012 @ 14:18:29 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120632318
Sinds ik toen hoorde dat de schorsingen en betrapte atleten lang niet altijd bekend worden gemaakt kijk ik heel anders naar lange blessures :{
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120632332
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 14:10 schreef CPS2000 het volgende:
Ik bedoel vooral dat Kramer al een paar keer vlak voor het seizoen 'geblesseerd' was. Door geen wedstrijden te doen wordt hij ook niet gecontroleerd bij wedstrijden.
ooh, dat was mij onbekend, ik dacht dat ze gewoon onder WADA vielen, die mogen nl altijd controleren, geblesseerd of niet.
pi_120632408
WADA moet maar eens op zo'n traingskamp op de canarische eilanden gaan controleren om 6 uur s'ochtends, ben benieuwd wat daar uit zou komen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 december 2012 @ 14:23:33 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120632484
voglens mij worden ze op trainingskampen wel gecontroleerd hoor, kan me zo'n soort tweet van Ireen herinneren.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_120632850
quote:
voor als je tijd over hebt, long read.

http://tennishasasteroidp(...)serena-williams.html
  zaterdag 22 december 2012 @ 14:34:26 #63
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_120632903
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 14:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en dan voetballer Robben, vaak geblesseerd en kaal geworden op zijn 23ste
omdat hij waarschijnlijk gevoelig is voor DHT, dat bij het gebruik van sterioden om de hoek komt kijken.
Dat begon al toen hij 17 was dus dat lijkt me niet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_120633192
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 14:34 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat begon al toen hij 17 was dus dat lijkt me niet.
aah oke, maar
http://www.gelderlander.n(...)aatstalent-1.2922888

https://nl.wikipedia.org/wiki/Wesley_Lommers

15 jaar en aan de sterioden 8)7
pi_120633232
Boogerd :')
pi_120662175
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 14:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Boogerd :')
Hij maakt het nu nog erger, hij wil niet de kop van Jut zijn, dus gaat hij niet als eerste vertellen wat er gebeurd is. In mijn oren klinkt dat als een bekentenis.
sig verwijderd door FA
pi_120662390
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 08:21 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Hij maakt het nu nog erger, hij wil niet de kop van Jut zijn, dus gaat hij niet als eerste vertellen wat er gebeurd is. In mijn oren klinkt dat als een bekentenis.
"Heb je doping gebruikt?"
"Ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken."

Dat klonk voor jou niet als een bekentenis? :D
Boogerd heeft al zo veel verkapte bekentenissen gegeven (ook even zoveel ontkenningen, maar als je dat geloofde...)
pi_120662429
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 09:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

"Heb je doping gebruikt?"
"Ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken."

Dat klonk voor jou niet als een bekentenis? :D
Boogerd heeft al zo veel verkapte bekentenissen gegeven (ook even zoveel ontkenningen, maar als je dat geloofde...)
Uhmm, natuurlijk geloof ik 'm niet. En dat is niet pas gisteren ontstaan, dat is al vrij lang.
sig verwijderd door FA
  zondag 23 december 2012 @ 09:10:34 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120662437
Ik gun het de Rabobank wel deze negatieve publiciteit, stelletje schijnheilige boeren
pi_120663092
quote:
Maar nog steeds wel out-of-competition... Nu is dat natuurlijk minder 'frequent' dan als je ook telkens bij wedstrijden wordt gecontroleerd, maar stel dat je gebruikt, dan zorg je er natuurlijk sowieso voor dat je op wedstrijddagen (waarvan je weet wanneer ze zijn) niet meer gepakt kan worden. Dus die controles maken sowieso al niet echt uit, want die zijn makkelijk te doorstaan.

Het is echt niet zo dat als je 'geblesseerd' bent je niet meer gecontroleerd wordt, out-of-competition bestaat nog steeds. Al zou je wel wat meer risico kunnen nemen, door competitie een tijdje te mijden ja, zou je in theorie wat langere tijd kunnen kuren en opbouwen, maar bij een verrassingscontrole moet je dan alsnog niet tegen de lamp lopen, want ze komen ook heus wel langs op trainingskampen.

Maar spierversterkende middelen, wat testosteron en micro-dosissen EPO helpen zeker wel met schaatsttrainingen ja... :Y) Vooral de intense hoeveelheid krachttraining die ze doen, kan bijna niet zonder wat 'ondersteuning'. Bloedtransfusies in het schaatsen geloof ik niet zo in, vooral omdat de duur van de wedstrijden wat kort is en je hematocriet veel meer mogelijkheden heeft om te herstellen t.o.v. een grote ronde fietsen of zo...

Verder is de waarheid over Rabobank wel prima als die naar buiten komt, maar ze verdienen niet meer negatieve aandacht dan andere ploegen of winnaars en de publiciteit in Nederland is wel heel erg scheef op Rabo gericht, alsof ze de as van alle kwaad in het wielrennen waren of zo... :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 14:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

voor als je tijd over hebt, long read.

http://tennishasasteroidp(...)serena-williams.html
http://www.nypost.com/p/n(...)3FXOULdoqlWqXmotSDSP

Die is wel geniaal trouwens, gewoon jezelf opsluiten in je panic room en vervolgens zeggen dat je dacht dat de dopingcontroleur een gek was die je wat aan wilde doen... :D En vervolgens geen test af te hoeven staan... _O- Sowieso in 2 jaar geen enkele out-of-competition controle voor Serena Williams (in 2010 en 2011). :')

Maar ja 'tennis heeft geen dopingprobleem, want er zijn geen positieve tests, dus er is geen probleem!'. :s)
Jack does it in real time...
pi_120663403
quote:

[..]

and the plot thickens..

Vond ik ook een raar verhaal... Anderzijds reed hij half september nog wielerwedstrijden.
pi_120664100
Zijn altijd lastige zaken. Uiteindelijk vind je bij bijna iedereen wel een stok om mee te slaan. Op het Cyclingnews forum is de meerderheid erover eens dat Gesink een typische ouderwetse omerta verdediger is omdat hij in een interview alleen Ricco noemde als iemand die het verziekte (dat door een aantal Nederlanders terecht werd opgemerkt dat Gesink in een ander interview ook Valverde, Mosquera en Rebellin noemde wordt vervolgens natuurlijk genegeerd). (Ik blijf erin geloven dat een Gesink de laatste jaren clean rondrijdt. Wel met die nuance, want ik sluit niet uit dat hij in eerdere jaren wel gebruikte (ook getuige zijn opmerking dat hij de eerste man was van de nieuwe generatie, wat ik opvat als dat hij wel het een en ander heeft meegekregen van de generatie ervoor).)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 12:42:07 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120665819
Laat er maar gewoon een waarheidscommissie komen, alles op tafel! Dit is echt gerommel elke keer
DeLuna vindt me dik ;(
pi_120666761
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 12:42 schreef rubbereend het volgende:
Laat er maar gewoon een waarheidscommissie komen, alles op tafel! Dit is echt gerommel elke keer
Blijft wel lastig hoor, want dat zou erg veel renners een schorsing op kunnen leveren. Zou niet echt lekker zijn voor het Nederlands wielrennen als Gesink nog eens geschorst wordt omdat hij in 2007 deelnam aan het dopingprogramma van Rabo. Of dat reden is om het niet te doen, ik weet het niet. Van mij hoeft het niet zo eigenlijk :P.
pi_120667294
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 08:21 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Is inderdaad gewoon een bekentenis. Als hij niks gebruikt had zou hij geen kop van jut worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')