PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Draai Vucinic en Jovetic omquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
best een aardig team
Ik vind hem een beetje lomp aanvoelen en zijn passing is niet zo goed als ik had gehoopt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Yaya Toure is echt ziek underrated in FUT.
Ik speelde gisteren met mijn Lacazette - Elyou team tegen een compleet Chileens team..het werd 7-7quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
best een aardig team
Nicequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:06 schreef Tim86 het volgende:
4-4-2 Lloris toen ik weer eens een gold pack kocht
Jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:09 schreef Rijst het volgende:
Mijn Legends zijn af. Wil iemand ze zien?
70k. Wel aardig gedropt afgelopen week, maar boeiendquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
NiceDat levert je weer een aantal packs op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:09 schreef vandermar het volgende:
Dan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik!quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:09 schreef Rijst het volgende:
Mijn Legends zijn af. Wil iemand ze zien?
Post nou maar, ik ben wel schieuwnierigquote:
Met welk team speelde je?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren trouwens voor het eerst IF Falcao tegengekomen. Speelde tegen een Amerikaan met een BBVA 3-4-2-1 met de duurst mogelijke spelers ongeveer..voorhoede Ronaldo - IF Falcao - Di Maria en verder nog o.a. IF Pepe, IF Ozil, IF Fabregas, IF Iniesta en hij liet o.a. Ibra nog invallen.
Kerel kon er echt he-le-maal niets van. Zijn eerste aanval was best mooi en die zat er meteen in omdat Falcao hem in een leeg doel liep na een stiftje van Di Maria, maar daarna was het net alsof zijn gehandicapte broertje ging spelen. LETTERLIJK iedere bal die hij had ging LB+Y en daarna won ik vrij simpel met 65% balbezit, terwijl ik daar niet eens op speel..ging echt nergens over..zonder die kutlag had ik hem al helemaal zoekgespeeld
Dortspurs, dus zelf ook wel een goed team. Anders verlies je dat soort potjes misschien nog ook..lag + LB+Y kan best dodelijk zijn en als het op penalties aankomt is het al helemaal een loterij danquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met welk team speelde je?
Jammer dat dit soort mensen juist zoveel coins hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren trouwens voor het eerst IF Falcao tegengekomen. Speelde tegen een Amerikaan met een BBVA 3-4-2-1 met de duurst mogelijke spelers ongeveer..voorhoede Ronaldo - IF Falcao - Di Maria en verder nog o.a. IF Pepe, IF Ozil, IF Fabregas, IF Iniesta en hij liet o.a. Ibra nog invallen.
Kerel kon er echt he-le-maal niets van. Zijn eerste aanval was best mooi en die zat er meteen in omdat Falcao hem in een leeg doel liep na een stiftje van Di Maria, maar daarna was het net alsof zijn gehandicapte broertje ging spelen. LETTERLIJK iedere bal die hij had ging LB+Y en daarna won ik vrij simpel met 65% balbezit, terwijl ik daar niet eens op speel..ging echt nergens over..zonder die kutlag had ik hem al helemaal zoekgespeeld
Bizar ja..en dan ook echt veel. Vraag me altijd af hoe dat nou kan. Natuurlijk hoeft er geen verband te zijn tussen aantal coins en je kwaliteiten, maar deze man kon er echt helemaal niets van..alsof hij niet meer dan 10 potjes heeft gespeeld en iemand hem alleen heeft uitgelegd waar de contain knop zit, hoe je schiet en hoe je een hoge bal geeft..Na een paar potjes ben je al beter dan dit..quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jammer dat dit soort mensen juist zoveel coins hebben
Misschien handelt hij bijna alleen maarquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bizar ja..en dan ook echt veel. Vraag me altijd af hoe dat nou kan. Natuurlijk hoeft er geen verband te zijn tussen aantal coins en je kwaliteiten, maar deze man kon er echt helemaal niets van..alsof hij niet meer dan 10 potjes heeft gespeeld en iemand hem alleen heeft uitgelegd waar de contain knop zit, hoe je schiet en hoe je een hoge bal geeft..Na een paar potjes ben je al beter dan dit..
Hij is blessiequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
moet die josti vlaar niet spelen ipv domme dingen tweeten
hoezo nog steeds?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:38 schreef Maver24 het volgende:
Hoe speelt Bale?, voelt tie nog steeds zo lomp aan of valt dat wel mee ?
quote:
whutquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:38 schreef Maver24 het volgende:
Hoe speelt Bale?, voelt tie nog steeds zo lomp aan of valt dat wel mee ?
Die gaat moeilijk duur wordenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Assist en een goal voor Benteke..nog een goaltje + uitwinst bij Liverpool moet genoeg zijn, maar ja
Lack of pace, ik denk 300K. Wat natuurlijk nog steeds heel erg veel is.quote:
82 pace is genoeg om belachelijk duur te worden hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lack of pace, ik denk 300K. Wat natuurlijk nog steeds heel erg veel is.
Hij is net Lukaku met iets mindere shooting. Hij is snel genoeg met zijn kracht.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lack of pace, ik denk 300K. Wat natuurlijk nog steeds heel erg veel is.
Die skills boeien geen reet joh.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:44 schreef Thorb het volgende:
2* skill wel kut al ging het vorig jaar met TOTY Giroud op zich nog wel.
TOTY Giroudquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:44 schreef Thorb het volgende:
2* skill wel kut al ging het vorig jaar met TOTY Giroud op zich nog wel.
dat ligt dat aan mij zekerquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op
Als je 88 dribbling lomp vindt aanvoelen...
op 10 jarige leeftijd spelen ze al als Barca 1quote:
Die gast heeft gewoon prima dribbling en is juist erg wendbaar voor iemand met zijn lengte..natuurlijk is het geen Messi, maar dat lijkt me logisch. Snap niet echt wat je dan van hem verwacht.quote:
misschien wel het punt dat tie geen goede agility heeft.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook niet een beetje raar?
Tja niet goed, ook niet slecht...quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
misschien wel het punt dat tie geen goede agility heeft.
Dida AC Milan?quote:
Is het raar als ik de LM niet herken?quote:
Ze Roberto skklquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is het raar als ik de LM niet herken?
Ze RObertoquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is het raar als ik de LM niet herken?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:08 schreef StijnDa het volgende:
Volgens mij komt er een IF Benteke aan, niet?
doe maar wat meerquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik reserveer alvast even 200K.
Voor zijn rechterbeen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik reserveer alvast even 200K.
Ik koop er even een paarquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:09 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb alvast een NIF benteke gekocht voor 25k442 ook nog
Hij verdient een dikke downgrade, ik snap ook niet waarom zijn overall omhoog is gegaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:14 schreef StijnDa het volgende:
Jammer dat Castaignos IRL zo slecht isDe IF zou wel 100k+ kosten, zelfs in de Eredivisie, maar wat een beest zou dat zijn...
Ik zou 'm halenquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:14 schreef StijnDa het volgende:
Jammer dat Castaignos IRL zo slecht isDe IF zou wel 100k+ kosten, zelfs in de Eredivisie, maar wat een beest zou dat zijn...
niks onder de 60Kquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie ook profit komen, ik hou em zelf wel denk ik
Doe ik ook. Hopen op nog een goalquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nu al voor 45k, ik zou ze erop gooien
Dat kan toch bijna niet?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]zou QPR een wedstrijd gaan winnen?
Als LWquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:34 schreef Jelle_96 het volgende:
Tweede goal van Taarabt blijkt een hele mooie te zijn.
Wie weet een IF'je.
Gardner, Bassong en Thomasquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:48 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
eens kijken wie ik daar nu neer ga zetten, moeten nog wel een paar silveren komen te staan,
Gardner is wel een goeie, Bassong is ook wel leuk maar ik zal even een keuze moeten maken tussen die 2quote:
Ferdinand centraal.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gardner is wel een goeie, Bassong is ook wel leuk maar ik zal even een keuze moeten maken tussen die 2
Kan ook.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:59 schreef wieisboos het volgende:
vdm volgens mij heb jij die wedstrijd niet eens gezien skkltje. je zat united te kijken
60 defending op CDM?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan met de IF
Onderhand meer pace achterin dan op de rest van het veld
Ja, ga Kljestan ook wel halen, maar heb hem al vaak op CDM gezien en dan kan volgens mij prima. 1.93 en 85 strength ookquote:
Oke dat is wel beast, maar matige verdedigende stats verderquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ga Kljestan ook wel halen, maar heb hem al vaak op CDM gezien en dan kan volgens mij prima. 1.93 en 85 strength ook
Heb je al mijn 8000 posts waarin ik hem ophemel en zeg dat iedereen hem moet kopen gemist?quote:
Ik lees ze nooit maar ik zie zijn naam wel vaak voorbij komenquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je al mijn 8000 posts waarin ik hem ophemel en zeg dat iedereen hem moet kopen gemist?
Dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn gemiddelde was eerst veel beter toen hij nog naast Muriel speelde, maar Falcao eist wat meer ballen op
In wat voor team wilde je hem evt. gaan gebruiken?quote:
Tja, dikke crash tov een week geleden..echt alles is wel gezakt volgens mij, al lijken silvers er relatief gezien veel minder last van te hebben (for now)quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rojo voor 500c, #SMLENO
Wat een bazen stats trouwens. Ook nog 3* voor een CB
Ik heb alweer de nodige winst gemaakt vandaag maar ik verkoop de spelers nog steeds niet zo makkelijk als een aantal weken geleden. Misschien zet ik ze er ook wel voor veel op.
Weet ik nog niet. Zal wel een Colombiaanse driehoek worden aangezien de spitsen in zijn competitie zuigen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In wat voor team wilde je hem evt. gaan gebruiken?
Martinez - Muriel en Quintero erachter isquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Zal wel een Colombiaanse driehoek worden aangezien de spitsen in zijn competitie zuigen.
IF James Rodriguez >>>> Quinteroquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Martinez - Muriel en Quintero erachter is![]()
En Falcao erbij ipv Muriel is nog beter, maar weet niet hoeveel coins je nog hebt
Genoeg wedstrijden mee gespeeld, maar ik vind Quintero veel beter.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
IF James Rodriguez >>>> Quintero
heb je nog een triple link ook hoef je weinig te compenseren
Rodrigo heeft betere stats dan Martinez...quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Zal wel een Colombiaanse driehoek worden aangezien de spitsen in zijn competitie zuigen.
Ja, ik pik de deals nog wel makkelijk op. Ik miste Rojo eerder voor 400 maar toen zette degene die hem kocht hem weer voor te weinig erop. Toen kocht ik net 1 voor 500 die er 4 minuten op stond en een Torres Nilo voor 1.2k die er 8 minuten op stondquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, dikke crash tov een week geleden..echt alles is wel gezakt volgens mij, al lijken silvers er relatief gezien veel minder last van te hebben (for now)
Kun je je team met hem is posten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn gemiddelde was eerst veel beter toen hij nog naast Muriel speelde, maar Falcao eist wat meer ballen op
Als Quintero niet bevalt ga ik Ibarbo daar neerzetten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg wedstrijden mee gespeeld, maar ik vind Quintero veel beter.
snorroquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ga Kljestan ook wel halen, maar heb hem al vaak op CDM gezien en dan kan volgens mij prima. 1.93 en 85 strength ook
Linksback speelt hij toch meestal?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:32 schreef DutchSL het volgende:
Zullen ze Mangala ook een UP geven? Deden ze al toen hij nooit speelde vorig jaar, dus nu hij wel regelmatig speelt moet hij nog beter zijn
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:32 schreef leoon. het volgende:
[..]
Kun je je team met hem is posten?
Laatste weken niet, sinds Alex Sandro in de basis staat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Linksback speelt hij toch meestal?
Nicequote:Op zaterdag 15 december 2012 18:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heb ik. Tim heeft met Italiaanse verdediging
Ga Falcao nog kopen denk ik.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:32 schreef leoon. het volgende:
[..]
Kun je je team met hem is posten?
Door Antonio Fereira en Zelao en Kanu achterin te doen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
kan ik dit afmaken zonder er een compleet Liga do Brasil team van te maken?
Ik heb er 1x tegen gespeeld, maar hij was onzichtbaar in die wedstrijd terwijl tegenstander toch 3x scoorde (ik zelf 6x).quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:40 schreef vandermar het volgende:
Ik flikker mijn laatste 2 Benteke's er zo maar voor 30K op
Ik heb er 2 verkocht tot nu toe, 1 voor 45K en 1 voor 43K deze zijn CF en CAMquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Mijne voor 42k verkocht eind vd wedstrijd
Ik had hem in mijn 1e teamquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:43 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
2x gescoord vandaag, grote kans op een IF.
Mijn moeder ook. Gelukkig heb ik daar maar een keer per week last vanquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:44 schreef vandermar het volgende:
Mijn moeder is echt een wandelende klaagbaak
Mijn ouders zijn gelukkig/op sommige momenten jammer genoeg niet gescheiden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Gelukkig heb ik daar maar een keer per week last van
Ja toen ik hem erop zette stonden er al flink wat voor 43-44k opquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er 2 verkocht tot nu toe, 1 voor 45K en 1 voor 43K deze zijn CF en CAMBeide had ik ze voor rond de 25K. Nu gaat die prijs alleen dalen als een idioot
Ja.quote:
Voor mij wel ja. Vorig jaar was hij ook al een geniale CDM. Fucking snel, mega sterk ,geniale longshot..quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:48 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar werkt dat? Normaal CF zie ik, vooral veel pace en defending minder?
Tering maar zal ze is uitproberen dan!quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor mij wel ja. Vorig jaar was hij ook al een geniale CDM. Fucking snel, mega sterk ,geniale longshot..
Sowieso een heerlijk team. Voor een 3-5-2 wel mega aanvallend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CDM's scoren ook behoorlijk wat goals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:55 schreef leoon. het volgende:
[..]
Tering maar zal ze is uitproberen dan!
Dit gaat het denk ik worden:waarom Biabiany?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met andere woorden hij is K snelquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:58 schreef leoon. het volgende:
[..]
Die maakte in mijn oude team echt zieke goals
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:55 schreef leoon. het volgende:
[..]
Tering maar zal ze is uitproberen dan!
Dit gaat het denk ik worden:Rodriguez om CAM in 352SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een afrader.
Ja daar kun je niet omheen zennequote:Op zaterdag 15 december 2012 18:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
met andere woorden hij is K snel
87 longshots?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Rodriguez om CAM in 352Echt een afrader.
169cm?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
drie keer raden hoe lang hij is
170?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Kleiner dan Fuentes die 1.70 is?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
bassongquote:
Die keepers zijn ook allemaal kutquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bijna alle snelle Mexicaanse CBs zijn niet zo groot behalve Araujo en Diego Reyes
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die keepers zijn ook allemaal kut
Die IF ook? Mij lijkt Orozco de beste keeper maar volgens mij is hij ook niet zo groot. Vorig jaar had ik Michel en die deed het redelijk goed. Dat team was misschien wel mijn beste team vorig jaarquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die keepers zijn ook allemaal kut
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel beter zijn ze er niet.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel beter zijn ze er niet.
Als je op voorzetten speelt ja. Als je een skiller bent die vaak naar binnen komt nee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:10 schreef vandermar het volgende:
Zou blaszcszcykowski een goede RW zijn?
Dan doe ik Sam wel als RWquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je op voorzetten speelt ja. Als je een skiller bent die vaak naar binnen komt nee.
Fabiano van Porto vind ik ook erg goed, komt ook omdat hij zo groot is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Forster is qua stats misschien wel de beste silver GK omdat hij 2 meter is en hij heeft alles behalve kicking en speed 74 of hoger.
Lijkt me logisch. Sam heeft 4* skills en is links.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan doe ik Sam wel als RW
Schurrle - Reus - Sam
Ik hoor van mensen dat Dida tegenvalt ondanks die 88 positioning. Hij is ook met afstand de duurste BraSilver keeper (ook vanwege zijn naam)quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Fabiano van Porto vind ik ook erg goed, komt ook omdat hij zo groot is.
Misschien is Dida wel de beste door zijn 88 positioning(wat de belangrijkste stat is voor een keeper).
Brazilie heeft sowieso veel goede zilveren keepers. Je hebt die van Sporting, Fabiano, Dida, Bruno, Artur Novaes en nog veel meer goede.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoor van mensen dat Dida tegenvalt ondanks die 88 positioning. Hij is ook met afstand de duurste BraSilver keeper (ook vanwege zijn naam)
Gardner heeft leuke longshotsquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:16 schreef Maver24 het volgende:
Weet echt niet welke middenvelder ik moet nemen, twijfel tussen Gardner, Bannan en Delph
Diame is wel fijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:16 schreef Maver24 het volgende:
Weet echt niet welke middenvelder ik moet nemen, twijfel tussen Gardner, Bannan en Delph
Hennessey hield bij mij laatst zoveel tegen waardoor ik 1-1 speelde (tegen iemand van mijn friends list)quote:
Story of my life..echt dodelijk irritant. En dan komt er weer een message dat het aan de handicap ligtquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kerel in gold cup laten ragequitten met silvers
Welke positie?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:16 schreef Maver24 het volgende:
moet op de linker CM komen in 4411, Delph heeft wel goede balance and agility, Gardner heeft dikke longshots zo te zienquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Welke positie?
Bannan vind ik net iets verfijnder dan Delph al zijn ze allebei geweldig. Craig Gardner is ook een klasse apart.
Easy win toch, snap je irritatie niet. Na 15" was 'ie wegquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Story of my life..echt dodelijk irritant. En dan komt er weer een message dat het aan de handicap ligt
Dan zou ik Gardner nemen vanwege zijn workrates. Hij kan ook nog verdedigen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
moet op de linker CM komen in 4411, Delph heeft wel goede balance and agility, Gardner heeft dikke longshots zo te zien
Ik kijk de wedstrijd en ik heb het gemistquote:
Door ragequiters gaan de ratio's van mij spitsen naar de klote.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Story of my life..echt dodelijk irritant. En dan komt er weer een message dat het aan de handicap ligt
Dat heb ik ook wel eens jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kijk de wedstrijd en ik heb het gemist
Waarom die cb'squote:
Diaméquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:20 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
heb nu dit staan, nog ongeveer 50k te besteden voor dit team
Evertquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:22 schreef Tim86 het volgende:
Als Evert nog één keer zegt dat Mokhtar een lekker spelertje is dan spring ik uit het raam
Ik speel FIFA voor mijn plezier, niet om steeds na 20 minuten weer in het menu te zitten en weer opnieuw te beginnen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Easy win toch, snap je irritatie niet. Na 15" was 'ie weg
Mag ik je coins hebben of woon je niet zo hoogquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:22 schreef Tim86 het volgende:
Als Evert nog één keer zegt dat Mokhtar een lekker spelertje is dan spring ik uit het raam
Het moet een gemixte gold/silver team zijn, al die gouden verdedigers ben ik een beetje zatquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom die cb's![]()
![]()
die achterlijk dure prijs betaal je omdat ze silver zijn... en jij zet ze doodleuk in een gold team
Vooral Mariappa zal echt uit de toon vallen tussen die golds(1,77mquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom die cb's![]()
![]()
die achterlijk dure prijs betaal je omdat ze silver zijn... en jij zet ze doodleuk in een gold team
Ik denk wel dat ik dood ben, maar kan ook zijn dat ik alleen wat dingen breek, dus ik beloof niks. Dat wordt hopen dusquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mag ik je coins hebben of woon je niet zo hoog
is die echt maar zo kleinquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Vooral Mariappa zal echt uit de toon vallen tussen die golds(1,77m). Kaboul had veel beter gepast.
Ben vast begonnen met bidden. Aangezien je al 800 potjes fifa hebt gespeeld zal de samenleving je niet missen denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik dood ben, maar kan ook zijn dat ik alleen wat dingen breek, dus ik beloof niks. Dat wordt hopen dus [ afbeelding ]
Waarom nu al weggedaan ?, is tie aan het zakken alweerquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:25 schreef vandermar het volgende:
Jeuj, alle Benteke's weg. 35K profit
Ook verdedigend is hij gewoon pure middelmaat. 78 strength en 53 agression is niet bepaald om bang van te worden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:24 schreef Tim86 het volgende:
Mariappa is echt matig..die is alleen zo duur omdat hij da pace heeft en daarmee een van de snelste BPL CB's is..gelukkig kan hij nog wel springen, maar het is niet bijzonder.
hij is alweer bijna terug op zijn oude prijsquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom nu al weggedaan ?, is tie aan het zakken alweer
Jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom nu al weggedaan ?, is tie aan het zakken alweer
Je kunt beter een speler van 1,90 hebben met 60 springen dan een speler van 1,77 met 90 springen.quote:
Sommige mensen spelen gewoon om de tegenstander te irriteren, ook al speel je heel sportief.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat een gast dit
Hele veld over ssshen terwijl ik sportief doe enzo
Grappige gast. Het lukt hem niet om die kontshake te doen na z'n sshquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij verkoopt IF Bassong hier voor 748k, toen keek ik naar zijn prijs en hij kost nu minder dan 400k
[..]
Sommige mensen spelen gewoon om de tegenstander te irriteren, ook al speel je heel sportief.
jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef Djeetje het volgende:
word je geband als je ga bidbumperen ?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef Djeetje het volgende:
Terechtquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:42 schreef Djeetje het volgende:
Torres heeft de zelfde rating als Messi.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef Djeetje het volgende:
Waarom zeg je allemaal van die domme dingen...quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:42 schreef Djeetje het volgende:
Torres heeft de zelfde rating als Messi.
Omdat hij dom is... vrij domme vraag dit overigensquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Waarom zeg je allemaal van die domme dingen...
hij is 14 ofzoquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Waarom zeg je allemaal van die domme dingen...
google ?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:46 schreef wieisboos het volgende:
Hoe vinden al die clowns toch hun weg naar dit topic? Nadat SB, ROY en marcie weg zijn gegaan, zijn er gewoon nieuwe bij gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |