PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Onduidelijke verwijzing inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:42 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet![]()
![]()
![]()
![]()
Stukje van de NOS site
maar GJE, ff serieus; http://www.futhead.com/fifa/squads/2306622/#squad-playerquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat een volk ook
Ik maak toch ook die shit niet van jullie
slechte chemquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar GJE, ff serieus; http://www.futhead.com/fifa/squads/2306622/#squad-player
zegt die je wat?
hij kijkt pas 1 of 2 jaar voetbal dacht ik, not sure...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar GJE, ff serieus; http://www.futhead.com/fifa/squads/2306622/#squad-player
zegt die je wat?
Je hoeft helemaal niks te verklappen want ik geef er geen neuk omquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:47 schreef TBakkert het volgende:
moet ik het dan nu nog gaan verklappen ook?
Op de een of andere manier vraag je er een beetje om. En geef toe het was best grappig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat een volk ook
Ik maak toch ook die shit niet van jullie
Hoe vraag ik erom?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vraag je er een beetje om. En geef toe het was best grappig.
Champions League finale 2008quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niks te verklappen want ik geef er geen neuk om
op PS3 wel, maar op webapp nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:51 schreef Mata het volgende:
Telkens als ik een speler zoek krijg ik de melding dat er een communicatieprobleem is en dat ik dus niks kan zoeken en ik heb dit probleem al sinds gisteravond..
Zijn er nog andere mensen die hier last van hebben?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef TBakkert het volgende:
maar ik ga eens even kijken hoe Johannes het doet #TVOH
tot laters
hahahahahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://theuglydance.com/?v=xkqkhkyipa
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://theuglydance.com/?v=xkqkhkyipa
Dat is DTM.quote:
Dit soort UI's:quote:
enzquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eventueel aanpassen dan, maar denk dat het team zoals ik het heb, het best mogelijk is qua Eresilvers
Ik, toen ik 6 jaar was.quote:
Hier kijken ze er ook naar. Wat een tering programmaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef TBakkert het volgende:
maar ik ga eens even kijken hoe Johannes het doet #TVOH
tot laters
Dat ben jij toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik snap alleen de plezier niet die jullie eruit halen.
wtf man je ouders vermoorden en kleine kinderen.quote:Update 21.22 uur:
De politie heeft de ouders van de schutter die vrijdag een bloedbad aanrichtte in een school in Connecticut, dood aangetroffen, meldde televisiezender NBC. Volgens Amerikaanse nieuwszenders doodde de schutter thuis eerst zijn vader, voor hij naar de school ging. Daar schoot hij vermoedelijk 27 mensen dood, onder wie zijn moeder die op de Sandy Hook school werkte.
Ik ga zo ff BO2 doen. Als het niet lukt en ik ga ragen schakel ik misschien over naar Fifaquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:01 schreef Thorb het volgende:
Mensen die straks nog even willen clubben of een potje ut?
?quote:
Dat de stekker nu definitief uit MSN is getrokkenquote:
oh dacht dat ze dat al een tijdje terug hadden besloten. Per wanneer gaat het dicht?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat de stekker nu definitief uit MSN is getrokken
Is nu dichtquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dacht dat ze dat al een tijdje terug hadden besloten. Per wanneer gaat het dicht?
ik zit nu gewoon op msn hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is nu dicht
Bij elk bericht dat je wilt sturen heb je nu een foutmelding
Stuur dan eens een berichtquote:
Qua chatten wel. Bellen isquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben laatst over gegaan op Skype, maar wat een baggerprogramma om te chatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |