PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Draai Vucinic en Jovetic omquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
best een aardig team
Ik vind hem een beetje lomp aanvoelen en zijn passing is niet zo goed als ik had gehoopt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Yaya Toure is echt ziek underrated in FUT.
Ik speelde gisteren met mijn Lacazette - Elyou team tegen een compleet Chileens team..het werd 7-7quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
best een aardig team
Nicequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:06 schreef Tim86 het volgende:
4-4-2 Lloris toen ik weer eens een gold pack kocht
Jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:09 schreef Rijst het volgende:
Mijn Legends zijn af. Wil iemand ze zien?
70k. Wel aardig gedropt afgelopen week, maar boeiendquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
NiceDat levert je weer een aantal packs op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:09 schreef vandermar het volgende:
Dan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik!quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:09 schreef Rijst het volgende:
Mijn Legends zijn af. Wil iemand ze zien?
Post nou maar, ik ben wel schieuwnierigquote:
Met welk team speelde je?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren trouwens voor het eerst IF Falcao tegengekomen. Speelde tegen een Amerikaan met een BBVA 3-4-2-1 met de duurst mogelijke spelers ongeveer..voorhoede Ronaldo - IF Falcao - Di Maria en verder nog o.a. IF Pepe, IF Ozil, IF Fabregas, IF Iniesta en hij liet o.a. Ibra nog invallen.
Kerel kon er echt he-le-maal niets van. Zijn eerste aanval was best mooi en die zat er meteen in omdat Falcao hem in een leeg doel liep na een stiftje van Di Maria, maar daarna was het net alsof zijn gehandicapte broertje ging spelen. LETTERLIJK iedere bal die hij had ging LB+Y en daarna won ik vrij simpel met 65% balbezit, terwijl ik daar niet eens op speel..ging echt nergens over..zonder die kutlag had ik hem al helemaal zoekgespeeld
Dortspurs, dus zelf ook wel een goed team. Anders verlies je dat soort potjes misschien nog ook..lag + LB+Y kan best dodelijk zijn en als het op penalties aankomt is het al helemaal een loterij danquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met welk team speelde je?
Jammer dat dit soort mensen juist zoveel coins hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren trouwens voor het eerst IF Falcao tegengekomen. Speelde tegen een Amerikaan met een BBVA 3-4-2-1 met de duurst mogelijke spelers ongeveer..voorhoede Ronaldo - IF Falcao - Di Maria en verder nog o.a. IF Pepe, IF Ozil, IF Fabregas, IF Iniesta en hij liet o.a. Ibra nog invallen.
Kerel kon er echt he-le-maal niets van. Zijn eerste aanval was best mooi en die zat er meteen in omdat Falcao hem in een leeg doel liep na een stiftje van Di Maria, maar daarna was het net alsof zijn gehandicapte broertje ging spelen. LETTERLIJK iedere bal die hij had ging LB+Y en daarna won ik vrij simpel met 65% balbezit, terwijl ik daar niet eens op speel..ging echt nergens over..zonder die kutlag had ik hem al helemaal zoekgespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |