PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Onduidelijke verwijzing inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:42 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet![]()
![]()
![]()
![]()
Stukje van de NOS site
maar GJE, ff serieus; http://www.futhead.com/fifa/squads/2306622/#squad-playerquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat een volk ook
Ik maak toch ook die shit niet van jullie
slechte chemquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar GJE, ff serieus; http://www.futhead.com/fifa/squads/2306622/#squad-player
zegt die je wat?
hij kijkt pas 1 of 2 jaar voetbal dacht ik, not sure...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar GJE, ff serieus; http://www.futhead.com/fifa/squads/2306622/#squad-player
zegt die je wat?
Je hoeft helemaal niks te verklappen want ik geef er geen neuk omquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:47 schreef TBakkert het volgende:
moet ik het dan nu nog gaan verklappen ook?
Op de een of andere manier vraag je er een beetje om. En geef toe het was best grappig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat een volk ook
Ik maak toch ook die shit niet van jullie
Hoe vraag ik erom?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vraag je er een beetje om. En geef toe het was best grappig.
Champions League finale 2008quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niks te verklappen want ik geef er geen neuk om
op PS3 wel, maar op webapp nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:51 schreef Mata het volgende:
Telkens als ik een speler zoek krijg ik de melding dat er een communicatieprobleem is en dat ik dus niks kan zoeken en ik heb dit probleem al sinds gisteravond..
Zijn er nog andere mensen die hier last van hebben?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef TBakkert het volgende:
maar ik ga eens even kijken hoe Johannes het doet #TVOH
tot laters
hahahahahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://theuglydance.com/?v=xkqkhkyipa
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://theuglydance.com/?v=xkqkhkyipa
Dat is DTM.quote:
Dit soort UI's:quote:
enzquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eventueel aanpassen dan, maar denk dat het team zoals ik het heb, het best mogelijk is qua Eresilvers
Ik, toen ik 6 jaar was.quote:
Hier kijken ze er ook naar. Wat een tering programmaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef TBakkert het volgende:
maar ik ga eens even kijken hoe Johannes het doet #TVOH
tot laters
Dat ben jij toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik snap alleen de plezier niet die jullie eruit halen.
wtf man je ouders vermoorden en kleine kinderen.quote:Update 21.22 uur:
De politie heeft de ouders van de schutter die vrijdag een bloedbad aanrichtte in een school in Connecticut, dood aangetroffen, meldde televisiezender NBC. Volgens Amerikaanse nieuwszenders doodde de schutter thuis eerst zijn vader, voor hij naar de school ging. Daar schoot hij vermoedelijk 27 mensen dood, onder wie zijn moeder die op de Sandy Hook school werkte.
Ik ga zo ff BO2 doen. Als het niet lukt en ik ga ragen schakel ik misschien over naar Fifaquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:01 schreef Thorb het volgende:
Mensen die straks nog even willen clubben of een potje ut?
?quote:
Dat de stekker nu definitief uit MSN is getrokkenquote:
oh dacht dat ze dat al een tijdje terug hadden besloten. Per wanneer gaat het dicht?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat de stekker nu definitief uit MSN is getrokken
Is nu dichtquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dacht dat ze dat al een tijdje terug hadden besloten. Per wanneer gaat het dicht?
ik zit nu gewoon op msn hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is nu dicht
Bij elk bericht dat je wilt sturen heb je nu een foutmelding
Stuur dan eens een berichtquote:
Qua chatten wel. Bellen isquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben laatst over gegaan op Skype, maar wat een baggerprogramma om te chatten
Werkt gewoon.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stuur dan eens een bericht
Behalve als die ander een kut verbinding heeft. Sinds tijden weer een keer proberen te praten met iemand. Viel dat ding telkens wegquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Qua chatten wel. Bellen is
Haha herkenbaar ja. Ik gebruik het alleen ook voor een livebettinggroep en daarvoor is het wel handig..dat is ook echt nog het enigequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef wieisboos het volgende:
Ik kan ook gewoon op msn er is alleen niemand van mijn 250 vrinden online en ik heb 8 uitnodigingen van spambots
Iedereen is offline nu, kan niet meer testen, maar toenet kreeg ik foutmeldingenquote:
Nooit last van eigenlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Behalve als die ander een kut verbinding heeft. Sinds tijden weer een keer proberen te praten met iemand. Viel dat ding telkens weg
Dat ligt dan aan jou..hier werkt het gewoon, dus de bullshitfactor is weer grootquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iedereen is offline nu, kan niet meer testen, maar toenet kreeg ik foutmeldingen
[..]
Nooit last van eigenlijkKraakhelder geluid altijd
Was zelfs net een topic over op fok manquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou..hier werkt het gewoon, dus de bullshitfactor is weer groot
Oh dan moet het wel waar zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was zelfs net een topic over op fok man
het is toch compleet gestoordquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef wieisboos het volgende:
Dit is het wapen dat die gek gebruikte, en dat is dus gewoon legaal
[ afbeelding ]
Hij lag zeker achterin de map te campen, anders krijg je echt geen 27 kills zonder silencerquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Ziek manquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
ja, of hij had Ninja Proquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij lag zeker achterin de map te campen, anders krijg je echt geen 27 kills zonder silencer
leuk manquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij lag zeker achterin de map te campen, anders krijg je echt geen 27 kills zonder silencer
Thanks, ik heb nog wel een paar van dit soort cruë opmerkingenquote:
damnquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geloof het welquote:
yup. En de volgende vraag moet ook op dezelfde manierquote:
aquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand kiest geblinddoekt 4 paaseitjes uit een mand met oneindig veel paaseitjes.
De helft is melkchocolade, de andere helft puur. Hoe groot is de kans dat hij vier
pure eitjes trekt?
a. 0.5
b. 0.25
c. 0.0625
d. 0.04Wtf doe ik voor studie.
[..]
damn
50% natuurlijk sukkelsquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand kiest geblinddoekt 4 paaseitjes uit een mand met oneindig veel paaseitjes.
De helft is melkchocolade, de andere helft puur. Hoe groot is de kans dat hij vier
pure eitjes trekt?
a. 0.5
b. 0.25
c. 0.0625
[..]
damn
Dat is havo 4 materiaal ditquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup. En de volgende vraag moet ook op dezelfde manieroefen tentamenvragen, dat zorgt voor hoop
Ja want het is altijd 50%, het gebeurt of het gebeurt nietquote:
Ja echt. Huilen dit. En ohja je mag een spiekbrief bij het tentamen. 1 A4 2 zijdig erop schrijven wat je wil.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is havo 4 materiaal dit
interestingquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef Nickskuh het volgende:
Wisten jullie dit? 1e comment
http://www.futhead.com/fifa/squads/2032538/
INDERDAAD HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want het is altijd 50%, het gebeurt of het gebeurt niet
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja echt. Huilen dit. En ohja je mag een spiekbrief bij het tentamen. 1 A4 2 zijdig erop schrijven wat je wil.
Dan weet je dus dat het moeilijk wordt net zoals met open boek toetsenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja echt. Huilen dit. En ohja je mag een spiekbrief bij het tentamen. 1 A4 2 zijdig erop schrijven wat je wil.
Heb wel ooit een 5atb gezien met LM/RM op 9 chem vorig jaar, maar wist dit niet. Maar dan ga je dus gewoon 5atb spelen. En dan extra defensieve CDM's erbij en dan hebben de mensen die zeggen dat 352 eigenlijk 7atb is gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef Nickskuh het volgende:
Het moet wel handgeschrevenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]![]()
Lettertype 5 samenvatting it is
mwah al eens eerder zo'n tentamen gehad hier, was wel goed te doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan weet je dus dat het moeilijk wordt net zoals met open boek toetsen
Nee.. Interessant!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef Nickskuh het volgende:
Bastos of Bale op LBquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb wel ooit een 5atb gezien met LM/RM op 9 chem vorig jaar, maar wist dit niet. Maar dan ga je dus gewoon 5atb spelen. En dan extra defensieve CDM's erbij en dan hebben de mensen die zeggen dat 352 eigenlijk 7atb is gewoon gelijk.
Ja, echt hilarisch. Zieke wereld.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.artiestennieuw(...)napt-aan-moordpoging
Als dit echt waar is!
Mensen die op het idee komenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, echt hilarisch. Zieke wereld.
Gewoon getrolld door die gevangenequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mensen die op het idee komen
Mist dan toch 1 link?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Maar dan kan ik dus wel Zuniga en Armero afwisselen
Van welke club is jouw logo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
109k al met de free kick skill challengeEn de 1.6 miljoen ben ik inmiddels gepasseerd (+ al die spelers die ik heb + bijna 600k op het andere account)
Ik gebruik nu al een tijd de Celtic badge, de home kit wil ik nog halen om te gebruiken maar ik heb nu nog gewoon de Ajax home + away kit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van welke club is jouw logo?
Geen dode links en 2 sterke links stond er..dat zijn er toch 5?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mist dan toch 1 link?
2*3=6 links nodig
1.5 Quintero
2.5 Guarin
1.5 Perea
= 5.5 dus 7 chem voor Armero
Bij een foute positie verdubbelen de links om 9 chem te krijgen dacht ik. Dus dan heb je 6 links nodig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen dode links en 2 sterke links stond er..dat zijn er toch 5?
Dat is niet wat hij zegt..quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij een foute positie verdubbelen de links om 9 chem te krijgen dacht ik. Dus dan heb je 6 links nodig.
Hmm ja, dacht al dat het Celtic was. Thanksquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gebruik nu al een tijd de Celtic badge, de home kit wil ik nog halen om te gebruiken maar ik heb nu nog gewoon de Ajax home + away kit.
Maar dat is normaal gesproken wel zo, waarom zou dat voor LWB positie anders zijnquote:
Geen idee. Heb het net even getest en Armero heeft idd 5 chem op de webapp. Als Guarin op CAM zet dan wordt dat 7, dus ik mis een half puntje. Achja, boeiend is het ook niet. Had hem toch al op de bank zitten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar dat is normaal gesproken wel zo, waarom zou dat voor LWB positie anders zijn
En jij was toch zo'n pizzabezorger die thuis geen verlichting kon betalen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja zeker zo'n mbo die zichzelf 'university' noemt
Onbegrijpelijk dat je de badge van een club als Celtic niet kent.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm ja, dacht al dat het Celtic was. Thanks
nee is duurquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
En jij was toch zo'n pizzabezorger die thuis geen verlichting kon betalen?
Het is GJE.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat je de badge van een club als Celtic niet kent.
hahahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, echt hilarisch. Zieke wereld.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat je de badge van een club als Celtic niet kent.
bedoelde je niet die badge van zijn laatste filmpje? Want die is niet van Celticquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]Zag het even vluchtig voorbij komen. Maarja
Nee, niks van een filmpjequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bedoelde je niet die badge van zijn laatste filmpje? Want die is niet van Celtic
Ik heb nog veel erger gezien hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
pure eitjes trekt?
a. 0.5
b. 0.25
c. 0.0625
[..]
damn
Heb je dat filmpje gezien dan? Ik had de link nog niet gepostquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bedoelde je niet die badge van zijn laatste filmpje? Want die is niet van Celtic
welkequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
Nu weet ik ook hoedie actrice uitspangas er naakt uitziet. #crimiclowns
Die blonde, die bitchy achtige.quote:
Ah, ik weet wie je bedoelt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die blonde, die bitchy achtige.
hahaha dat gaat ook nergens over iddquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nog veel erger gezien hoor.Ik heb ooit eens een toets op een VMBO school gedaan waarin gevraagd werd om een hoek op te meten met een windroos. Iemand in de gang was daarna de toets aan het nabespreken en zei: "Hé, die ene vraag waarbij je die hoek moest opmeten, had jij daar ook 290 graden?". Ik dacht eerst dat 'ie aan het trollen was, maar het bleek dus echt dat 'ie de hoek aan de buitenkant had opgemeten. VMBO-niveau is echt om te huilen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nog veel erger gezien hoor.Ik heb ooit eens een toets op een VMBO school gedaan waarin gevraagd werd om een hoek op te meten met een windroos. Iemand in de gang was daarna de toets aan het nabespreken en zei: "Hé, die ene vraag waarbij je die hoek moest opmeten, had jij daar ook 290 graden?". Ik dacht eerst dat 'ie aan het trollen was, maar het bleek dus echt dat 'ie de hoek aan de buitenkant had opgemeten. VMBO-niveau is echt om te huilen.
Blijven staan, je kan 11 pagina's vullen ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:12 schreef Reuv82 het volgende:
hey ff een vraagje: als je gewonnen items op je watchlist hebt staan en je trade pile zit vol,
blijven die gewoon staan? of zit daar een beperking aan qua aantal?
DAMN. PICS.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die blonde, die bitchy achtige.
quote:
dm pleasequote:
quote:
quote:
Kimberley Klaver.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef TBakkert het volgende:
zeg, waar blijft mijn dm nou?
maar heet zij dan niet priscilla knetemann ofzo?
gelukkig! thanksquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Blijven staan, je kan 11 pagina's vullen ofzo
Ik had het gisteren heel moeilijk in de bronze finale maar ik kwam voor rust 0-2 voor. Na rust lukte iets bij hem niet en ineens volgde er een ragequitquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:25 schreef Thorb het volgende:
Iemand die niet wil doorklikken nadat ik de finale heb gewonnen
Was wel chill potje voor mij. Toen ik het start scherm zag dacht ik te gaan verliezen. Hij had al die mannetjes zoals Kouyate, Kanu, Rosinei, Mayuka. Maar na 20 minuten stond ik 3-0 voor met 3 schoten (1 kopbal onderkant lat, afstandsschot en nog een lobje dat er vreemd in ging). Uiteindelijk 4-2 gewonnen. Hij had 92% passing accuracy en 12 schoten toen ik 3-0 voor stond met 3 schoten
Ik was laatst binnen 5 minuten klaar met een finale :p ikscoorde 2x en hij was wegquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:25 schreef Thorb het volgende:
Iemand die niet wil doorklikken nadat ik de finale heb gewonnen
Was wel chill potje voor mij. Toen ik het start scherm zag dacht ik te gaan verliezen. Hij had al die mannetjes zoals Kouyate, Kanu, Rosinei, Mayuka. Maar na 20 minuten stond ik 3-0 voor met 3 schoten (1 kopbal onderkant lat, afstandsschot en nog een lobje dat er vreemd in ging). Uiteindelijk 4-2 gewonnen. Hij had 92% passing accuracy en 12 schoten toen ik 3-0 voor stond met 3 schoten
Lavezzi costaquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
originele ideeën voor de linkerkant?
Ebecilio Enoh Moisander Alderweireld Vermeerquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
originele ideeën voor de linkerkant?
Nederlandse filmsquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die je DM'en terwijl je duidelijk insinueert dat je even je voorhuid aan het verwijden bent.
Heeft haar zusje vroeger niet eens naakt in een Nederlandse film gezeten?Volgens mij was ze toen 15 of 16 ofzo
. Nederlandse films.
Yoloquote:
ik ook, want 15quote:
dat was er in fifa 12 gewoon helemaal niet, of zit ik nu verkeerd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:39 schreef Rijst het volgende:
Buitenkantje voet![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/145313627
Jawel, maar je moest een bepaalde beweging maken met je LS en dan alsnog lukte het bijna nooitquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat was er in fifa 12 gewoon helemaal niet, of zit ik nu verkeerd?
Tja, ik ben dan ook een pro.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:44 schreef Tim86 het volgende:
Wel ernstig dat de GJE Gangnam Style beter geshopt is dan die van DWDD
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/198868
quote:
quote:Er zijn naaktfoto's van Kimberley Klaver op internet verschenen. Het lijkt erop dat er privékiekjes zijn uitgelekt, maar het blijkt te gaan om printscreens van de nieuwe tv-serie Crimi Clowns.
De serie wordt nu al vertoond in België en zal pas in december op de Nederlandse buis te zien zijn bij Veronica. De actrice speelt hierin de rol van Katja Mermowitz en zal ook geheel uit de kleren gaan. "Als actrice moest ik dus naast grappige scènes ook een aantal heftige scènes draaien zoals achtervolging, vechten en ook een naaktscène", vertelt de blondine aan RTL Boulevard. "Juist vanuit deze scène zijn beelden gefreezed, ingezoomed en achter elkaar gezet voor stills door een of andere loser. Lijkt mij nogal tijdrovend werk, maar goed", vervolgt ze.
Kimberley vindt het jammer dat er al beelden zijn gelekt, maar schaamt zich totaal niet voor haar lichaam. "Dat hoort erbij en het past soms bij de film en bij het karakter. Ik ben ieder geval trots op deze serie die we hebben gemaakt."
Hup vader van GJE, ga eens van Rijst zijn account af.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat als ik win dat jij nooit meer foto's van GJE mag posten?
Ik deed 'm met Reus volgens mij ook. Heb het toen nog gefilmd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jawel, maar je moest een bepaalde beweging maken met je LS en dan alsnog lukte het bijna nooit
Heb hem zelf één keer gedaan met Miccoli (outside foot shot trait)
Ik zat in een wedstrijd en daarna zat ik te poepen, ben er nuquote:
Ik moet ook altijd poepen tijdens een potje, heel vervelend is dat. Denk toch dat het door de spanning komt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zat in een wedstrijd en daarna zat ik te poepen, ben er nu
Waar kunnen we inzetten en wat zijn de odds?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb nu wel een iets beter team rijst
Ook wel goede statsquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:56 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/fifa/players/8459/
Ziet er goed uit, 1.94 ook.
Hij speelde ook.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
8-0![]()
Naja eigenlijk 7, die laatste schoot je er zelf in. Wat heb jij voor GJE-praktijken steeds met je keeper man
Je broertje toch?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook wel goede stats [ afbeelding ]
Mja denk dat ik teveel heb gespeeld vandaag. Al vanaf 4 uur tot nu.quote:
Ja, ik zag eigenlijk niet echt wat er gebeurde..daardoor was het ook wel erg geflatteerd. Vorige wedstrijd stond ik 2-1 achter na een uur en speelde ik beter dan nu..quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mja denk dat ik teveel heb gespeeld vandaag. Al vanaf 4 uur tot nu.6 rode kaarten gepakt vandaag. Al was die laatste wel echt knullig. Ik had een verkeerd mannetje geselecteerd.
Thanks, klinkt goedquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:36 schreef vandermar het volgende:
Blanken en niet blanken. Gegroet in het holst van de nacht.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Zwaai! (Ik weet niet hoe dat moet op een foon)
[..]
[..]
Ik zou er niet voor wakker blijvenquote:Op zaterdag 15 december 2012 03:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal de ps3 market nog dicht gaan vannacht voor maintenance ivm de problemen ?
Was ik ook niet van plan hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 03:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou er niet voor wakker blijven
quote:Op zaterdag 15 december 2012 04:21 schreef pascal08 het volgende:
Heb weer nachtwerk van de site gemaakt, maar hij begint nu echt vorm te krijgen. Morgen met Reemi weer aan de Squad Builder werken en hopelijk volgende week beginnen met het webappgedeelte. Ik wil hem het liefst voor 2013 af hebben en in dit tempo gaat dat misschien nog lukken ook. Ik ben blij.
Ik heb het even geprobeerd, en het werkt idd, mijn Marcelo krijgt gewoon 9 chem , wtf?, is dit nou ook voor RB op een CB positie ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef Nickskuh het volgende:
Omdat de echt goede Tim en P4L al andere inkomstenbronnen hebben. WOS en Poker.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:58 schreef el-blanchito het volgende:
Ik vraag me af eigenlijk, waarom spelen de echt goede van dit forum niet op Virgingaming? Easy money
Ik denk met alle respect voor Tim niet dat hij de beste is hoor, een Geluidssysteem is wel beter denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat de echt goede Tim en P4L al andere inkomstenbronnen hebben. WOS en Poker.
Maar dat doe je naast Fifa. De mindere goden kunnen trouwens ook goed verdienen hoor, ik heb zelf nu ¤20quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat de echt goede Tim en P4L al andere inkomstenbronnen hebben. WOS en Poker.
Ja, ik moest even iemand noemen die veel verdiendquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk met alle respect voor Tim niet dat hij de beste is hoor, een Geluidssysteem is wel beter denk ik.
Oh zo, geluidssysteem is wss wel een arme pauper ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ik moest even iemand noemen die veel verdiend
Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik droomde gister dat Blind morgen gaat scoren![]()
Blessures ook nog steeds niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:34 schreef Dudeweiser het volgende:
die scrollbug is gewoon nog steeds niet gefixt
quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:52 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
![]()
De mensen van de xbox party hebben gelijk. Jij zit dus echt helemaal in zijn reet
quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ik moest even iemand noemen die veel verdiend
Inb4 de gifquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:52 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
![]()
De mensen van de xbox party hebben gelijk. Jij zit dus echt helemaal in zijn reet
Ik dat Serero zijn rentree maaktequote:Op zaterdag 15 december 2012 11:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik droomde gister dat Blind morgen gaat scoren![]()
Beste keeper die je kan hebben lijk me. maarja ik vind geen 1 keeper 70k waard. Zelfs niet TOTY Hartquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:10 schreef detennismaster het volgende:
Is Lloris de coins waard? 70K
Ik vond Hart beter dan Lloris.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:10 schreef detennismaster het volgende:
Is Lloris de coins waard? 70K
ETS2quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
Ik droomde dat ik met een vrachtwagen aan het rijden was. Ik had weinig talent.
Is voor een Frans Colombiaans team dus keeper moet sowieso Frans zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:11 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ik vond Hart beter dan Lloris.
Hmm, niet echt in verhouding tot de kosten van de rest van het team, maar ach ik heb toch de coins.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beste keeper die je kan hebben lijk me. maarja ik vind geen 1 keeper 70k waard. Zelfs niet TOTY Hart
Voor hoeveel verkoop je ze? Ik heb er ook een zooi voor 600 te koop gezet, verkoop er wel een aantal maar niet allequote:
quote:
Ik zet ze erop voor 500/550quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop je ze? Ik heb er ook een zooi voor 600 te koop gezet, verkoop er wel een aantal maar niet alle
Netjes, eigenlijk wel jammer hoe zo'n goede voetballer toch een beetje is weggekwijnd bij Barcelona. In het verleden met Henry natuurlijk ook gebeurd. Pure spitsen op LW zetten heeft niet echt heel goed gewerkt al snap ik het wel want tja Messi zet je niet even aan de kant. Daarom ben ik ook zo benieuwd of Neymar ooit nog gaat komen. Voorhoede met Neymar Messi Sanchez kan te veel van het goede zijn en misschien wel negatief voor Messi aangezien ze veel voor de eigen actie gaan. Jongens zoals Pedro spelen echt in dienst van het elftal ik weet niet of je dat van Neymar kan vragen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:42 schreef PowerData het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren voor 2.500 gekocht.
Daarom moet Sanchez weg, maar daar ergert iedereen zich aan, vervelende voetballer is hij. Pedro is trouwens ook veel beter dan Sanchez en ook stukken beter aan de zijkant dan Villa.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Netjes, eigenlijk wel jammer hoe zo'n goede voetballer toch een beetje is weggekwijnd bij Barcelona. In het verleden met Henry natuurlijk ook gebeurd. Pure spitsen op LW zetten heeft niet echt heel goed gewerkt al snap ik het wel want tja Messi zet je niet even aan de kant. Daarom ben ik ook zo benieuwd of Neymar ooit nog gaat komen. Voorhoede met Neymar Messi Sanchez kan te veel van het goede zijn en misschien wel negatief voor Messi aangezien ze veel voor de eigen actie gaan. Jongens zoals Pedro spelen echt in dienst van het elftal ik weet niet of je dat van Neymar kan vragen.
ik ook http://video.sport1.nl/main/playerquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:01 schreef vandermar het volgende:
Lekkor, nederlands streampje eindelijk gevonden van Magpies - Blue moon
Lolquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Buy now, stond er al 20 seconden op.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:21 schreef vandermar het volgende:
Nasri heeft een blessure en dan laat je Kolarov warmlopen
quote:
Neequote:Op zaterdag 15 december 2012 14:35 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze negert nog wat waard zijn?
Very nicequote:Op zaterdag 15 december 2012 14:36 schreef Lastpost het volgende:
Ik stop bij deze maar met het openen van packs, beter gaan ze niet meer worden ... Lloris én Neymar in 1 pakje.
ziekquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:36 schreef Lastpost het volgende:
Ik stop bij deze maar met het openen van packs, beter gaan ze niet meer worden ... Lloris én Neymar in 1 pakje.
100k à 12,50 verkopenquote:
5k ongeveer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
NeeNou ok, 9-10k op Xbox, geen idee hoe dat op de PS3 is.
Ja dat deed ik dus vorige keer wel, nu nog geen reacties gehad.quote:
Camoranesi, Dida, Emersonquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:43 schreef Rijst het volgende:
Bezig met een echte legends team van de afgelopen 10 jaar. Weten jullie nog wat namen?
Zo weinig?quote:
Thanks. Ik maak er wel 2. Ze passen er niet allemaal in.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Camoranesi, Dida, Emerson
[..]
Zo weinig?
Weet niet wie je al hebt maar misschien kan je Rafael Marquez gebruiken als je een team maakt met Hery en Beckhamquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:43 schreef Rijst het volgende:
Bezig met een echte legends team van de afgelopen 10 jaar. Weten jullie nog wat namen?
Ik zie geen verschil hoor tussen wat goed en niet goed is. Daarbij zou ik als ik zou kopen gewoon in kleine stapjes doen dan dat kan bij hem ook. Tevens doet hij het via paypal en kan je het altijd terugvorderen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:45 schreef Luukiee09 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=1&pos=2
Kijk hoe slecht gefotoshopt hahahBij het aantal coins op die foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |