Ik kreeg mijne vergoed!!!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:38 schreef danic het volgende:
Gooi ik em nog dicht ook!
Nog even in de herhaling:
Heeft er iemand een bekkenband te leen of ter overname? Ik ben op zoek naar een serola maat 3.
Ja, die adviseerde mij deze. Ik kan hem niet via haar aanschaffen, maar kreeg een website, waar hij veel goedkoper is dan via de thuiszorgwinkel. Maar als ik em op marktplaats kon vinden of via hier, dan zou ze dat adviseren. Ik mag hem toch alleen maar aan als ik een stuk moet lopen. Verder niet.quote:
Ja een grijze!quote:Op zondag 16 december 2012 08:23 schreef Keshet het volgende:
Ik reageer straks even op de reacties op mijn vorige oproepmaar ik heb alvast een nieuwe vraag:
Heeft iemand een Hoppediz fleecepak in de kleinste maat (56/62) te koop?
Ik wil die nafnaf graag!quote:Op zondag 16 december 2012 12:09 schreef k_i_m het volgende:
Bij het leegmaken van de kapstok bleken er nog 3 te kleine winterjassen van Bep te hangen.
[ afbeelding ]
Esprit, mt 104-110
12 euro
[ afbeelding ]
Nafnaf (Lammy coat achtig, met suede), mt 4A, (vergelijkbaar met 104-110)
12 euro
[ afbeelding ]
Nel Veerkamp jas van H&M, mt 116
5 euro
Bij eventuele interesse kan ik ook nog daglichtfoto's maken indien gewenst.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:11 schreef Vanyel het volgende:
Geen pakketje, maar als je de kikkid jumpsuit los kwijt wil, wil ik m graag overnemen.
Als Danic 'm niet wil, roep ik JAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op zondag 16 december 2012 21:55 schreef Rixtje het volgende:
Ik kwam deze salopette nog tegen achter in de kast van Lotte komt van de H&M en is maat 80. Iemand interesse?
[ afbeelding ]
dat blondjestruitje... welke maat?quote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
shirtje van Jilly. erg mooi bij hele blondjes (1,50)
[
Deal! Ik stuur je een pm!quote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef Rixtje het volgende:
Danic ¤5,- inclusief verzenden is dat voor jou te doen? Ik vind hem ook geweldig maar toch echt voor een meisje
Gevoerde broeken!quote:Op zondag 16 december 2012 22:08 schreef Asyniur het volgende:
Is er behoefte aan longsleeves en (gevoerde) broeken, maat 68?
http://www.mijnalbum.nl/Album=HBKA6DUIquote:
Mag ik het Mex setje met gevoerde broek? Wat zou het verzenden kosten?quote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Album=HBKA6DUI
Er staat duidelijk bij als het gevoerd is of van dikkere stof.
De korte mouwen spullen heb ik altijd gecombineerd met een basisshirt van de Hema.
Mijn voorkeur gaat uit naar een pakket. Setjes worden alleen compleet verkocht.
Zie PMquote:Op maandag 17 december 2012 22:07 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Mag ik het Mex setje met gevoerde broek? Wat zou het verzenden kosten?
Blauwe noppies shirt, mag die alleen gaan? en het blauwe lief vestje. Beide in goede staat?quote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Album=HBKA6DUI
Er staat duidelijk bij als het gevoerd is of van dikkere stof.
De korte mouwen spullen heb ik altijd gecombineerd met een basisshirt van de Hema.
Mijn voorkeur gaat uit naar een pakket. Setjes worden alleen compleet verkocht.
De wollen rompers zijn gereserveerd
Die vestjesquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb 2 H&M vestjes te koop, de grijze met katjes is 98-104, de grijze met grote poes is 110-116.
(Ik vind de vestjes met knopen altijd vrij kort bij H&M).
Het kleinste vest is gedragen, nog in prima staat. De grijze met grote poes is amper gedragen.
[ afbeelding ]
Ook 2 skinny jeans van H&M (Model: Sqin - Regular waist - Leg slim)
De rechter is gedragen (nog in goeie staat), linker nauwelijks gedragen, op een moment gekocht dat een grotere maat nodig was.
[ afbeelding ]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |